Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریودی نامنظم
برای پریودی نامنظم و زود به زود با خونریزی زیاد در سن چهل و پنج سالگی هستم چیکار کنم ؟
- گرم کردن رحم
سلام وقت بخیر برای گرم کردن رحم چیکار باید بکنم چه گرمیجاتی بیشتر تاثیر گذارند هم غذاها هم دمنوشات
- ماستیت گرانولوماتوز
سلام من 34 سال دارم به تازگی با انجام نمونه برداری از پستان متوجه شدم بیماری ماستیت گرانولوماتوز دارم. دکتر به من انتی بیوتیک و پردنیزولون داده. ایا با خوردن این دارو ها بهبودی حاصل میشه؟ طول درمانش چقدره؟ و اینکه با وجود این داروها میشه توی ماه رمضان روزه گرفت؟
- آی یو آی
سلام دکتربهم گفته باید آی یو آی انجام بدم واسپرم همسرم 5هست وشکل اسپرم متفاوته من یکشنبه روز14 قاعدگی هست روزتخمک گذاری ممنون چکادکنم
- سرکلاژشکمی
سلام خسته نباشیدمن۱۵سال ازدواج کردم ۱۰سال نازایی داشتم بعداز۱۰سال خودبه خودباردارشدم بدون مصرف هیچ دارویی ۴تابارداری داشتم که منجربه سقط شدندآیامیتونم سرکلاژشکمی انجام بدم طول سرویکس من توی باردای زیر۲۰میشه
- پس چه درمانی لازم که قطع بشه این قرص هارو دکتر داد مفنامیک اسید وترانگزامیک اسید
- کم شدن دوره پریود
با سلام .. خانم دکتر من همیشه پریودام 4 روز خونریزی داشتم و روز اخر لکه بینی ولی این ماه فقط 2 روز خونریزی داشتم ...درضمن 5 ماهه در حال اقدام برای بارداری هستم ...میشه بفرمایید مشکل من چیه
- بارداری
سلام سونوگرافی غربالگری دوم را میتونم در ۱۷ هفته و شش روز انجام بدم ؟
- نزدیکی
سلام بهترین زمان نزدیکی چه وقت هستش
- تخمدان پلی کیستیک
باسلام خسته نباشیدازاینکه به سوالاتمون جواب میدین من درروزششم پریودسونوانجام دادم بشرح زیر,ابعادرحم33×69م م ودرحدطبیعی ورتروورسه واکوی میومتریکنواخت است ضخامت اندومتر6ودرحدنرمال,اکوی اندومترغیریکنواخت ولی پولیث واضحدیده نمیشود,تخمدانها حاوی فولیکول ریزمتعدد4تا6م م بانمای pco,خانم دکتربنظرتون من بااین وضعیت بصورت طبیعی بامصرف دارومیتونم باردارشم چون بامصرف یکدوره گونال اف جواب نگرفتم خیلی افسرده شدم درضمن سی سالمه دوساله که جلوگیری ندارم ببخشیدطولانی شدبازم متشکرم
- حاملگی خارج رحم
باسلام...من هفته۶ بارداری توسونوواژینال صدای قلب جنینوشنیدم...ازبارداری خارج رحم خیلی میترسم..خواستم که بدونم وقتی ضربان قلبش منظمباشه امیدی هست که حاملگیم خارجرحمنباشه؟
- پریود
سلام من ۱۸ فروردین پریود شدم و هنوز پریود نشدم و تا ۲۵ اردیبهشت هیچ رابطه ای نداشتم ایا امکان بارداری هست؟
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر ببخشید من یه ماهه اقدام به بارداری کردم قبل اینکه به پریودیم نزدیک باشه زیر شکمم دردمیکرد و سینه هام خیلی حساس شده بودن و درد میکردن گفتم اینا علائم بارداریه ولی امروز پریود شدم😔 باید برم دکتر ؟!
- سلام وقت بخیر، دکتر متخصص برای بنده ۶ آمپول پروژسترون تجویز کرده
بعد از تزریق و دو روز بهد از تمام دچار خون ریزی شدم علت چیست ؟
- خط واژن کودک
با سلام ایا میتوان برای باز شدن خط واژن دختر ۷ ساله از پماد واژینال EStrinاستفاده کرد .چند شب و چه مقدار.ایا اگر وارد رحم شود خطرناک است و باید با دستم بکشم تا باز شود.ایا عوارض دارد تو رو خدا بهم کمک کنید من بسیار نگرانم .با تشکر از شما و آرزوی سلامتی برای شما
- استفاده از کرم واژینال لکورکس و لک بینی
سلام خسته نباشید بعد از 4 روز استفاده از کرم واژینال لک بینی دارم و الان موعد پریودم نیس علت چیه؟
- بارداری و ورزش
سلام من دوسال ورزش تکواندو رو شروع کردم و الان میخوام ادامه بدم بعضی ها میگن در آینده مشکلاتی برای باروری و از این قبیل برام به وجود میاد آیا درسته؟
- درد معقد درموقع پریود
سلام ببخشد اگر موقعی که ادت هستیم معقدمون درد کنه نشان چیست؟
- قرص اضطراری
سلام نزدیکی محافظت نشده داشتم و قرص اضطراری خوردم الان بعد از حدود یکهفته مجددا میخوام قرص بخورم ایا تاثیر داره یا خیر
- دردمقعد
سلام خسته نباشیدمن الان چندساله وقتی پریود میشم بشدت دردمقعد دارم دائم این درد رو ندارم وقتی ادرار پردارم این درد رودارم و زمان گازمعده دردش خیلی وحشتناکه،دکترزنان رفتم گفتن عفونت نداری من الان چیکارکنم وبایو چه دکتری برم؟ آیا دردش طبیعیه؟


