Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تغییر قرص جلوگیری
سلام وقت بخیر من از قرص روجا استفاده میکردم حالا میخوام تغییر بدم روکین بخورم ، ممنون میشم راهنمایی کنید که از چه زمانی قرص جدید رو مصرف کنم
- توده solid و اکوژن به دیامتر ۳۰mm
لطفا (توده solidو اکوژن به ضخامت ۳۰mmدر داخل پارانشیم دیده شده) خطرناکه ؟
- بارداری
سلام،خسته نباشید،هفته بیست وهفت بارداری هستم،در عرض سه ماه هفده کیلو افزایش وزن داشتم علت چی میتونه باشه وباید چیکار کنم،ممنون
- خون در مدفوع در زمان قاعدگی
سلام. من ۱۹ سالمه. بعد از چندماه پریود شدم. و حالا به همراه مدفوعم خون میبینم. و این خون از خود ناحیه مقعد خارج میشه. میشه بگید دلیلش چیه؟ یکم نگران شدم.
- فولیکول غالب ۲۶ میلی درتخمدان چپ و ضخامت اندومتر ۹
خانم دکتر
من روز ۱۳ سیکل قاعدگیم سونوگرافی دادم که یک فولیکول غالب ۲۶ میلی درتخمدان چپ و ضخامت اندومتر۹ بود. آیا این اندازه برای این روزسیکل طبیعیه؟
- سلام من میخواستم بدونم من یرای عفونت رحم ۷ماه پیش از قرص کوتریموکسازول ۴۰۰ ۸۰ خوردم حالا دوباره عفونت رحم دارم زیر شکمم درد دارم وترشحات شیری رنگ حالا دوباره برای عفونت از قرص کوتریموکسازول استفاده کنم مشکلی نداره میگن به کلیه آسیب میرسونه راست یا نه
- درد مقعد
سلام خانم دکتر من یک ساله از زایمان سزارینم میگذره الان یه مدته در قسمت بالای مقعد درد دارم نمیتونم بشینم حدود ۴_۵ سال پیش کیست مویی داشتم عمل کرده بودم الان دکتر زنان رفتم معاینه کرد میگن کیست نیست،دیگه دلیل درد چی میتونه باشه؟و اینکه پیش چه متخصصی باید برم برا درمان این درد؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام وقت بخیر میشه لطفا جواب پاتولوژی مادرمو بخونید🙏
من دوبار عمل کردم برای بر داشتن پولیپ بار اول سال 95با روش کورتاژ بار دوم با هیستروسکوپی سال 97با علائم لکه بینی و الان بعد از 5سال دوباره علائم دارم. و این جواب پاتولوژی سال 97است ک میخواستم نظر شما رو هم بدونم
- درد ناحیه شکمدر سمت چپ
سال ۸۴سزارین کردم..وحالا رد بخیه هام سمت چپم خیلی درد میکنه...علتش چیه؟
- من چند سال پیش تنبلی تخمدان داشتم خوب شده حالت برآب اینگه حامله بشم مشکلی پیش نمیاد
من چند سال پیش تنبلی تخمدان داشتم خوب شده حالت برای حاملگی مشکلی پیش نمیاد
- پریود نشدن بعد مصرف این اپ
سلام من به مدت یک ماه قرص گین اپ مصرف کردم الان این ماه پریود نشدم باید چیکار کنم خیلی نگرانم ممکنه دیگه هیچ وقت پریود نشم
- سلام غده ی ادنوم در هیپوفیز را همه دارند یا بخاطر پرولاکتین که وقتی میره بالا این غده در هیپوفیز در میاد؟
- باسلام من یک ونیم ماه ناخواسته باردارشدم اسیدفولیک استفاده نکردم الان میتونم استفاده کنم
- سونوگرافی پستان
اکوی زمینه ای بافت پستان ها هتروژن است مشاهده کیست های اکوفری متعدد توده های هیپواکو با حدود صاف و منظم و موارزی با سطح پوست و فاقد سایه خلفی - در ساعت 11 و 2 پستان با فاصله 2 سانتی متر از نیپل
- بارداری
باسلام وخداقوت.ببخشیدخانم دکترمن ونامزدم رابطه بدون دخول داشتیم ولی نامزدم درحین مالیدن آلتش ابش روی واژنم ریخت ولی شستم بعد ۲۴ساعت هم دوتاقرص اووسییز۰/۷۵مصرف کردم خواستم ببینم خدایی نکرده باردانشم خیلیییی میترسم توروخدا بهم جواب بدید واینکه نامزدم خیلیی شهوتیه آیا درمان داره؟ممنونم اجرتون با خدا
- قرص مدوکسی پروژسترون را طبق دستور شبی دوتا خوردم تا ۲۱روز اما روز بیستم پریود شدم خوردن قرص را دوروز دیگه ادامه بدم یا قطع کنم؟
- با سلام من سی سال سن دارم چند بار باردار شدم اما جنین ها مشکل انسداد روده دارن در چهار ماهگی سقط انجام میشود ایا باازمایش قبل از بارداری می توان تشخیص داد که ایا جنین بعدی هم مشکل دارو
- قرص کلومیفن مصرف کردم
قرص کذومیفن مصرف کردم دو روز از معد پریودم گذشته بی بی چک زدم منفی بود احتمال داره دیرتر پریود بشم یا باردارم ولی بی بی چک نشون نداده؟
- آنومالی مولرین ؟
سلام خانم دکتر عزیز. خواستم بپرسم که آیا رحم دوشاخ جز آنومالی مولرین محسوب میشود یا خیر ؟
- من هفته ۹ بارداری هستم و سه هفته است درگیر سرماخوردگی و سینوزیت هستم دکتر متخصص عفونی قرص فارینات ۵۰۰ و کلرفنیرامین تجویز کرد و گفت برای بارداری مشکل نداره.آیا برای جنین بی ضرر هست؟


