Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد شدید هر دو تخمدان بعد از مصرف شیاف کلوتریمازول ۱۰۰
سلام ببخشید من عفونت داشتم دکتر بهم شیاف کلوتریمازول ۱۰۰ قرص کلیندمایسین وفلوکونازول داد الان بعد گذشت ۵روز تخمدان هر دو طرف درد میکنه مخصوصا صبح هااعلتش چیه؟؟؟
- دیابت بارداری
سلام ..هفته شش بارداری هستم قند ناشتا 106هست تو خانواده ارث قند داریم آیا دیابت بارداری دارم باید چکار کنم ؟مصرف انسولین لازمه؟
- ازمایشات قبل از بارداری
سلام برای ازمایشات قبل از بارداری بابد چه مراحلی را طی کنم؟ چه ازمایشاتی را باید انجام دهم ؟ لطفا یکم توضیح بدهید ممنون میشم
- بارداری
سلام دکترعزیز .من حدودا سه هفته پیش رابطه داشتم، دختر هستم اما ترسیدم آب منی ریخته باشه داخل چون تاحدودی داخل بود. قرص اورژانسی خوردم، سر موعد همیشگی پریود شدم، تقریبا مث همیشه ک باید نوار بهداشتی بزارم چون زیاده همراه با دل درد و کمردرد. حالا 2 روزه حالت تهوع دارم. چند روز پیش یه خونی ازم ازومد دوباره بند اومد. امشبم لکه قهوه ای. ینی من باردارم؟ یا بخاطر قرصه؟ یا کیست؟ ممنون
- جمع وسفت شدن جنین
سلام هفته22بارداریم حس میکنم جنین همش خودشو جمع وسفت میکنه هرروز اینجوری میشم ولی دردیاعلائمی ندارم تکون خوردنشم بخوبی خوبی حس میکنم
- بارداری
خسته نباشید، من چند روز بعد از اتمام پریودیم با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم که دو روز گذشته البته با کاندوم که نامزدم ارضا نشدن فقط پیشاب داشتن میخواستم بپرسم احتمال بارداری چند درصد وجود داره؟ از بیبی چک چه زمانی میتونم استفاده کنم، ممنون اگه پاسخ بدید
- سلام عزیزم من به خاطره نازایی داروی هورمونی دکتر بهم قرص لتروزول وکلومیفن داد آمپول سینال اف چهار تا داد ولی الان پریودم نامنظم شده چه درمانی لازم وچیکار باید کرد یا چه چیزی برای نامنظم شدن پریودی خوبه
- ناخن پا
سلام خانم دکتر، من در هفته 33 بارداری هستم. ناخن شصت پای من ( هر دو پا ) توی گوشتم رفته ( از یک طرف ) و درد می کنه و بعضی وقت ها چرک خیلی کمی از گوشه ناخنم بیرون میاد ( توی این چند ماه دوبار اتفاق افتاد ) آیا باید قبل از زایمان درمان کنم یا می تونم بعدا این کار را انجام دهم؟ برای عمل سزارینم مشکلی ایجاد نمی کنه؟ من هیچوقت این مشکل را نداشتم و احساس می کنم مختص دوران بارداری من است . با تشکر
- رابطه جنسی
اگر کسی رابطه جنسی داشته باشه وآلت مرد به طور کامل در داخل نرفته باشه وقبل اینکه اب مرد بیاد مرد اون را خارج کنه وبعد ابش بیاد در خارج از واژن امکان حاملگی است
- ضایعه solid
من در سونو ضایعه solid درپستان چپ هیپواکو با حدود مشخص وابعاد ۲۰در۱۰میلی وفاقدکلسیفاکسیون آیا خطرناکه وبدخیمه؟
- درباره عوارض قرص استروژن وپروژسترون ک باهم میخورم
- سرماخوردگی در بارداری
سلام .۲.۵ماه باردارم.علایم خفیف بارداری عفونت گلو و ابریزش بینی داشتم..دکتر فقط دیفن هیدرامین..نوشتند..و ویتامین سی آیا انتی بیوتیک یا قرص سرماخوردگی ضرردارده؟ مصرف شلغم و امپول ویتامین cمشکلی نداره؟
- عدم قطع خونریزی پریود در طول ۴ ماه
سلام و عرض ادب بنده به خاطر کم مویی و ریزش مو به دکتر پوست مراجعه کردم که برای بنده قرص فیناستراید و اسپیرونولاکتون تجویز کردند و من بعد از اتمام سه بسته از هر کدام از قرصها، حالا از ۸ شهریور ۱۴۰۱ که پریود شدم متاسفانه تا هم اکنون که دی ماه ۱۴۰۱ هست پریودم قطع نشده. در طول این چند ماه پریود کامل با خونریزی شدید داشتم که دکتر متخصص زنان استرومارین و سیبل و همچنین ترنسید و اسید مفنامیک تجویز کردن که با وجود اینکه ورق دوم این قرصهارو میخورم ولی همچنان خونریزی پریود قطع نمیشه و حتی شدیدتر هم داره میشه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که آیا باید قرص یا دارویی رو جایگزین کنم یا کار خاصی،انجام بدم تا زودتر خونریزی،قطع بشه و چرخه پریودم به حالت طبیعی قبل از مصرف اسپیرونولاکتون برگرده. ممنون از شما.
- پریود
سلام من دوماه هست ک پریودم عقب افتاده دی ماه پریود شدم اما قرص های سرماخوردگی مصرف میکردم و استرس امتحانات هم داشتم یکم، واس همین بهمن که پریود نشدم واسم نگران کننده نبود تو همون اواخر بهمن رابطه بدون دخول داشتم که پیش اب ممکنه اونم نه ب طور قطعی امکانش هست ریخته شده باشه در ادامه اسفندم هنوز پریود نشدم امکان بارداری هست یا ممکنه مشکل دیگه ای داشته باشم؟
- بارداری
سلام..ببخشید بهترین زمان ممکن برای نزدیکی چند روز بعد از تمام شدن دوره ی پریودی است و احتمال بارداری وجود دارد؟و نزدیکی باید با چه تعدادی باشد؟یک شب در میان یا هرشب؟ و کلا اسپرم و تخمک چه مدت در بدن زن زنده می مانند؟ممنونم..
- بارداری دیررس
سلام. شب بخیر. زایمان دیررس چه نوع زایمانی هست؟..و به چه علت رخ می دهد؟ خسته نباشید
- بواسیر
باسلام بعداز زایمان سزارینم بواسیر خارجی دراومد و میخوام اقدام کنم چون بچم مرد فرزنداولم هم بود و عجله دارم برای بارداری آیا دارویی هست که بتونم از این ی تیکه گوشت اضافه مقعدی که خیلی درد داره خلاص شم چه دارویی میفرمایین بیارم
- آمپول لوپرومر ۷/۵
سلام خانم دکتر وقت بخیر ببخشید ۴ تا آمپول لوپرومر ۷/۵ بخاطر فیبروم تزریق کردم میخوام ivf کنم ، امپول لوپرومر باعث ضعیف شدن تخمک و کاهش ذخیره تخمدان میشه؟؟🙏
- چکاپ اچ پی وی
سلام خانم دکتر من میخوام یرای چکاپ اچ پی وی مزاحمتون بشم و نوبت گرفتم،دوتا سوال دارم یکی اینکه موقع صحبت با شما همکارانتون هم هستن؟چون نمیخوام جز شما حرفامو کسی بشنوه،یسری رفتم پیش دکتر ظهیری برای مشکلات هورمونی پنج شش نفر کنارشون بودن،سوال بعدی اینکه اگه تو ازمایشات یا چکاپ وجود اچ پی وی یا هرنوع بیماری مقاربتی منفی بشه این یعنی من کلا ندارم یا اینکه ممکنه نشون نده و به فرض دوسال دیگه خودشو نشون بده؟چون میخوام اگه منفی بشه با خیال راحت زندگی کنم😔
- Prp تخمدان
با سلام درپاسخ سوال قبلم گفتید prp تخمدان در کلینیک نازایی انجام میشه تا جایی که اطلاع دارم در رشت فقط کلینیک مهر هست اونجا انجام میشه یا باید برم تهران؟ شما میتونید در کلینیک برام انجام بدید؟


