Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زخم شدن شدید واژن در اثر جسم تیز و عفونت شدید و عفونت واژن باعث ورم غدد لنفاوی میشود؟ ارتباطی دارد؟
سوال دوم ایا غده ی بارتولن به غدد لنفاوی مربوط است
- سوال
سلام سوال پرسیدم ولی نمیدونم جواب روکجامیزارن خانم دکتر.اگه میدونیدلطفا راهنمایی کنید
- جواب ازمایش
سلام عذر خواهی میکنم اکوی اندومتر اکوژن و نان هموژن است یعنی چی ؟
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید من کیست درمویید در هر دو تخمدانم داشتم الان ۳ ماه است ک عمل کردم ی هفته اس ک درد داشتم رفتم سونو گرفتم تخمدان سمت راستم یک کیست حاوی اکوهای اینترنال با ابعاد11*26م.م وجود داره ک میتواند مطرح کننده کیست همورژیک ویادر درجه بعد اندومتریوما باشد و مایع در کلدوساک خلفی با حجم حدود10-9 سیسی مشاهده شده
- آب دور جنین
سلام وقت بخیر خانم دکتر ۲۴ هفته و سه روز رفتم سونو گرافی حجم مایع آمنیوتیک ۲۳cmبود گفت شاید دیابت گرفتی خانم دکتر خیلی نگرانم جنینم مشکل داشته باشه تو ان تی و آنومالی مشکل نداشت ممکنه به دلیل مشکل جنین باشه تو روخدا جواب بدید خیلی خیلی نگرانم؟
- پریودنشدن
سلام من ۸ماهه سزارین کردم در این مدت یک روز پریود شدم چه مشکلی دارم همیشه سر موقع پریود میشدم۴روز بعد از قطع قرص ال دی میشدم ولی حالا نمیشم چکار کنم سر بچه اول سر هر ماه پریود میشدم ولی سر بچه دوم نشدم
- نحوه مصرف دوفاستون
با سلام من دچار کیست تخمدان و تنبلی تخمدان هستم و پریود نمیشم دکتر بهم قرص دوفاستون دادن تریقه مصرفش رو یادم رفته و نمیدونم چطوری باید مصرفش کنم
- کیست اکوفری
سلام خسته نباشید مادرم فشار خون و قند خون و چربی بالا دارند ۴۴ ساله و خیلی از عمل میترسند کیست اکوفری ۱۱۵*۸۲ فاقد سپتا جداری در ادنکس راست با اثر فشاری بر فوندوس رحم مشاهده شده براشون نیاز به عمل هست ؟
- عمومی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من دختری ۲۳ ساله هستم و در نواحی کل شکم و باسن و شانه و سینه و کمر موهای کرکی فراوانی دارم و در ناحیه ی دور ناف و گردن و دور سینه موی سیاه زبر ولی پریودام کاملا منظمه می خواستم بدونم وجود این موها ی کرکی در نواحی مذکور در بدن دختر خانم ها طبیعیه ؟ سپاس از شما
- زنان و زایمان
سلام خانم دکتر، من 29سالمه ذخیره تخمدانم پایینه در آز amh مهرماه 0.3 بود و آز اسپرم شوهرم کمی ضعیف بود رفتم برای ivf که 3جنین بی کیفیت از 4فولیکول بالغ تشکیل شد .
حدود دو ماه اووبوست مصرف کردم و کلی دم نوش رازیانه و 5انگشت و... و شوهرم هم 45روز فرتیل اید مصرف کرد، بهمن ماه با آز اسپرم نرمال و amh خودم که بهتر شده بود تقریبا 0.9 رفتم میکرو اینجکشن ایندفعه باز 2 جنین بی کیفیت از3فولیکول بالغ تشکیل شد.
لطفا من رو راهنمایی کنید/ - خونریزی بعدازعمل هیستروسکوپی
سلام من نزدیک یک ماه هست عمل هیستروسکوپی انجام دادم وبعداز۱۲روزخونریزی ولکه بینی پریودشدم خونریزی شدیدداشتم وبعداز۱۲روزهنوزلکه بینی دارم چیکارکنم
- بارداری
سلام خسته نباشید من ۲۰ روز پیش سزارین کردم به دلیل تشنج نوزاد خود را از دست دادم حال دوباره میخوام زود باردار بشم چه زمانی اقدام کنم بهتر البته بعد ۹ سال توسط عمل آیوآ باردار شده بودم
- کیست تخمدان
- سرکلاژ دوبل؟
ایا سرکلاژ دوبل همون شیرودکار هست ؟ و محکمتر از مک دونالده ؟
- سلام دختر هفتده ساله دارم که سه سال هست پرید شده و خونریزی های شدید داره خیلی شدید ،چکار باید بکنم ؟؟
- قرص دروسبلین
با خوردن قرص دروسبلین چندین ماه و یکبار در این مدت ریختن مایع منی داخل واژن آیا تاثیر دارد و بارداری صورت میگیرد؟
- عفونت
سلام خانم دکتر خسته نباشید.... من عفونت دارم الان ی سال هست که عروسی کردم رفتم پیش دکتر زنان سنو برام نوشت رفتم دادم نوشته رحم septateابعاد 67در33میلی متر و ضخامت اندومتر 11میلیمنر دار لطف کنید بگید این یعنی چه مشکل چیه... نگرانم بخدا
- کیست سینه
سلام خانم دكتر عزيزم وقت بخير من سونوگرافي سينه انجام دادم و مشخص شده كه كيست سينه سمت چپ دارم دكتر سونوگراف گفتن كيست سادست و نوشتن simple cyst با اندازه 7*8 mm. ميخوام بدونم خطرناكه يا نه؟داروي خاصي بايد مصرف كنم با توجه به اينكه مادرم هم سابقه كنسر پستان داشتن نزديك پريود درد و بزرگي سينه احساس ميكنم،ولي بعد از پريودم از بين ميره
- تاخیر پریودی
سلام من ۲روز از زمان پریودم گذشته،میتونم از قرص آسپرین استفاده کنم تا پریود بشم؟اگر اره چه مقدار باید مصرف کرد؟
- درد وخونریزی
سلام من در تاریخ ۱۴۰۰/۳/۲به علت بارداری خارج از رحم داروی متاتروکسات تزریق کردم ودر تاریخ۱۴۰۰/۳/۵هم با پایین اومدن آزمایش بتا از بیمارستان مرخص شدم.تا هشت روز بعد از مرخص شدن درد و لکه بینی داشتم.اما از روز نهم هم درد شدید تر شد وهم خونریزی به صورت لخته .بامراجعه مجدد به بیمارستان و گرفتن آزمایش بتا باز هم بتا رو به کاهش بود.اما همچنان درد وخونریزی شدید هست.میخاستم بدونم این درد وخونریزی طبیعی هست یا نه.ممنون میشم راهنمایی کنید .چون توی شهر من امکانات نیست وبرای مراجعه حداقل باید ۱۲۰ کیلومتر راه برم


