Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تخمک گذاری
سلام دوره قاعدگی من۳۲روزه هست برای بارداری چه روزی اقدام کنم سرکلاژ شکمی هم هستم
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر خسته نباشید ..کیست تخمدان ۲۴ میلی متری که بر دلیل قرص لتروزول ایجاد شده با اینکه آمپول hcg هم زدم چطور برطرف میشه؟ یک دوره ال دی خوردم و الان پریود شدم ..یعنی فقط تو دروان پریود دفع میشه؟ چندم سیکلم باید سونو بدم؟
- Poznejte napínavé Plinko hry
Plinko je napínavá online herní zábava, která láka tisíce hráčů. Hráči mohou získat bonusy a odměny a hrát kdykoliv a kdekoliv.Plinko nabízí skvělou zábavu pro každého hráče. Každý tah přináší nové možnosti výhry.Vyzkoušejte Plinko online s okamžitou registrací. Plinko je vhodné pro všechny typy hráčů.Získejte tipy, jak maximalizovat své výhry a připravte se na vzrušující zážitky. Hra Plinko kombinuje jednoduchost a napětí.Tato hra nabízí skvělou příležitost pro výhry. Užívejte si hru zodpovědně. Nezmeškejte šanci vyhrát s plinko (brusivoro.cz).Tato hra je ideální volbou pro každého, kdo hledá zábavu online. Hrajte Plinko kdykoliv a kdekoliv a užijte si skvělé možnosti výher.
- پفک فست فود
سلام خانم دكتر عزيزم ٧هفتست بارزاري مشكلي ندارم امروز پفك خوردم هوس كردم آيا چيپس و پفك دير به دير هوسي ضرر داره و فست فود له چه فاصله رماني بايد باشه
- آدنومیوزیس
سلام خانم دکتر عزیز من ۴۷ ساله هستم و دو فرزند دارم.خرداد ماه پریود شدم و پریود بعدیم آخر شهریور یود که بسیار سنگین بود .یعنی بعد از چند روز خونریزی لکه بینی پیدا کردم و بعد مجدد تبدیل به خونریزی شدید و لخته های بزرگ شد.طوریکه مجبور به تزریق آمپول پروژسترون شدم.سونو دادم گفتن آدنومیوز هست و ابعاد رحم بزرگ.راستش تا چند ماه شرایط هیسترکتومی ندارم .چه داروهایی میتونم استفاده کنم توی این مدت ؟؟ متشکرم
- بیماری عفونت چشم
سلام.من باردارم.ایا میشه در بارداری عفونت چشم درمان کرد.
- بارداری باشرایط خاص
سلام خسته نباشید من 31 ساله هستم بعداز 3بار انتقال جنین باردار شدم الان ساک حاملگی با سونو واژینال دیده شده حدود6هفته ام هست ولکه بینی داشتم وکم کم بهخونریزی تبدیل شده به نظرتون جای نگرانی هست؟
- سلام جواب آزمایشم میخواستم ببینم چه مشکلی داره
Endometrial curettage:Compatible with weakly proliferative endometrium
- سوال
سلام خانم دکتروقت شمابخیر، مجردم اولین باری هست که قرص سیپروترون کامپاندمصرف می کنم قبلا قرصهای دیگه مصرف میکردم الآن بعداز قطع یه بسته ازقرص کامپاند پریودشدم دردومین روز لخته ی خیلی بزرگی به اندازه ی یک مشت که فقط خون نبودانگار یک بافت کشسان سفیدرنگ هم بود خارج شدخیلی میترسم که چرااینطوری شده لخته ای به این بزرگی قبلاسابقه نداشته میترسم به پرده ی بکارت آسیب زده باشه خواهشاراهنماییم کنین خیلی استرس دارم ممنون.
- متخصص زنان وزایمان
من تقریبا ۱ ساله که قرص سیبل مصرف میکنم هر ماه سرتاریخ پریودمیشم ولی این ماه سرساعت قرص رو مصرف نمیکردم و زمانی ک پریود شدم پریودیم بیشتر ده روز طول کشید اما خونریزیم خیلی کمه آیا باردارم یا اینکه مشکل جدی وجود داره؟
- سقط
سلام خانم دکتر سقط میکنه
- سلام من قرص لاینسترول نیم میخورم به بچم هم شیر میدم هم غذا الان یک سال ودوماهشه جلوگیری طبیعی هم دارم این قرصا بخورم یا عوض کنم قطعش کنم بعد چند روز پریود میشم
- سلام بارداری پوچ داشتم بیمارستان سقط با دارو داشتم بقایا ۴۲×۲۰×۲۳ دارم ۶ سی سی است الان باید چیکار کنم ممنون میشم کمکم کنید
- قرص
من رفتم پیش دکتر و گفتن شاید زگیل داشته باشم بعد به من کپسول آزیترومایسین و پماد فنی توئین سدیم ۱ درصد دادن میخواستم بدونم این دارو ها برای چیه و آیا عوارض نداره و باعث نازایی نمیشه یا استفاده پماد در ناحیه تناسلی خطر ناک نیست؟
- اقدام به بارداری
من٢٨سالم و شش ماه ازدواج کردم و پنج ماه اقدام کردم موفق نشدم از زمانی که ازدواج کردم پریود نامنظم شده دوماه با استفاده از قرص فاستون ده منظم شدم و سیکلم ٢٨روزه شده زمان تخمک گذاری چه زمانی؟ ازمایشات قبل از بارداری انجام دادم همه خوب بوده شوهرم انجام داده خوب بوده
- بارداری
با سلام. ماه اول بارداری هستم. آیا لیزر موهای زائد برایم ممنوعیت دارد؟ چهار دوره از لیزرم مانده.
- FCC به صورت بافت گلاندولار
سلام
من سونو دادم نوشته FCC به صورت بافت گلاندولار افزایش یافته دنس و اکوژن در دو طرف مشهود است و سونو فالواپ توصیه میشود یعنی چی
- پمپ درد زایمان طبیعی
سلام من یه خانم ۳۱ ساله هستم تو ۲۷ سالگی یه زایمان طبیعی داشتم الان برای بچه دومم میخوام بازم طبیعی زایمان کنم ولی چون برای اولی بین دوره های دردم حالت غش داشتم و بعدش بخاطر دردی که کشیدم تا یه مدت گریه میکردم میخوام اگه بشه از پمپ درد استفاده کنم.میشه؟باید به دکترم بگم یا به بیمارستان؟
- اکوژن
سلام اکوژن به ضخامت دولایه شش میلی متری در رحم دارم.قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کرده اند که مصرف نکردم.ایا مصرف قرص باعث بهبودی میشود یا نیاز به عمل دارم
- کیست تخمدان
سلام و عرض ادب درسونوگرافی کیست تخمدان به ابعاد ۲۸در۳۸میلی سمت راست وبدون جز سالید قید شده آیا نیاز به درمان هست یا فقط باید کنترل سونوگرافی بشم وباعادت ماهانه خوب میشم ؟ رنگ ترشح کرم باشه بدون هیچ علامت دیگه اشکال داره ؟چه رنگی خطرداره؟ ممنون


