Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پرده بکارت
تشخیص رابطه در پرده حلقوی ارتجاعی با ازمایش خون و ادرار ممکن است؟؟
- درد مقعد درهنگام پریودی
س شب بخیر ببخشید من الان حدود یک ماه است که حالت تهو شدید وصبح ها دهانم تلخ میشه والان پریودم ودرد مقعد دارم نمیدونم چیکار کنم
- کورتاژ
سلام ۷روزپیش کورتاژانجام دادم ۶هفتع سقط داشتم بقایاب ابعاد۷سی سی موندکورتاژانجام دادم بااینکه۷روزگذشته خونریزیم کم وزیاذمیشه وخون سیاه ازم میادکمی هم لخته داره لخته ریز دلیلش چیه ب دکترمراجعه کنم ؟امکان وجودبقایاهست آیا؟قرص مفنانیک اسیدوآهن هم مصرف میکنم
- جراحی زنان
سلام خانم دکتر، من مجرد هستم و میخوام عمل لابیا پلاستی انجام بدم، شما این عمل رو با لیزر انجام میدین؟ تو مطب میشه انجام داد یا بیمارستان؟ من نمیخوام کسی متوجه بشه
- کیست بارتولن
با سلام.کیست من پکید و مقداری خون و چرک خارج شد ولی بقیش مونده چکار باید بکنم؟آنتی بیوتیکم استفاده کردم،تو آب گرمم میشینم ولی دیگه باز نیست
- عفونت وارن
سلام من مجرد هستم دو ماه عفونت پنیری داشتم و برفک اطراف دهانه واژن ولی توجهی نکردم امروز دیدم دهانه رحمم کمی زخم شده دلیلش چیه ؟میدونم باید ب دکتر مراجعه کنم لطفا یکم راهنماییم کنید ک چ دارویی مناسبه ؟
- کیست بارتولن
من یک بار عمل کردم دوبار برگشت نمیدونم چیکار کنم خیلی اذیت میکنه دنبال یه دکتر خوبم تو رشت که
- جراحی زیبایی واژن
سلام میخواستم حدود قیمت هزینه سفید سازی واژن رو بدونم و سپس بیام برای معاینه
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من سه تا زایمان زودرس داشتم میخواستم بدونم با وجود سرکلاژ شکمی باز هم امکان زایمان زودوس وجود داره
- کیست تخمدان
با سلام دخترم ۱۳ سالشه،در قسمت چپ زیر شکم درد شدید داره،سونوگرافی کیست به ابعاد ۳۰ در ۴۰ میلیمتر نشان داده و داخل کیست متریال اکوژن با دیامتر ۲۲ میلیمتر،میخواستم ببینم با دارو رفع میشه یا باید جراحی بشه
- درسونوچیست
کانون اکوزن به قطردونیم میلیمتردرکالیس تحتانی کلیه چپ مطرح کننده tiny stone این چیه
- پستان یک یا دو طرف واگزیلاری
سلام وقت بخیرهیپواکوکو با حدود میکرولوبوله و نا منظم به بعاد 17*27.5 میلیمتر در far zone کوادرانت فوقانی خارجی پستان چپ موقعیت ساعت ۲ دیده میشودایا خطرناک هست یا نه؟!
- مقعد
سلام چند سال پیش از مقعد رابطه داشتم. چند سالی میگذره. الان در مقعد خارش دارم و یا احساس میکنم یه چیزایی مثل خار هستش که اذیتم میکنه این حسو از داخل دارم و نگرانم بیماری مقاربتی نباشه. چطور میتونم بفهمم با چه ازمایشی به چه کسی مراجعه کنم؟ ایا امکانش هست به جلو راه پیدا کنه؟ اگه ازمایش دادم و نداشتم امکانش هست بعدها خودشو نشون بده؟
- آندومترضخیم وهتروژن
خانم.۲۵ساله.مجرد.بخاطر استفاده خودسرانه یک دارو دوران قاعدگی طولانی پیدا کردم.جواب سنوگرافیم آندومتر ۱۸ وهتروشن هست.پزشکم جستیران ۴۰ نوشتن یک ماه استفاده کنم. آیا خطرناک هست؟باید نمونه برداری از بافت آندومتر انجام بدم ؟
- سندرم راکی تانسکی؟
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم . سوال من این هست که .پس من الان جز افرادی هستم که سندرم راکی تانسکی دارند درسته ؟
- کیست تخمدان
ببخشید اشتباه شد .اندازه کوچک تراز ۱سانت
- پولیپ رحم و لکه بینی
سلام وقت بخیر ۳۷سالمه با سیکل قاعدگی ۲۶روزه فکر کنم دوسال میشه قبل عادت ماهانه چهار روز لک قهو های میبینم امسال بعد سونو واژینال مشخص شد دو پولیپ ۵و ۳ میلی دارم بعد مراجعه ب دکتر سه دوره بهم دوفاستون دادن از ۱۴قاعدگی تا ۲۸ که هر سه دوره بعد از مصرف دارو لک میدیدم و همون روز ۲۶پریود میشدم بعد از اتمام دارو مجدد سونو واژینال دادم پولیپ سایز۶ و ۳میلی بود یعنی دارو هیچ تاثیری نداشت فقط یک میل کمو زیاد شد الان این ماه یک هفته قبل پریودی یکم لک قو های دارم شاید روزی یه بار و عین قبل تا پریودی لک میبینم و اینکه مامانم سال ۹۷سرطان رحم فکر کنم آندومتر بود که بدخیم بود که عمل شدن ایشون بعد از یائسگی لکه بینی داشتن خیلی نگرانم این قضیه هستم که خودمم یعنی همون مشکلو دارم میگیرم؟ میشه بهم راهنمایی کنید با این شرایط من باید چیکار کنم؟
- سنوگرافی مثانه
سلام سنوگرافی دادم جواب سنوگرافی نوشته بود وجود ذرات در مثانه که نشانه خون یا دبری است منم ازمایش ادرار دادم ولی عفونت ادرار نداشتم!
- سقط جنین
من سه تا بچه دارم بچه چهارم حامله شدم الان ۵هفته و6 روز هست میخوام با قرص سقط کنم بچه های قبلیم سزارین بودم ازآخرین سزارین ۵سال و نه ماه میگذره میخواستم ببینم مشکلی ندارد
- چکاپ زنان
سلام .من از آبان ماه بخاطر کنسر سینه قرص تاموکسیفن می خورم .سوالی که دارم اینه که چند ماه بعد از مصرف قرص باید سونوگرافی واژن انجام بدم برای اندازه گیری اندومتر؟


