Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ایمیل
سلام خانم دکتر ایمیل شما رو میتونم داشته باشم برای ارتباط با شما و مطب شما از کی شروع به کار میکنه من جراحی باید بشم خیلی استرس دارم دکترم خیلی منو نگران کرده خواهش میکنم یه ایمیل بزارید
- پولیپ رحم
Macroscopic:received specimen in formalin consist of multiple soft creamy brown pieces of tissue measuring:1.5*1.0*0.5 cm labeled as end cervical curettage. Summary of section:multiple pieces in one block, totally embedded diagnosis:end cervical, curettage:end cervical polyp. سلام دکتر خسته نباشید این جواب آزمایش من هستش می خواستم ببینم مشکلم چی هستش لطفا جواب بدین ممنون میشم موفق باشید
- درد معده
سلام وقت بخیر چهارمین ماهه که برای جلوگیری از بارداری از مارلین استفاده میکنم.درد قفسه سینه و سنگینی و سوزش معده دارم از عوارض این قرصه؟ طبیعیه؟
- لک صورت
سلام وخدا قوت من دختر 37ساله مجرد هستم رفتم دکترمتخصص پوست برای لکه های صورتم نزولک انجام دادم وکبسول ترنسید نسخه کرده اگه مصرف کنم برا من ضرر ندارد من دوران پریودی منظم است
- سلام من کیست تخمدان ریز دارم وزود به زود پریود میشم دکتر قرص استرومارین داده که از روز ۳قاعدگی شبی ۱عددبخورم ومدروکسی پروژسترون داده که از ۱۴قاعدگی شبی ۲تا بخورم اگه بعد قرص استرومارین ۱۰تا که خوردم پریود شدم باید چی کار کنم بعد قرص مدروکسی پروژسترون از کیه بخورم میشه راهنمایی کنید
سلام.چن ماهی بود پریودی نامنظمی داشتم ب پزشک مراجعه کردم گفتن تنبلی تخمدان داری و دارو برام تجویز کردن قرص سیبل خوردم دوره اول خوب بود الان قرص استرومارین مصرف میکنم ب قرص ۸ ک رسیدم خونریزی شرو شد در صورتی ک یک هفتع بود تازه پاک شدع بودم میشه راهنمایی کنین الان قرص استرومارین بزارم کنار یا ادامه بدم ؟؟؟
- تاخیر در پریودی بعد از مصرف قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر من اسفند۳روز بعد از پریودم رابطه محافظت نشده داشتم روزبعد قرص اورژانسی ۷۵ مصرف کردم طبق دستور یک هفته بعد به مدت هفت روز خونریزی داشتم البته لخته خونی ازاون موقع پریود نشدم فقط ۲روز ۲۶و۲۷فروردین لکه بینی داشتم الان نگرانم که قرص تاثیری داشته یانه؟ بعدازگذشتن ۴۰روز هنوزم پریودنشدم امکان بارداری که وجود نداره؟؟ یکبارم ازبیبی چک استفاده کردم که منفی بود
- درد ناحیه کلیتوریس
سلام من ۱۸ سالمه و امروز صبح به طور یهویی احساس کردم کلینوریسم درد میگیره البته وقتی دستم بهش میخوره یا شورتم جابه جا میشه درد میگیره در حالت عادی دردی ندارم ،بعد که نگاه کردم با دست احساس کردم داخل کلیتوریس یک توده کوچیک از نخود کوچیکتر علتش چیه آیا مریضی خاصیه؟
- بارداری
سلام.من ۳۰ هفتگی باردارم.دکتر زنان وزایمان برام قرص سوپراکل وویتامین E نوشته .میخاستم بپرسم که دوز مصرف این قرص ها در روز چقدر است؟
- پریودی طولانی
سلام و وقت به خیر دختر سیزده ساله من در ماه مهر برای بار اول پریود شده و این پریودی در حد دوسه لکه خون بود.برای بار دوم در تاریخ ۱۵ آذر باز یک لکه مشاهده کرد و از تاریخ هفده آذر تا امروز که بیست و ششم آذر هست پریودی ادامه داره.این موضوع من را نگران کرده..اگر امکانش هست راهنمایی کنید..سپاس فراوان
- سلام دوماه از سزارینم میگذره در قسمت سمت چپ احساس سوزش و قرمزی دارم و ی نقطه کوچیک متورم شده و رنگ بنفش داره باید چیکار کنم؟
سلام دوماه از سزارینم میگذره در قسمت سمت چپ احساس سوزش و قرمزی دارم و ی نقطه کوچیک متورم شده و رنگ بنفش داره باید چیکار کنم؟
- حدود ۴۰ روزه قرص گین اپ مصرف میکنم
الان ۲۰ روزه از مریضیم میگذره میشه از قرص باشه
- رحم
سلام خواهش میکنم جواب دقیق سونوی منو بدین رحم دارای شکل نرمال وسایز بزرگتر ازحدنرمال ۴۳*۸۳است واکوی میومتریال مختصری هتروژن دارد(قطرقدامی خلفی فوندوس رحم افزایش یافته است )آدنومیوزیس؟ویک ریم نازک مایع درکاویته آندومتر مشاهده شد یعنی چه
- لکه بینی
سلام خسته نباشین. من ۲۳ سالمه. این ماه پریودم ۱۹ام تموم شد. پاک شدم. اما ۲۴ام دوباره یکم لک دیدم. الآن ۲۵امه. لک دیگه نمیبینم اما کمرم یکم درد داره. میشه راهنماییم کنین؟ آیا نیازه به دکتر مراجعه کنم؟؟
- خارش واژن
سلام خانم دکتر ۲۵ سالمه و مجردم یه مدته لبه های داخلی واژنم خارش داره،هیچ ترشح یا بوی بدی ندارم فقط خارش،لبه های داخلی واژنم و کلیتوریس خارش داره،خیلی زیاد نیس ولی میخاره و وقتی میخارونم یا دستم بهش میخوره خارشش شدیدتر میشه هرروز لباس زیرم رو عوض میکنم،بهداشت رو رعایت میکنم میشه راهنمایی کنیم علت این خارش چیه و چجوری میتونم درمانش کنم ممنون
- زنان
سلام.من ازمایش hpv مثبت شده ونوع ۷۲ ایا اقدامی باید انجام بدم.واینکه با همسرم رابطه داشته باشم مشکلی نداره.وهمسرم روی بدنش زیگل زد وبعد از کرایو کردن زگیلها میتونیم رابطه داشته باشیم؟
- با دو بار پریود شدن بعد آمبول دیفلین بزنی مشکلی ایجاد نمی شود
- اقدام ب بارداری
سلام خسته نباشید اقدام ب بارداری داشتم الان یک هفته مانده ب پریودیم اما زیر دلم خیلی درد میکنه موقع نزدیکی انگار زیر دلم یه چیز سنگین هست اذیتم میکنه بعدش هم بیحالی میشم و دلدرد میگیرم میخواستم ببینم الان تست خون بدم معلوم میکنه یا برم پیش دکتر چون باشگاه میرم جنبوجوشم زیاد میگم حامله نباشم مشگلی ایجاد بشه ممنون از پاسختون
- تفسیر آزمایش
سلام دکتر یه پولیپ از دهانه رحم خارج کرد و فرستاد ازمایشگاه این جواب ازمایش میشه لطفا تفسیرش کنید ممنونم
ANATOMICAL PATHOLOGY REPORT
FINAL PATHOLOGY DIAGNOSIS Endocervix (biopsy):
Mucus and stripped endocervical epithelium
GROSS DESCRIPTION
The specimen is received in formalin labeled with the patient's information and designated as "endocervix", consists of an up to 0.8 cm loose aggregate of soft tan tissue pieces; totally submitted in one block. MICROSCOPIC DESCRIPTION
See final diagnosis - ببخشید داخل سونوی من نوشته یک ساک حاملگی مشاهده گردید و یک کانون نامنظم اکولوسنت در فوندال راست کاویته رحمی مشاهده گردید کهحاوی مایع هست ینی چی
ببخشید داخل سونوی من نوشته یک ساک حاملگی مشاهده گردید و یک کانون نامنظم اکولوسنت در فوندال راست کاویته رحمی مشاهده گردید کهحاوی مایع هست ینی چی
- پریود نامنظم واختلال درقاعدگی
سلام وقتتون بخیر من بهمن ماه کولپسکوپی شدم و بعد از اون پریودی هام طولانی شده باید چکار کنم و سونو واژینال هم انجام دادم و گفتن که رحم ضخیم شده ایا این علتش هست و باید چکار کنم


