Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بتا تیتر
سلام من روز دوم دی تخمک گذاری کردم و نوزدهم تیترم از ۱۱ شروع شد دوروز بعد ۴۸ و دورو بعد ۷۳و تکرار بعد ۱۰۵ شد اما بعد از ۸ روز ۴۰۰ شد که دوروز به شد ۴۶۸و بازم تکرار دوروز بعد شد ۴۷۸،در سونو واژینال داخل رحم چیزی شبیه ساک دیده شد ،نگرانم که خارج رحمی یا پوچ نباشد
- پرولاکتین
سلام خانوم دکتر من مدت نه سال هست که آدنوم هیپوفیز دارم و مشکل پرولاکتین بالا دارم که با دارو کنترل میکنم. هر وقت پرولاکتنم بالا میره به شدت جوش های ریزی تو پیشانیم میزنم که با مصرف دارو و پایین اومدن پرولاکتین این جوشها برطرف می شوند. من حالا باردارم و قرص کابرگلین دیگه نمیخورم و مقدار پرولاکتینم برحسب اینکه باردارم بالاتر میره البته تحت نظر پزشکم. ولی باز جوشها پدیدار شدند و افتضاح شده پیشانیم. البته سنم ۳۷ هست و تو بازه ی جوش زدن نیستم که یه وقت بگین به خاطر سنم جوش میزنم و اینکه کلا پوست من جوش نداده تا به حال به جز این افزایش پرولاکتین. خواستم بپرسم برای از بین بردن جوشها با این شرایط که باردارم راهکاری دارم ؟
- Play Chicken Road at a reliable online platform securely – Our guide.
Searching for a quirky adventure? Look no further, Chicken Road is a must-play.Built by a trusted developer, Chicken Road offers a hilarious theme with bonuses.What’s Chicken Road Like? Picture a cartoonish adventure, where eggs are on the line. This is the soul of Chicken Road.The look are dynamic, with cartoonish effects. The vibe brings Uzbek "ovoz" (rhythm).Chicken Road Highlights On the feature front, Chicken Road is a winner. It includes:Free plays Random multipliers Flexible reels Surprise ScattersDuring gameplay offers a chance special animations.Where to Play Chicken Road? Curious Chicken Road? No problem: trusted sites include Chicken Road.Such as: Melbet perfect for Chicken Road tested by our team.Chicken Road Review - Our Take We’ve tried Chicken Road and it’s worth a spin.Highlights: Big multipliers Quirky vibeHeads-Up: Not for serious gamersFor a fresh experience, Chicken Road is a total "yaxshi" (awesome) game!.
- اقدام بارداری
سلام خداقوت ایا به ارگاسم رسیدن زن چند روز بعد از اقدام برای بارداری ضرر دارد؟ رابطه جنسی و ارضا شدن در روزهای بعد از اقدام مانع لقاح و بارداری میشود؟
- سقط جنین
سلام6هفته حامله ام برای سقط باید چیکار کنم
- قبل بارداری
سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم مشاوره قبل بارداری هم انجام میدید به مطب شما مراجعه کنم، و قبل بارداری چه آزمایش های باید انجام بدم
- هماتوم در بارداری
سلام خدمت شما خانم دکتر من بار دار هستم تکی سونو اولیه ۶هفته و ۲ روز قلب جنینم تشکیل شده بود با ضربان ۱۴۹ ولی متاسفانه یه هماتوم با سایز ۳۵در ۵ونیم میلی وجود داره امکان داره با استراحت و داروهایی که گرفتم برطرف بشه دکتر بهم قرص دوفاستون هر ۱۲ ساعت یه بار بهمراه شیاف فرتیژست اونم هر ۱۲ساعت یه بار داده هیچگونه لکه بینی و ترشحی هم ندارم
- زایمان سزارین
با سلام آیا شما بنا به درخواست بیمار سزارین انجام میدهید؟
- اکوزن در مایع کیسه اب
سلام من امروز رفتم سونو حدودای۳۸هفته هستم..درسونو گفته شده در کیسه اب جنین ذرات ریز اکوزن هست..این ینی چی؟ خطرناک نیست..
- پولیپ رحمی
سلام مدت یکسال و سه ماه اقدام به بارداری دوم بعد از هفت سال کردم، ولی وقتی موفق نشدم به متخصص زنان مراجعه کردم که سونوگرافی داخلی انجام داد در سونوگرافی چیزی شبیه پولیپ دیده شد که دکتر گفت برای اطمینان بیشتر باید سونوگرافی داخل آب انجام بشه، به نظر شما من این سونو گرافی را انجام بدم؟
- رابطه ی جنسی
با سلام و خسته نباشید من با نامزدم روز 5 پریدم که دیگه پاک شده بودم رابطه لمسی داشتیم در حد لمس کردن الت تناسلی ولی نامزدم ارضا شد و منی خودشا بیرون ریخت ولی من از پیشاب میترسم که یه وقت با وجود باکره بودنم وارد واژنم نشده باشه شک داریم،بعد از چهار ساعت قرص اورژانسیovocease با دوز 1.5 یه دونه خوردم ،ولی العان چند روزه استرس عجیبی گرفتم که نکه اتفاقی بیافته لطفا راهنمایی کنید تو را خدا
- بارداری
سلام خانوم دکتر. هفته سی ونج بارداری هستم . از سی و دوهفتگی به علت شروع. شدن انقباضات رحمی قرص ایزوپروکسین و امپول پروتولون میزنم.ولی انقباضاتم همچنان هست . دیشب تو خواب به ارگاسم رسیدم بیدارشدم شکمم سفت شده بود مثل سنگ و زیر شکمم درد داشتم . خیلی نگرانم که این ارگاسم باعث زایمان بشه چون من با وجود مصرف قرص و امپول همچنان انقباض دارم ومی بینی دوسه ساعت شکمم سفته یا انقباض میگیره ول میکنه. حالا این ارگاسم برام دردسرساز میشه؟
- حاملگی احتمال
سلام من یکساله قرص سییل (سپیرترون کامپاند) رو منظم مصرف میکنم و رایطه همراه کاندوم داشتم و مایع منی نه در داخل من و نه در اطراف من ریخته نشد (حین رایطه دهانی ارضا صورت گرفت که حتی دست منم مایع منی رو لمس نکرد) ،احتمال حاملگی هستش؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر عزیز.من مریض شما هستم باردارم و هفته ۱۵ هستم و جفتم پایینه و کمی عفونت دارم. دیروز که پیش شما اومدم گفتم زیر شکمم بعضی وقتا تیر میکشه و شما به من شیاف پروژسترون دادید ولی امروز بعداز استفاده دردم بیشتر شد.آیا ادامه بدم به مصرف؟ برا عفونتم هم بهم پماد دادید ایا مصرف پماد و شیاف با فاصله چند ساعته باهم اختلال ایجاد نمیکنه؟
- لیزیک وبارداری
سلام خواهرم عمل لیزیک کرده الان می خواد باردار شه خطری داره یه هفتس عمل کرده
- مصرف آسپرین قبل بارداری
با سلام خدمت خانم دکتر ممنون از اینکه به سوالات ما پاسخ می دهید در سوال قبلی که پرسیدم به خاطر کمبود ویتامین د به میزان( ۵/۵ )،شما پاسخ دادین که باید حداقل یک ماه قبل اقدام به بارداریم ویتامین د مصرف کنم و چون دو ماه قبل برای دو ماه اسپرین برایم تجویز کرده بودین مصرف کردم آیا برای یکی دو ماه آینده تا بارداری باز اسپرین مصرف کنم یا خیر؟ و اینکه میزان مصرف ویتامین د چه مقدار باشه و بعد اینکه اقدام کردم باز میتوانم از این ویتامین د و فولیک اسید ۴۰۰ استفاده کنم؟
- پریودی
سلام ۲۲سالمع رابطه بدون دخول داشتم پریودم پنج روز عقب افتاد ولی پریود شدم ولی خونریزیم نسبت ب قبل کم بود ماه بعد ب وقتش پریود شدم بازم خونریزیم نسبتا کمه باردارم من ؟ لدفن جواب بدین
- بارداری
سلام .شوهرم سیگارقلیون میکشه .برای بارداریم نقش منفی داره .چکارکنم
- پزشکی
سلام من دارم قرص استرادیول مصرف میکنم خیلی حالم بده حالت تهوع و بی حالی دارم شدید چیزی هست عوارضشو رو کمتر کنه
- تاخیردرپریود
من روزمو کامل گرفتم وپریودیم بیست روزی هست عقب افتاده واز صبح تاشب حالت استفراغ دارم امکان بارداری هست ؟تیروئید کم کار هم دارم


