Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام وقت بخیر 4سانت بقایا دارم بعد کورتاژ هیچ خونریزی و دردی هم ندارم چکار کنم؟
- بارداری
سلام هفته ۲۸ سرکلاژم استراحت دوروزیبارحمام برم مشکلی ندار
- نازایی
سلام ببخشید مزاحم شدم من چهار ماهه که اقدام به بارداری کردم ولی حامله نشدم
- آبله مرغان و پریودی
سلام من دخترم 13ساله شه بعد10 روز آبله مرغون گرفته الان هنوز برای پرویدش زوده ولی از بدنش ترشحات قهوه ای رنگ میاد آیا طبیعیه؟؟
- ریه
سلام ریه جنین درهفته چندرسیده
- قرص
سلام چرا با وجود خوردن قرص اورژانسی به موقع وخون ریزی نداشتن 14روز بعد بی بی چک استفاده کنم یعنی قرص بی اثر است 9ماهه زایمان کرد مه پریودهام هنوز شروع نشده
- انتقال جنین و زونا
سلام خانمی ۳۸ ساله هستم در حین اقدام برای بارداری از طریق ivf هستم البته بیشتر مراحل رو طی کردم و قراره ۱ ماه دیگه انتقال انجام بدم ولی الان مبتلا به زونا شدم چند روز بعد از بهبودی میتونم انتقال انجام بدم ؟ وآیا بعدش برای جنین خطرناک هست یا نه؟
- سیکل نامنظم
سلام ۳ ماهی میشه که سیکل ماهانم بهم ریخته دو هفته زودتر از موعد مقرر اتفاق افتاده این موضوع عادی هست یا نه ؟!
- حرکت جنین
سلام هفته ۲۶ بارداری هستم تا دیروز جنین حرکت میکرد ولی از دیشب تا امروز حرکتی نمیکنه یه چیز شیرین خوردم به پهلو چپ خوابیدم ولی بازم حرکتی نداره خیلی نگرانم خطرناکه؟
- عمومی
سلام روی اندام تناسلیم زخم شده دلیلش چیه؟؟؟
- پولیپ آندومتر
سلام و وقت بخیر. خانمدکتر من با سه هفته لکه بینی به پزشک مراجعه کردم و گفت پولیپ دارم و باید جراحی بشم. بهم مدروکسی داد گفت 10روز بخور.شبی کهد شروع کردم از فرداش خونریزیم شدید شد و تاریخ پریودم بود. الان سوالم اینه مصرف مدروکسی تو روزای پریود درسته؟؟؟؟
- فولیکول
من روز 12پریودی رفتم سونو دادم گفتن فولیکولم 14هست گفتم ببینم تا روز چهارده پریودی چقدر رشد, میکنه که احتمال بارداری, داشته باشم؟؟ اصلا این ماه شانس بارداری دارم
- بارداری
سلام .من با همسرم رابطه داشتم بعد ارضا شدن ادرار کردم و بعد ۱ ساعت مجدد رابطه داشتم ممکن هست اسپرم از رابطه قبلی مونده باشه باعث بارداری باشه
- ببخشید حدود یکسال پریود نشدم سنم 52 میتونم پماد استرور مارین مصرف کنم برا سوزش درگی ی واژن
ببخشید حدود یکسال پریود نشدم سنم 52 میتونم پماد استرور مارین مصرف کنم برا سوزش درگیری واژن
- یدوفولیک
سلام من کم کاری تیروئید دارم و قرص لئوتیروکسین مصرف میکنم ، برای اقدامات لازم قبل از بارداری اشکالی نداره که یدوفولیک بخورم؟
- اختلال هورمونی
سلام و خسته نباشید من یه مدت طولانی هست که رنگ پوستم مدام تغییر میکنه، حس میکنم موهای کناره های صورتم زیاد شده ،قاعدگی خیلی بی نظم و همچنین سینه هام هم تا این سن ک ۱۷ سالمه کم رشد کردن.تا حالا دکتر زنان نرفتم .ب نظرتون این علائم و مخصوصا اولی ممکنه از مشکلات هورمونی باشه؟؟
- درد سمت راست بخیه سزارین ناگهانی در ورزش بعد از ۶ سال
سلام وقتتون بخیر ببخشید حدود ۴ روز پیش در باشگاه ناگهانی سمت راست زیر بخیه های سزارین که )حدود ۶ سال پیش سزارین شدم) درد گرفته که فقط همون قسمت راستش الان با سرفه خیلی درد میگیره و میسوزه اون قسمت باید چکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
- بارداری
سلام من دوماه پیش به علت بارداری خارج رحم لاپاروسکپی شدم لوله سمت چپ برداشته شده این دوماهه هم پری ۲۸ روز یک بار اومده نزدیکی محافظت نشده داشتم به علت تنبلی تخمدان حامله نمیشدم با آمپول که اونم این جوری خارج رحمی آیا الان با داشتن پری منظم این دوما امکان بارداری مجدد وجود داره وعلت منظم شدن پری چی میتونه باشه؟
- پریود
سلام من پریود تقریبا منظمی دارم ،اما در تیرماه و موقع تغییر فصل پریودم عقب میوفته و نیاز به تزریق امپول پروژسترون هست این مشکلی نداره؟الان هم حدودا ۳۷روز گذشته،پریود نشدم اما دل درد و گاهی تهوع مثل موقع پریود دارم
- عوارض دارویی
سلام هفته ۷ بارداری هستم،،با توجه به استفاده از قرصهای اعصاب و تپش قلب و زوج مینور بودن قصد سقط دارم که دکترم گفت نمیشه و من از پرسو جو از اطرافیان قرص سایتوتک رو خریداری کردم ولی الان از استفاده از اون میترسم،چون میگن خطر ایست قلبی داره،،الان من چه کنم؟لطفا راهنمایی کنید🙏🙏


