Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص بلاژست باید 28 دونه رو همشو خورد و بعد اگه پریود شدم تموم شد بسته بعدی رو شروع کنم
قرص بلاژست
- سونو گرافی رحم وضمائم
سلام خسته نباشید من سونو گرافی دادم وداخلش نوشته مقداری مایع ازاد درکولدوساک دیده سده یعنی چی؟
- عفونت زنانه
خسته نباشید من مدتی هست که سوزش ادرار و تکرر ادرار دارم و بعد از ادرار بینهایت اذیت میشم چه دارویی مصرف کنم خوبه؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر، ایا یک روز بعد از اتمام پریودی تخمک گذاری شروع میشه، میخوام بدونم احتمال بارداری چقدر هستش؟چون یه روز بعد از اتمام پریودی دست شوهرم پیشابی شد و زد به واژنم
- بستن لوله
سلام ۴۰ سال دارم ودارای یک دختر ۳ ساله هستم.دوران بارداری سختی داشتم بصورتی که اصلا آمادگی بارداری مجدد را ندارم.همزمان از قرص ضد بارداری و کاندوم استفاده میکنم.چون بشدت از بارداری ناخواسته وحشت دارم.این امر تو زندگی زناشویی هم تاثیر گذاشته.از رابطه با همسرم دوری میکنم و می ترسمباردار بشم.با وجود قرص و کاندوم هر ماه قبل پریود بی بی چک میذارم.از ترس مثبت شدن فشارم میفته.اگه بخوام لوله هام رو ببندم راهی وجود داره؟
- لکه بینی حین مصرف قرص سیپروتن کامپاند
سلام ببخشیدمن قرص سیپروتن کامپاندبرای تنظیم پریودی میخورم،۱۰روزدارم میخورم کلا۴روزپاک بودم والآن۲روزبازلکه بینی دارم اماداروراهمچنان میخورم،بایدچکارکنم؟ضمن اینکه یک دونه کیست فولیکولاردارم بایدچ کنم؟خیلی نگرانم
- پریود نشدن
سلام من دوماه قرص اورژانسی مصرف کردم که هر بار ۱۰روز انداختم جلو ایندفعه باید ۵ پریود میشدم که نشد...۴ماه هم هست که همسرم وازکتومی کرده و سر دوماه که آزمایش داده بود اسپرمش ۲۵ صدم بود اسپرم محرک و پیشرونده هم صفر..یعنی ممکنه باردا باشم؟
- لبیاپلاستی در منزل
سلام خسته نباشید.من ۲۲ سالمه و بخاطر لبیاهای نامتقارن دچار کجی ادرار شدم و بخاطر خجالتم نتونستم پیگیری و درمانش کنم.امکانش هست که خودم ببرمش و با نخ خیاطی بدوزمش و روش بتادین بزنم؟
- برفک تناسلی
سلام من بدلیل سفید شدن بین لب های درونی و بیرونی واژن از پماد کلوتریمازول استفاده کردم ولی فایده نداشته هرچقدر استفاده میکنم دوباره برمیگرده دیگه خسته شدم خودمم وسواسی ام توروخدا اگه راه حل دائمی داره بگین لطفا
- سونوگرافی نسج نرم
ببخشید سونوگرافی انجام دادم اینجور نوشته : درمحل لمس توده درخلف گوش راست دو لنف نود با هیلوم اکوژن و نمای benign به سایز۳*۱۰میلیمتر و ۲*۶رویت گردیده .میخواستم ببینم ایا خطرناک و نگران کننده و نیاز به بررسی دارد!؟
- سلام من کبد اکوژن داره دارم بچه شیر میدم ایا خطر ناک
- آتروفی کلیتورال و عدم تمایل برای رابطه جنسی
سلام و وقت بخیر من حدودا یک سال هست و دقیقا بعد ازدواجم هیچ تمایلی برای رابطه جنسی نداشتم ازش فراری بودم الان این وضعیت بهتر شده کی ، اما هنوز از رابطه لذت نمیبرم و تحریک نمیشم کلیتوریسم قبلا تحریک میشد اما تو این مدت هیچ حسی نداره چن بار پیش دکتر زنان رفتم متاسفانه هیچ راه حلی نداشت و حتی برای مشکلم دلیل خاصی هم نیاورد و من با مطالب نت ب این مسئله رسیدم و اینم اضافه کنم مشکل تنبلی و کیست تخمدان دارم
- مادرانه
سلام:این عید رو به شما و خانواده محترم تبریک عرض میکنم.ان شاءالله که سالی خوب برای شما وخانواده محترم باشه.
- قرص ضد بارداری
با سلام و وقت بخیر ۱. آیا قرص سیپروترون کامپاند به تنهایی و بدون استفاده از سایر روش های پیشگیری، مانع از بارداری میشود و برای جلوگیری از بارداری مناسب و مطمئن است؟ ۲. آیا پس از اتمام ۲۱ قرص ضد بارداری، اون چند روزی که در انتظار شروع خونریزی هستیم، میتوان بدون استفاده از سایر روش های پیشگیری نزدیکی داشت و احتمال بارداری وجود دارد یا خیر؟ با تشکر فراوان از شما خانم دکتر عزیز
- مهم
سلام چه ورزشی انجام بدم برای اینکه شکمم بره عقب بعد سه ماه زایمتثان
- کانون کلسیفیهpunctate
باسلام خدمت خانم دکتر.توسونوگرافی مادرم نوشته تعدادی کانون های کلسیفیهpunctate درتخمدان راست رویت شد.این چیه خطرناکه؟؟چیکاربایدکرد؟لازمه بررسی بیشترانجام بده؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- یائسگی ناخواسته
سلام واحترام دکترم که 3تا سزارین کرده بود بعدش همIUDبرایم گذاشت بعد10سال برداشت حدودا 20سال بعد که مرتب پریود ميشدم گفت:الان50سالت است قطعی زود پریود باعث مبتلا نشدن رحم به سرطان میشود بچه هم نمیخواهی آمپول های هندی قوطی سفیدرنگ داد عضلانی تزریق کردم الان 10ساله یائسه هستم ولی وقت تخم گذاری ترشح دارم اسم آمپول هم یادم نیست ودکترهم فوت کرده لطفا در صورت امکان راهنمایی و اسم آمپول رابفرمائید. سپاس ازشما بزرگوار
- پریودی
سلام خسته نباشید از چند نفر شنیدم که دوران پریودی خودمونو نشوریم بهتره آیا بشوریم یا نه ؟؟ فقط زمانی که مدفوع کردیم بشوریم موقع ادرار نشوریم با ادرار خودمونو بشوریم آیا مشکلی پیش میاد ؟؟ بهتره یا نه؟؟
- سلام من ۲۱ سالمه نامزدم
۷ روزه ک از پریودم میگذره و دیروز رفتن سونوگرافی دادم و منفی بود میشه بگید علت پریود نشدنم چیه ؟ ممنون میشم
- اندومتریوز
با سلام .آیا با وجود اندومتریوز،ذخیره کم تخمدان میشود باردار شد؟و مصرف قرص وروژست باعث کاهش ذخیره تخمدان می شود؟


