Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کامپوزیت
سلام من یک هفته است اقدام به بارداری کردم و هنوز مشخص نیست حامله باشم،هفته دیگه باید دندانهامو با بی حسی کامپوزیت کنم.ایا این بی حسی برای تشکیل لقاح یا جنین خطرناکه ؟ ممنون
- تزریق واریوپپتیل
سلام وقت بخیر من برای درمان اندومتریوز یک دوز واریوپپتیل زدم و به دلیل حساسیت بهش دوزهای بعدی رو نتونستم بزنم ۱۰ روز بعد از اولین دوز پریود طبیعی داشتم وحدود یک ماه بعد فقط در حد چند قطره خونریزی داشتم و تموم شد الان حدود ۴۰ روز میگذره از پریود طبیعی بعد تزریق و حدود دوماه از آمپول و من پریود نشدم آیا میتونه به دلیل عوارض تزریق باشه که پریود نشدم؟
- آزمایش b-hcg
با سلام و وقت بخیر. بعد از جراحی لاپاراسکوپی در مورد بارداری خارج، آزمایش b-hcg انجام دادم. مقدار آن 285 شده. ميخواستم نظر شما رو در مورد جواب بدونم، خیلی ممنون
- آبجی
سلام خانم دکتر من رفتم دکتر گفته که زگیل تناسلی دارم و باید چند جلسه بیام که خوب بشه ولی به دلیل هزینه های بالا یکم واسم سخته آیا نمیشه با درمان خانگی خوب بشم لطفاً راهنمایی کنید ممنون میشم
- نزدیکی بعد از زایمان
سلام خانم دکتر، من 3 دی ماه سزارین کردم و شما فرمودید 20 روز بعد از زایمان می تونم نزدیکی داشته باشم اما من هنوز لکه بینی دارم. با وجود لکه بینی نزدیکی اشکالی نداره یا باید لکه بینی تموم بشه؟ با تشکر
- قرص مایوکارمت دربارداری
من روزانه دو عدد قرص ۴۷ مایوکارمت در بارداری استفاده میکنم برای جنین مشکلی بوجود نمیاد
- سرکلاژ شکمی
سلام خانووم دکتر من سه تا زایمان زودرس داشتم اولی و دومی 20 هفته و 21 هفته که گفتن سپتوم داری جراحی شدم و بعد دوسال بازم باردار شدم 26 هفته درد زایمان دوتای اخرم سرکلاژ شدم حالا بهم گفتن سرکلاژ شکمی عکسم گرفتم مشکلی دیگه ندارم
- زمان زایمان
سلام وخسته نباشید من در ۳۱هفته و ۶روز بارداری هستم طبق اخرین پریود در تاریخ ۱۹/۷/۹۳میباشد تاریخ زایمان رادر زمان۲۵/۵/۹۴تخمین زدند میخواستم بدونم این زمان با اخرین زمان پریودم مطابقت دارد واولین سونویمن که در تاریخ۱۷/۱۰/۹۳انجام دادم سن حاملگی ۹هفته دیده شده است خواهش میکنم جواب سوالمو بدین ممنون
- پریود نشدن بعداز دوره درمان ناباروری کلومیفن و hmg و hcg
سلام.وقتتون بخیر.من ۳۹ سالمه که ذخیره تخمدانم کمه .اخرین تارخ پریودی من ۲دی ماه بود از ۳ کلومیفن روزی ۳عدد و ۸و۹ و۱۰ تزریق hmg و ۱۱ پریودی 2 عدد hcg تجویز شد.سیکل من ۲۵ روزه است.که طبق سیکلم باید ۲۶ دی ماه پریود میشدم که الان که ۲ بهمن ماه هنوز پریود نشده البته ۱بهمن تست بتا دادم و ۲.۴۹ بود .گفتن منفیه.ولی پریودم نشدم .آیا امکان داره باردار باشم؟
- دارو
سلام و خسته نباشید بنده از مریضهای مطب شماهستم که دراینده باید از طریق ای وی اف میکرو انجکشن جهت باردار شدن استفاده کنم در حال حاضر شما برای شروع به من پودر proxeed رو تجویز کردین که در حال مصرف کردن هستم و تنها سه وعده دیگه دارم و در کنار این پودر قرص dostinex هم مصرف میکنم که تا الان ۵نوبت مصرف کردم از ۲۰ وعده کل میخواستم بپرسم تو این زمان نیاز هست که پودر رو تجدید کنم یا همین یک جعبه کفایت میکنه برای من ازمایش prolactin نوشتین باید قرصهای dostinex رو تموم کنم بعد برم یا نیاز بین مصرف قرص برم ازمایش تو ازمایش قبلی مقدار prolactin : 47.9
- علت درد شکم من از چیست
سلام خانم دکتر من در سونامی یک فولیکول غالب به دیامتر چهارده م.م در تخمدان راست و یک فولیکول غالب به دیامتر بیست م.م در تخمدان چپ دیده شده که اکوی داخلی و میتواند مطرح کننده همرازیک باشد.هراز گاهی درد خفیف شکم دارم.چهل و شش ساله ودارای دو فرزند هستم.پریودام نامنظم یکساله که جلوگیری ندارم .ولی هنوز باردار نشدم.به نطر شما علت چیه؟خیلی خیلی ممنون که جواب میدهید.یک کیست نابوتین بهدیامتر پنج م م نیز در ناحیه سرویکس مشاهده شد.بازم ممنون.
- درمان ناباروری
سلام خسته نباشید من از ۵ پریود تا ۹ قرص لترزول خوردم از ۱۰ تا ۱۴ امپول سینال اف زدم بهد دوروز امپول اچ سی جی زدم به همراه شیاف تا ۵ شب شبی دو تا الان دو خفته میگزره احساس کمردر و درد زیر شکم موقع پیاده روری ایا به نظرتون باردارم بهم گفتن فولیکول هات ریز شدن
- قرص اورژانسی
باسلام پریودی که بعداز قطع قرص اورژانسی اتفاق میفته پریوده اصلی حساب میشه یعنی ماهه بعد هم همون تاریخ یانه پریودی که ماههای قبل اتفاق میفتاد؟
- بارداری
سلام هفته ۳۴یعنی واردچه ماهی هستم
- بارداری
سلام . من ۴ روز پیش نزدیکی داشتم ولی
شک داشتیم که نکنه یه موقعه ریخته شده باشه زمانی که میخواست ارضاع بشه تو بدنم نبود ولی بازم شک داشتیم
قرص اورژانسی خوردم حالا بازم احتمال بارداری هست؟ اگه هست چه قرصی بخورم؟ - درد
سلام هفته۲۶بارداری ام همه ازمایش ادرارنرنال بوددکترم روزی یکی اریتروماسین ۴۰۰برام نوشت جلوگیری ازعفونت دربلند شدن خابیدم دلم دردمیگیر تیرمیکش نرمال میش مال سزارین قبلم باش توواژنم تیرمیکش
- حالت تهوع در بارداری
با سلام و خسته نباشيد من اوایل هفته ی یازدهم بارداری هستم و حالت تهوع و سرگیجه ی خفیف خیلی اذیتم می کند.طبق تجویز دکتر روزی یک عدد قرص اندانسترون مصرف می کنم،.اما باز هم حالت تهوع دارم و هر غذایی که میخورم به کندی هضم میشود. و مخصوصا شب ها رفلکس معده دارم.خواهش می کنم که راهنمایی کنید.
- واکسن کرونا
باسلام. من همسرم دوز اول واکسن سینوفارم رو زدن میخوام اقدام کنم برای بارداری میتونم اقدام کنم یا صبر کنم یک ماه از دوز دومواکسن بگذره؟
- بارداری
با سلام و احترام، خانم دکتر همسر من دچار اختلال نعوظ آلت هست. اما مایع منی دارد. آیا این امر روی کیفیت اسپرم تآثیر میذاره. با ریختن مایع منی در ابتدای واژن شانس باردری وجود دارد.
- بارداری
سلام میخاستم بدونم وای فا هفته های اول بارداری و کل روزای بارداری مضره؟وچرا همش دل ضعف میگیرم؟


