Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- وجود توده اکوژن در رحم
با سلام و احترام بنده در حال انجام آزمايشات قبل بارداري هستم در سونوگرافي بنده نوشته در آدنكس چپ تصوير توده اي اكوژن به ابعاد ٤٤ در ٤٢ در ٣٨ ميليمتر ديده ميشود كه داراي mixed ميباشد . احتمال كيست موييد و كيست در زمينه اندومتريوزيس و hemorrhagic مطرح است آيا چيز خطرناكي است ؟در باوري تاثير دارد؟!
- سونوگرافی nt
سلام دکتر جان.ببخشید این سونو خواهرمه لطفا به عکس بینی جنین bدقت کنید فرم بینی؟! در ضمن اسمی از nbبرده نشده
- قرص سیبل
سلام وقتتون بخیر 19تا قرص زرد رنگ سیبل خوردم دیگه نخوردم بعدش رابطه داشتم اسپرم ریخت شد ایا باردار میشم
- جواب ازمایش
جواب ازمایش غربالگری دومم رو میخواستم بدونم
- سرکلاژ شکمی
دکترم بهم گفته باید سرکلاژ شکمی بشم آیا صد درصد شکمی جواب میده و جنین تا۹ ماه میمونه؟
- استراحت
سلام من سرولاژم هفته ۲۷امم دکتربهم استراححت داده اشکال دارهفته ای یبار ینیم ساعت توماشین برم بیرون
- مصرف قرص گلای وانس
سلام خسته نباشین. بنده ۲۳ روزه که قرص گلای وانس۵۰۰ بخاطر کیست های ریزی که ماه پیش با سونو مشخص شده، مصرف میکنم.و اقدام به بارداری هم کردم. بنده باید ۱۴ این ماه پریود میشدم که الان ۶،۷ روزه که پریود نشدم و ترشحات آبکی دارم.علت عقب افتادن پریودی میتونه مصرف همین قرص باشه؟؟ و علت ترشحاتم چیه؟
- بارداری
سلام من هفته ششم بارداری هستم قلب جنین تشکیل نشده دل درد و کمر درد دارم همراه لکه بینی باید چی کار کنم لطفا کمکم کنین
- آزمایش بتا
سلام
من ده روز از پریودم میرفت، آزمایش دادم بتا ۶۷۵ بود. همون روز خونریزی داشتم، تا الآن که ۴ روزه خونریزیم قطع نشده.
دکتر بهم کپسول اتروژستان داده خوراکی مصرف کردم، ولی تو این ۴ روز خونریزیم فرقی نکرده و دوباره آزمایش دادم که گفتن بتا اومده پایین تر. چیکار کنم؟ باید سقط بشه یا با تغییر دارو میشه که سقط نشه؟ راهنماییم کنید لطفا. - بارداری
سلام خسته نباشیدمن هفت هفته وخورده ای باردارهستم ودرتخمدانم توده اکوژن یاهمون کیست درموئیدی دارم.دکترمراجه کردم و5آمپول پروژسترون و20شیاف پروژسترون دادنداوایل خونریزی کمترشد ولی الان بازشدیدشده و راهم از دکتردوره من درحال حاضرچیکار کنم
- بارداری
من همه علایم بارداری رو دارم دوهفته ام به پریودم مونده دلدرد وکمر درد وپادرد تیر کشیدن لثه هام بشدت هم خسته وبیحوصلم حتی نبض شکمی هم دارم بنظرتون باردارم ممنون میشم ج بدید
- بارداری
سلام خسته نباشید 5 روزه پرپود نشدم و اصلا علایم بارداری ندارم حتی سینه هام هم شل است میخواستم بدانم امکان دارد باردار باشم
- جنسیت بچه
سلام خانم دکترمهربون خسته نباشید ازکرمان مزاحم میشم خواستم بدونم توسنو آنومالی جنسیت واشتباه میگن دوتادختر دارم این یکی هم گفتن دختر اول سلامتی مهمه امادلم یه پسرهم میخواست خانم دکترآیا امکان اشتباه است چون خود دکترگفت مطمئنم دختره باتشکر
- بارداری مجدد بعد دوبار سقط
سلام خانم دکتر دکتر من۳۵ سالمه یه پسر ۸ ساله دارم دوبار سقط داشتم یه بار دوقلو که سه ماهو نیم بوده یه بارم پارسال که شش ماه و نیم بوده میخوام دوباره باردار بشم میشه راهنماییم کنید
- تست غربالگری
هزینه آزمایش غربالگری Cell free dna چقدر هست؟ آیا در رشت و توسط خود شما انجام می شود؟
- علائم بارداری
با عرض سلام چنددفعه رابطه مقعدی داشتم و هر بار هم قرص LD یکی دوتا خوردم و پرده بکارتم هم سالم هست ، سرموقع هم پریود شدم ولی الان که ده روز از زمان پریودی میگذره یبوست شدید گرفتم که هر ملین هم که میخورم خوب جواب نداده و شکمم متورم شده و میترسم از بارداری لطفا جواب بدین و من رو از نگرانی دربیارین ممنون میشم با تشکر
- سزارین
با سلام و وقت بخیر خدمت شما میخواستم بدونم اگر کسی برای بار چهارم حامله شده باشه و سه تا زایمان قبلی هم سزارین بوده باید چیکارکنه سقط کنه؟؟؟
- بارداری
اگر دختر باشیم و حتی رابطه مقعدی هم نداشته باشیم و نامزدم آلتشو بین ران ها قرار بده و همون جا ارضا بشه احتمال بارداری هست
- بقای سقط جنین
ایا شما سقط انجام میدید؟
- رشد جنین
سلام خانم دکتر ۲۲ هفته باردارم .سونو سه چهار بعدی انجام دادم گفتن که رشد جنین نسبت به هفتش یک هفته عقبه . چکار باید بکنم؟


