Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قطع پریود
سلام خانم دکتر من روز اول پریودمه میخوام سریع قطع بشه فردا گواهی سلامت باید بدم چی بخورم سریع قطع بشه
- ذخیره تخمدان پایین و آیو آی
سلام وقتتون بخیر من ذخیره تخمدانم پایینه دکتر گفته آی یو آی کنم میخواستم ببینم جواب میده یانه؟
- قرص دزولست
سلام خانوم دکتر من عروسیم هست چند روزه دیگ ب امید خدا و اینکه رفتم پیش دکتر زنان بهم قرض دزولست دادن برای جلوگیری ک مصرف کنم ۳ تا ورق دادن ۷ روزه دارم میخوام ولی حس میکنم خونریزیم ب این دلیل بیشتر شده و روزه ۷ پریودی هست و پاک نشدم هنوز میخام قرص رو قطع کنم دیگ نخورم اگر نخورم احتمال داره کلا هی لکه بینی داشته باشم؟
- ترشح رشته ای
سلام وقت بخیر ۵ ماه است که قرص مارولین برای جلوگیری استفاده میکنم و در کنارش همیشه از کاندوم استفاده میکنیم.این ماه در روز آخر مصرف قرص کمی ترشح رشته ای سفید داشتم یعنی هنگام شست و شو بعد از اجابت مزاج متوجه اش شدم و حالت کشدار داشت که با کشیدن از واژن خارج شد.خیلی کم بود و بو نداشت.احتمال بارداری وجود داره ممنونم.
- رابطه دهانی
سلام خانوم دکتر من با نامزدم رابطه دهانی داشتم، اولین بار بود، من و نامزدم قبلا با هیچ کس رابطه ایی نداشتیم از بابت نامزدم مطمعن هستم، و اینکه رابطه واژینال نداشتیم، ایا با این وجود امکان زگیل تناسلی هست؟
- روز دهم انتقال بیبی چک منفی شد
- خونریزی شدید رحمی
به مدت دوماه خون ریزی رحمی شدید دارم درد ندارم و لخته خون دفع میشود ووقتی برای مدتی قرص آهن و مولتی ویتامین مصرف میکنم مقدار خون ریزی کاهش پیدا میکند علت آن چیست؟
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید امروز سونوگرافی انجام دادم و داخل نتیجه نوشته که کانون اکولوسنت کیستیک۳۹*۴۳ در تخمدان چپ رویت شد ۲۰ سالمه و تقریبا هر ماه پریود میشم و پریودم نسبتا سبک هست ، کمی پرمویی دارم و اسپیرونولاکتون مصرف میکنم بنظرتون این کیستی که دارم خطرناکه ؟
- جنین کامپکت
سلام وقت شما به خیر جنین کامپکت روی سه شنبه هفته گذشته انتقال دادم درد خفیف در ناحیه کشاله ران دارم روز جمعه درد پریودی داشتم ترشح سفید همون روز داشتم اما خستگی و کمی درد در ناحیه کشاله ران دارم منتظر لانه گزینی بودم اما لکه ندیدم نظرتون چیه؟!
- یایسگی عفونت
من دچار عفونت میشم بعد یائسگی از زل واژیهیل استفاده کردم شب دوم شرسح صورتی داشتم علتش میتونه برای ژل باش
- هورمون مردانه
ایا قطره ویتاگنوس برای پایین آوردن هورمون مردانه خوبه؟ نمیخام از راه داروهای شیمیایی برم از راه گیاهی این قطره جوابگو هست برای جوش های زیاد زیر چانه و گردن میخام مصرف کنم ممنون اگه جواب بدید
- ترشح سینه
سلام بعد از پریود شدن ترشح قهوهای رنگ از سینه سمت چپم بعد از فشار دادن خارج می شود علت چی می تواند باشد خواهشن راهنمایی کنید
- بزرگی لابیا مینور
سلام خانم دکتر لطفن به سوالم جواب بدین علت بیرون زدگی لابیا مینور در مجردها ۱بزرگی کلیتوریس ۲ لابیا مینورم بیش حد بزرگه موقع راه رفتن اذیت میشم۳ خودارضایی متنونه علت شون باشه ۴ خودارضایی مالشی .یا فشار اب باعث پارگی پرده بکارت با مالش کلیتوریس ۶ لابیا مینورم خیلی تیرست ۷
- بلوغ زودرس
با سلام دخترم ۷ سالشه .چند وقتی سینه هاش کمی رشد کردند. و در سینه راست احساس درد موقت داره.زیر بغلش و ناحیه تناسلی موی کرک مانند در آورده اما عرقش بو نمیده کمی خارش واژن داره اما تا حالا ترشح ندیدم و زنش ۲۴ و قدش ۱۲۷ است .خط واژنش بسته است اما نه زیاد. در نوزادی پماد زدم چند روز بعد گفتن بلوغ زودرس میاره، نزدم البته باز شد اما بعدا بسته شد .ایا اینها علایم بلوغ زود رس است .و ایا داروهایی که برای جلوگیری از بلوغ داده میشود بر روی باروری تاثیر میگذارد.یا اینکه بگذاریم مراحلش را طی کنه و دست کاری نکنیم من واقعا نگرانم و از اینکه به دکتر مراجعه کنم به شدت استرس دارم .ایا این که میگن قدش کوتاه میشه یعنی دیگه هیچ رشدی نمی کنه.با تشکر فراوان از شما که تا حالا هر سوالی داشتم به خوبی مرا راهنمایی کردید
- کیست مواتی لوکوله
سلام من در تخمدان چپ کیست مولتی کوتوله به ابعاد۳۲×۸۹ من با حجم تقریبی ۷۰ سی سی و تخمدان راست ۴۰×۷۴مم با حج ۶۳ سی سی دارای سپتاهای ظریف و اسکولاریته دارم درمان داره یا نه میتونه سرطان باشه؟
- سونوگرافی رحم و تخمدان
سلام وقت بخیر ضخامت ۷میلی متر رحم غیر هموژن سه روز بعد از پریودی ایا نرماله و اگر نه چه خطراتی ممکنه داشته باشه؟
- سونوگرافی نسج نرم
ببخشید سونوگرافی انجام دادم اینجور نوشته : درمحل لمس توده درخلف گوش راست دو لنف نود با هیلوم اکوژن و نمای benign به سایز۳*۱۰میلیمتر و ۲*۶رویت گردیده .میخواستم ببینم ایا خطرناک و نگران کننده و نیاز به بررسی دارد!؟
- کیست حاوی fine septa
کیست به قطر43×۳۶
- ضربه به تخمدان
سلام به تخمدان چپم ضربه وارد شده همون لحظه کمروپاهام دردگرفت تاحدود یه ساعت ادامه داشت واروم شد.الان حدود هشت ساعت گذشته اما هنوز همون قسمت درد داره والبته دستگاه ای یودی گذاشتم.آیا احتمال جابجایی ای یودی ویا مشکل رحمو تخمدان وجود داره؟
- خونریزی حین مصرف سیپروترون کامپاند
سلام ببخشین من قرار بود قبل از پریودیم قرص سیپروترون استفاده کنم که تاخیر داشته باشم بخاطر عروسیم ولی قبل اینکه من مصرف کنم پریود شدم اولین روز ۲ تا قرص سیپروترون مصرف کردم و الان روزی ی دونه ۲ روز دیگه عروسیمه میخوام قطع بشه چیکار کنم که سریعتر قطع بشه؟🥺


