Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تاثیر قرص لتروزول بر تعیین جنسیت
سلام وقت بخیر ببخشید من یه خانمه ۳۹ ساله هستم ومیخوام برای بارداری اقدام کنم ودوست دارم بچه ام پسر باشه وسه ماهه با همسرم رژیم میگیریم وماه قبل نزدیکی داشتم حامله نشدم واین ماه لتروزول خوردم از روز ۳ پریودی تا ۷ پریودی میخوام بدونم لتروزول میتونه بر تعیین جنسیت تاثیر بزازه؟ یه جا خوندم که محیط رحم واسیدی میکنه واقعا صحت داره؟
- مهم
سلام . وقت شما بخیر .خانمی ۴۶ ساله هستم که جواب پاپ اسمیر من سلولهای اندوسرویکال متاپلاستیک گزارش شده . میشه راهنمایی بفرمایید چه اقدامی باید انجام بدهم؟
- قرص جلوگیری،*
سلام وقت بخیر میخواستم سوال کنم که تا چند ماا یا چند سال میتوان از قرص ضدبارداری استفاده کرد؟ و اگر بخواهیم بصورت طولانی مدت استفاده کنیم هر چند ماه یکبار بار و چه مدت باید وقفه بین مصرف وجود داشته باشه؟ ممنونم
- عمومی
سلام دکتر چند هفته بعد از سزارین میشه نزدیکی داشت؟
- مصرف دارو دزوسپتیو
با سلام این داروی دزوسپتیو رو دکتر برای کیست تخمدانم تجویز کرده ولی من در یک وب سایت خوندم که برای ضایعه چشمی خطر دارد من چشمم ضعیف است و مگس پران دارم برای همین ترسیدم مصرف کنم آیا خطر دارد برای چشمم ؟ و مصرف این قرص پرمویی را زیاد میکند ؟
- قاعدگی نامنطم
سلام خسته نباشید من ۱۸ سالم هست و هر ماه سر تاریخ ۱۸ اُم پریود میشدم و سیکلم ۳۰ روزه بود دقیق یک ماه و نیم قبل تقریبا وسط اماحانام بود و از اونجایی که خیلی میریزم بهم وقتی پریود میشم رفتم دکتر و برای اینکه پریود نشم بهم قرص ترنسید داد این ماه پریودم ۶ روز عقب افتاده بخاطر قرص ترنسید هست درسته !؟ باید برم دکتر یا خودش منظم میشه مجدداً!؟
- لکه بینی
لکه بینی ازپرولاکتین بالامیتونه باشه
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر من همیشه وقتی پریود میشم یکی دوروز اول رگه های قهوه ای میبینم ولی این ماه 4روز مانده ب پردیم رگه قهوه ای دیدم خودمو تو اینه نگاه کردم ک ببینم پردم اسیب دیده یان ک دیدم شکل پردم مثل قبل بود اما بعد از حدود نیم ساعت رفتم دسشویی خودمو با دسمال پاک کردم دسمال خونی بود رفتم حمام برگشتم باز خودمو تو اینه نگاه کردم هیچ اثری از خون نبود و شکل پردم مثل قبل بود علت اون خون چی بوده من خیلی نگرانم ک نکنه پردم اسیب دیده باشه و اون خون مال پردم بوده.چون من وقتی پریود میشم تا یکی دوروز اول هیچ خونی نمیبینم فقط لکه قهوه ای دارم ولی اون خون قرمز بود.لطفا راهنمایم کنین خیلی نگرانم پردم در اثر معانیه خودم اسیب دیده باشه
- باید از گجا بدونیم برداریم بارداری چی نشانه های داره
- تاخیر در پریود
سلام وقت بخیر قرص جلوگیری میخورم و اون ماه ۳۰ فروردین پریود شدم اما الان با وجود اینکه ۳ تا قرص سفید دارونما باقی مونده پریود نشدم آیا مورد خاصی هست؟ تیرویید هم دارم
- عمل هستروسکوپی
دوماه هست من عمل هستروسکوپی کردم بعد دوماه باز هم لکه بینی دارم یعنی ۲۰روز مانده تا پریود شدم از الان دوباره لکه بینی دارم
- بی نظم بودن قاعدگی و خونریزی
سلام با عرض معذرت من با دستور پزشک سونوگرافی داخل رحم انجام دادم ک فیبرم ۴سانتی دارم همچنین کیست های ریز ک با مصرف دو دوره کامل قرص سیپروتورن تمام کردم بعد از ان تا چند روز خونریزی شدید وقاعدگی طولانی شدم آیا علت خونریزی شدید عوارض قرص بوده یا فیبروم ؟
- خونریزی
خانم دکتر من خونریزی دارم دو دز از واریو پپتبل زدم همچنان ادامه دارد ایا طبیعی هست دز سوم بزنم قطع میشه؟یاخیر
- سنوگرافی
سلام،خسته نباشید اینترنا دبری درون مثانه مشهوداست که میتواند بنفع سیستیت حادیا هماچوری باشد به چه معنی هست من مجردم ۱۶سالمه دل درد زیاد دارم،خیلی نگرانم ممنون میشم جواب بدید
- لکه بینی
سلام من ۳ماهه وروژست مصرف میکنم و ۱ماه لکه بینی دارم اولش قهوه ای بود بعد تبدیل به پریود شد و الان باز کم شده و قهوه ای شده ولی قطع نشده .مشکلی نیست الان ۱ ماه بیشتره اینجورم.و کی میشه نزدیکی داشت با این شرایط؟
- توده اکوژن
سلام وقتتون بخیر،سونو واژینال انجام دادم و مشخص شد ک توده اکوژن 3در 2 میلی میتر دارم و دکترم گفت چیز مهمی نیست و داروی خاص ام بهم ندادن،خیلی استرس دارم میخواستم بپرسم نیهزی هست من جای دیگه مراجعه کنم،اگه امکانش هست راهنماییم بفرمائید با سپاس
- واژن
سلام خانم دکتر وقتتون به خیر. ببخشید من احساس میکنم مورچه ای وارد واژنم شده،خیلی میترسم،چیکار باید بکنم؟
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر عزیز من۲۴سالمهو مجردم ..در اردیبهشت ماه دوبار پریود شدم ودر خرداد رفتم دکتر یکسری ازمایش و سونوگرافی انجام دادم به من گفتن کیست و تنبلی تخمدان دارم و قرص سیبل و اسپیرونولاکتون برای تنظیم هورمون دادن که من از پنجم پریودیم در تیرشروع کردم به خوردن الان چند تا سوال ازتون دارم اول اینکه مصرف بسته دوم رو از ادامه همین قرص یعنی بعد قرص های سفید بخورم یا از پنجم قاعدگی مرداد شروع کنم؟دوم اینکه با مصرف قرص خیلی احساس خواب الودگی و خستگی و گاهی معده درد در طول روز دارم این طبیعیه. ممنون
- تیرویید
سلام خانم دکتر، هفته شش بارداری هستم تازه متوجه شدم پرکاری تیروئید دارم، چه کار کنم آیا خطرناک هستش؟ ممنون
- بارداری
سلام.. طول بارداری نهایتاً چقد طول میکشد؟


