Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اقدام به بارداری
سلام و خسته نباشید خدمت شما خانم دکتر مادری هستم ۴۰ ساله که دو دختر دارم و حالا دو ماه میشه اقدام به بارداری داشتم من ۵ آذر اقدام به بارداری کردم آزمایش و سونو گرافی هیچی نشون نداده ولی خودم احتمال میدم باردارم ۶ بهمن سونو گرافی واژینال انجام دادم که گفت کیست کوپوس لوتئوم داری من اصلا کیست نداشتم ممنون میشم راهنمایی کنید که این کیست برای چه هست یعنی بارداری رخ نداده ؟؟ با سپاس از شما 🙏🙏🌹🌹
- سوال مهم بارداری
سلام خانم دکتر مهربان وقت بخیر، عذر خواهی میکنم من تو سونو گرافی ۲۸ هفته طول سرویکال ۲۸ بوده ( کوتاه تر از حد نرما) و به طول (۱۱ و عرض ۱۵) funneling مشاهده شده ،، میخواستم بدونم طول سرویکال با استراحت مطلق بهتر میشه ،،و funneling تو سونو یعنی چی ؟؟
- بارداری
با سلام خدمت خانم دكتر عزيز... ٣٠ سالمه تازه عقد كردم ، حدود ١٥ روز پيش نزديكي كه داشتم جلوگيري نكردم قبل از ١٢ ساعت كه بگذره قرص اورژانس اوسيز ٧٥/ دوتا با هم خوردم .\\\\\\\' مجددا فرداش باز هم همينجور شد و جلوگيري نتونستم كنم بعد دوباره قرص اورژانس خوردم دوتا باهم ... البته خيلي اذيت شدم و تمام عوارض قرص داشتم ... ١٥ هر ماه پريود ميشدم ولي تا امروز ٦ روز از موعدم گذشته و هنوز پريود نشدم يكم بيحالي و درد زير شكم و كمردرد هم دارم چه زماني آزمايش بتا انجام بدم كه حاملگي نشون بده ؟ احتمال داره پريود بشم ؟ نميخوام باردار بشم ممنون از لطفتون ميشم اگه جوابم رو بديد
- اقدام به بارداری
سلام میشه وقتی دوز دوم واکسن سینوفارم را زدم یکی دوهفته بعد اقدام کنم برا بارداری .چون چهل روز دیگه نمیتونم صبر کنم
- مشکلات زنانه
سلام خانم دکتر خسته نباشید مجردم و ۱۶ مهر رابطه از مقعد داشتم نمیدونم مایع منی خودم بود یا طرف روی واژن بود بعد سریع پاک کرد و رفتم سرویس ۲۴ ساعت نشده بود ک دوتا قرص اورژانسی خوردم بعد ۱۲ روز پریود شدم احتمال بارداری وجود دارد؟ ماه دوم ینی عقب بیفته پریودم مشکلی ندارع از بابت بارداری؟
- بارداری
سلام من باردار هستم وپلاکت خون من پایین است روی عدد۱۰۲آیا راه حلی وجودداره واینکه موقع زایمان مشکلی برام پیش نمیاد؟الان هفته ۳۸هستم.
- بارداری
من این هفته ۳بار برای بارداری اقدام کردم البته دارو هم مصرف کردم برای باردار شدن .میتونم الان موهام رو رنگ کنم یا ضرر دارد
- جلوگیری ازبارداری
سلام من بانامزدم رابطه محافظت نشده داشتم وفرداش دوتاقرص یک ونیم اورژانسی خوردم وبعدازی هفته ک رابطع داشتم ی قرص یک ونیم خردم وبعداز۱۰روزخونریزی ولکه بینی داشتم ولی ازتاریخ پریودیم۱۰روزمیگذره ایااحتمال داره باردارباشم؟
- تغذیه در بارداری
با سلام و خسته نباشيد در سه ماه اول بارداری چه غذاها و ویتامین هایی باید مصرف کنم؟
- رنگ مو
با سلام و احترام فراوان خدمت خانم دکتر عزیزم. یه مطلبی در مورد رنگ کردن مو تو روزنامه خوندم که میگفت رنگهای مخصوص بارداری که آمونیاک ندارن هم خاصیت اکسیدانی دارند.آیا رنگ کردن مو رو در ماه 8 صلاح میدونید؟ ممکنه روی جنین تاثیرگذار باشه؟ ممنونم
- تأثیر صدای بلند بر جنین
سلام ببخشید صدای باند تو مراسم برای جنین تو هشت هفتگی ، خطرناک است؟؟؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- بارداری
سلام خسته نباشید به علت درد شکم دکتربرایم سونو طول دهانه برایم نوشت که عدد سونو ۳۱ بود البته سونو واژینال نبود واز روی شکم بود الان دکتر برام مجدد سونو نوشته به نظر شما من باید سر کلاژ کنم عدد سونو ام پایین است؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر عزیز. هفته 18 بارداری از طریق میکرو هستم . ( خلفی و لولایینگ) . آیا حرکات یوگا برام ضرر داره ؟
- انقباض
سلام خانم دکتر هفته۲۶هستم سرکلاژ شکمی گاهی انقباض دارم درد ندارم زیاد فقط نفسم میگیره چندثانیه و دلم سفت میشه چندبار انقباض در روز طبیعیه؟؟؟ پرولوتون هفته ای و شیاف هر شب استفاده میکنم چه داروی دیگه ای مصرف کنم خیلی نگرانم
- غربالگری مرحله دوم
سلام خانوم دکتر .ن امروز نتیجه سونوی مرحله دوم گرفتم همه چی خوب بود آزمایش غربالگری کواد مارکر دادم نوشته اسکرین مثبت. دارم دق می کنم هفته 19 بارداری هستمو 37 سال سن دارم نتایج براتون می فرستم لطفا راهنمایی کنید.jv, rvHk vhiklhddl ;kdn risk of down:1in3300(at term) risk of trisomy 18:1in1100(at term) risk of trisomy13:1 in11000(at term) risk of ntd:1 in 490 risk of pre-eclampsia: greater than1 in 5 comment: downs risk due to maternal age alone ia 1in 180
- امپول پروژسترون
سلام. آیا بعد از پریود نشدن و تزریق امپول پروژسترون اگه تست بتا خون بدهیم براینکه بدانیم بارداریم یا نه، این تزریق پروژسترون می تواند در نتیجه مثبت یا منفی تست تاثیر گدار باشد یا نتیجه قابل اعتماد است؟
- واریوپتیل
سلام آیا با وجود تزریق آمپول واریوپپتیل احتمال بارداری وجود دارد؟
- سونوی دفرمه بارداری
باسلام.من دوقلوباردارم هردو فعالیت قلبی نرمال دارنداما قل سمت راست۶هفته ووزنش ۸.۸۰میلیمتر ویکی۷هفته ووزنش ۱۳میلیمتراست..ودرقل سمت راست کیسه زردرنگ خیلی بزرگه..ودکترسونو گفته شاید ازبین بره وجذب بدن شه..... نظرشما چیه آیا قل سمت راستم ازبین میره
- مصرف استرادیول
سلام خسته نباشید ، برای انتقال ، از روز ۳ پریود قرص استرادیول ۲ مصرف کردم و به علت اینکه محلول خارجی نداشتن انتقال کنسل شد و گفتن قرصو قطع کنم ، ۱۰ روز مصرف قرص داشتم ، بعد قطع قرص خونریزی شدید داشتم و الان در موعد پریودم ، پریود نشدم ، احتمال بارداری هست ؟ پریودمم منظم بوده
- اقدام به بارداری
باسلام دکتر عزیز من 34سالمه تنبلی تخمدان دارم وسونوگرافی کردم کیست کوچکی درتخمدان راست دارم پریدهای نامنظم هم دارم میخوام اقدام به بارداری کنم 6ابان پریدشدم ودیگه نشدم تاالان رفتم پیش دکترزنان یه کم عفونت هم داشتم کرم وازینال دالاووک و قرص مدروکسی پروژسترون 5داده وفولیک اسیدخارجی چون ایرانیش به من نمیسازه خارجی نوشتن برام ایشون گفتن از14پریدی به مدت 10شب دوعددمدروکسی پروژسترون بخورم امامن هنوزپرید نشدم وبی بی چک هم زدم باردار نبودم وقرص رو از14این ماه روخوردم حالا این مدروکسی پروژسترون ضرر نداره برای بچه دارشدن؟؟؟هنوز پریدنشدم زیرشکمم خیلی دردمیکنه به خاطرپریدی هستش؟سوزش وخارش هم دارم اگه پریدبشم میتونم ازماه دیگه اقدام کنم؟؟ممنون میشم جواب بدین


