Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سفت شدن شکم
سلام وقت خوش هفته۲۹ و سرکلاژ شکمی هستم از هفته۲۴ در طول روز حدودا ۵الی ۶بار در روز شکمم سفت میشه ولی قبلش نفسم بند میاد بعد شکمم سفت میشه و درد خفیفی داره گاهی هم درد نداده فقط چند ثانیه تنگی نفس و سفت شدن سمت راست شکمم هست ایا این انقباض هست و خطر داره؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر راستش من حدودا یکماه پیش سرکلاژ شکمی شدم سر وقت خودش پریود شدم الان بعد دوهفته دوباره پریود شدم طبیعیه یا باید برم دکتر؟
- .
سلام و وقت بخیر ببخشید من ۱۵سالمه و با سونوگرافی و سی تی اسکن تشخیص غده solid&cystic رو دادند دیشب خیلی تب داشتم شکمم مثل زن باردار بزرگ و سفت شده دکتر گفته باید عمل شم منم خیلی میترسم به نظرتون خوش خیم هست یا بدخیم تروخدا زود جواب بدید ممنون میشم
- سرکلاژ شکمی
من دوبار سرکلاژ واژنی شدم الان دکترم گفته دیگه فایده نداره باید سرکلاژ شکمی بشی، سوالم آینه آیا با سرکلاژ شکمی دیگه زایمان زودرس نمیشم، آیا سرکلاژ شکمی هم باید استراحت کامل داشت؟؟
- تیرگی واژن لیزر
با مونالیزا تاچ رفع تیرگی کنین قیمت هر جلسش چنده
- Gioca a la slot machine Chicken Road presso un casinò online affidabile affidabile – Recensione.
¿Busca una nueva experiencia de juego? Tiene suerte, el juego Chicken Road le sorprenderá.Desarrollado por un desarrollador talentoso, Chicken Road mezcla una aventura loca con pollos.Presentación del juego Imagine un escenario rural donde las aves juegan su vida. Esa es la magia de Chicken Road.La estética es detallado, con un toque cómico. La banda sonora completa el universo.Opciones de juego En el plano de funcionalidades, Chicken Road ofrece diversión. Encontrará:Giros gratisx2, x3, hasta x5Una estructura novedosaSímbolos ScatterCada ronda, puede activar un mini-juego.Casino Chicken Road – Dónde jugar Se pregunta Chicken Road? No se preocupe: varios casinos online permiten jugar Chicken Road.Entre ellos:Casino Extracompatible con móvilprobados por nosotrosOpiniones sobre Chicken Road – Nuestra valoración En conclusión, merece probarlo.Puntos fuertes:Tema original y divertidoAccesible en móvilA mejorar:No para quienes buscan seriedadEn resumen, Chicken Road casino trae frescura.
- سرکلاژ شکمی
سلام وقتتون بخیر. در مورد سرکلاژ شکمی میخواستم بدونم خطری داره یا نه ؟ چون بعضی از همکارانتون به شدت مخالف هستن در صورتیکه برخی دیگه میگن روش خوبیه در صورت عدم درمان با سرکلاژ واژینال . ممنون
- اولین باردارای با عکس رنگی
سلام خانمی ۳۳ ساله هستم بعد از ۷ ماه آقدام عکس رنگی گرفتم احتمال انسداد یه لوله رو زده بود و بعد از عکس رنگی همون ماه باردار شدم و جنین در ۸ هفته توقف رشد داشت. سه ماه استراحت رحم دادم. میخوام آقدام کنم امکانش هست دوباره لوله گرفته باشه؟ چون میگفتن باید لاپراسکوپی بشی
- لاپاروسکوپی
باسلام خسته نباشید هزینه لاپاروسکوپی تشخیصی برای بازکردن لوله فالوپ حدودا چقدراست میشه لطف بفرمایید
- کیست اندومترویوز
من ۳۵ سالمه و یک کیست اندومتریوز ۷سانت و نیم دارم قرص دینوژست هر شب میخورم بعد ۳ماه شد۶سانت ونیم الان سوالم اینه من کلاس شنا میرم پا زدن وشنا برای این نوع کیست خطرناک نیست گاهی درد شکم و پهلو دارم وآیا بنطر شما خوردن این قرص اصلا تاثیری داره
- علتی که پریود نمیشم
سلام. و وقت بخیر، من مشکل sleداشتم ولی خاموش بود حدود ۱۰ سال بود تحت کنترل بودم، بعد کیست آندومتریوز تو تخمدانم داشتم دکتر برام قرص ویزان ویزان تجویز کردن که شش ماه مصرف کنم ولی در ماه سوم متوجه شدیم که لوپوسم فعال شده و مجبور شدیم که قرص ویزان رو قطع کنیم ولی الان دوماهه من قرص رو قطع کردم ولی پریود نمیشم، تست بارداری هم دادم منفی بود، اللن قرص پریدروزولون ۵۰ و سل سپت مصرف میکنم، آیا احتمالش هست این قرص ها باعث بشن که من بعداز دوماه از قطع قرص پریود نشم؟
- فیبروم رحمی
با سلام و خسته نباشید ۴۵ ساله و مجرد هستم فیبروم بررگ دارم که تقریبا سیزده سانت میباشد ده سال پیش نیز جراحی فیبروم داشتم که مشکل برطرف شده با توجه به اینکه میخوام رحمم اسیب نبینه خانم دکتر پیشنهاد شما چیست چون تصمیم به ازدواج دارم شاید خدا خواست تونستم باردار شوم در ضمن در حال حاضر خونریزی ندارم
- تقدیرو تشکر
صمیمانه از شما تشکر میکنم انشاالله هرچی از خدا میخوایم بهتون بده خواهرم مراجعه کرد بهتون امروز شنبه فرمودید فردا صبح آزمایش بده و بعداز ظهر عمل کنید. نمیدونم چی بگم.اما شما رو دعا میکنم
- بسته بودن لوله های رحمی
سلام خانوم دکتر خسته نباشید .میخواستم در مورد عکس رنگی نظر بدید که آیا با لاپاراسکوپی قابل حله یا باید ivf کنم؟ در رادیوگرافی ساده در استخوانها و نسج نرم ناحیه True pelvis ضایعه ای دیده نمی شود .پس از تزریق ماده حاجب پاز راه سرویکس رحم حاجب شده و متمایل به چپ قرارگرفته است .اندازه کاویته رحم در حد طبیعی است .ضایعه فضاگیر در کاویته رحم و کانال سرویکال دیده نمی شود .لوله فالوپ راست حاجب نشده است .بخشی از لوله فالوپ چپ بصورت faint حاجب شده ،spillage لوله های فالوپ دیده نمی شود .انسداد دو طرفه لوله های فالوپ مطرح میگردد .اینتراوازیشن ماده حاجب ناشی از افزایش فشار اینتراکاویتاری دیده میشود .
- فیبروم
سلام وقت بخیر من دی ماه عمل لاپرا فیبروم انجام دادم بعدش هر ماه تا سه ما امپول دکا زدم ماه بهمن و اسفند پریود شدم ولی فروردین اردبیهشت و خرداد نشدم وتیر ماه ب موقع پریود شدم .ولی الان تو ماه مرداد باز پریودیم عقب افتاد امکان داره بخاطر امپول باشه ؟یا امکان داره باردار باشم؟
- جراحی هیسترکتومی
سلام من باید عمل هیسترکتومی انجام دهم ولی با روش لاپراسکوپی آیا شما این کاررا می کنید درکدام بیمارستان طرف قرار داد دولتی یا نیمه دولتی
- تداخل دارویی
سلام خانم دکتر من یک هفته ای میشه لاپاراسکوپی کیست تخمدان انجام دادم امپول زیر جلدی انوکسپارین تزریق میکنم دکتر برام امپول دیفرلین ۳/۷۵ تجویزکرده. میخاستم بدونم تزریق این دو امپول همزمان مشکلی ایجاد نمیکنه؟ تداخل دارویی ندارن؟ ممنون
- سرکلاژشکمی
سلام من یه سقط در ۲۱هفته بعدامینوسنتز یه حاملگی پوچ تا۸هفته زایمان زود رس در۲۶هفته باوجنود سرکلاژ داشتم از شروع ماه۴ دهانه رحم من شروع میکنه به باز شدن با وجود استراحت الان دنبال راه حل هستم سرکلاژ شکمی جواب میده؟ من خودم مشکل کرومزوم۹هم دارم که میگن سقط مکرر میاره ایا سرکلاژشکمی جواب میده؟ شما لاپراسکوپی عمل میکنین؟ تو خدا کمکم کنین
- کبد
سلام ۴ضایعه کوچک درپارانشیم کبدم دیده شده منظورشون ازاین ضایعه چیست خطری هم داره
- امپول دیفرلین و افزایش قند خون
سلام روزتون بخیر من حدود یک ماه پیش جراحی لاپاراسکوپی میومکتومی شدم و یک فیبروم 8 سانتی رو جراحی کردم. برای من امپول دیفرلین فرانسوی تزرق شد در روز سوم پریودم که حدودا 21 روز پیش بود. الان به صورت اتفاقی ازمایش خون دادم و بهم گفتن قند خونت خیلییییییییییی بالاس. من هیچوقت سابقه قند نداشتم و حتی ماه پیش که برای جراحی ازمایش دادم قند خونم 90 بود. گفتن دوباره ازمایش رو تکرار کنم. میخواستم ببینم میتونه از عوارض بیهوشی و یا امپول دیفرلین باشه؟ ایا امکان داره بعد از یک ماه کسی دیابت بگیره به صورت ناگهانی؟


