Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سزارین
با سلام بنده عمل سزارین سخت داشتم که الان بعد از ۱۴روز بخیه هام عفونت دارند ونکشیدم و درد در قسمت راست شکم دارم علت چیست
- عقب افتادن پریود
من یک هفته میشه به کمرم ضربه شدیدی خورده،ازپشت افتادم.عقب افتادن پریودبه این موضوع ربط داره؟
- توده واژن
سلام خانم دکتر خسته نباشید من قبلا هم این سوال واز شما پرسیدم وگفتید جای نگرانی نیست من الان 8ماه باردارم واز 3ماه متوجه شدم یک توده به اندازه نخود داخل واژن سمت راست است حدود یک بند انگشت داخل است و دردناک است بعضی وقتا.. به پزشک هم مراجعه کردم معاینه نکرد ولی گفت مهم نیست خانم دکتر استرسم زیاده چون زایمان طبیعی هستم واین توده دردناک است خیلی میترسم چکار کنم برای زیمانم مشکلی پیش نمیاد توروخدا کمکم کنیدباتشکر
- سوال در مورد عفونت واژینال
سلام خانم دکتر خسته نباشید من عفونت واژن دارم رفتم دکتر قرص وکرم واژینال داد یکبار استفاده کردم احساس میکنم معدم بهم ریخته به نظر شما داروها روادامه بدم یانه
- بکارت
سلام ممکنه با وارد کردن کمتر از یک بند انگشت ب واژن پرده اسیب ببینه؟بعد دختر زیر ۱۸سال میتونه بره مطب دکتر برای معاینه بکارت؟
- چجوری بفهمیم بعد سقط خونریزی پریودی هست
سلام بعد سقط حدود ۴۰ روز میگذره هفته اول ودوم خونریزی همراه لخته وزیاد دوهفته بعد لکه بینی مختصر به رنگ قهوه ای بعد دوهفته بعد خونریزی مثل قبل همراه لخته ودر حال حاضر در حال کم شدن وبه رنگ قرمز تیره سونو هم در اخرین گفتن ۳ سی سی مانده دفع میشه میخواستم بدون ایا این خونریزی پریودی هست که بعد مدتی شدید وکم شده یا همان خونریزی بعد از سقط هست از کجا باید فهمید یا رحم اگه زخم شده باشد یا چیز دیگری تو سونو ها نشان میداد ممنون
- تشکیلنشدنقلب
سلاممنمیخواستمبپرسمحاملگیمنفردیعنیچیاینوتویسونوگرافینوشتهمیخواستمببینماییعنیاینکهقلبتشکیلشدهیانه
- سلام خانم دکتر من ای وی اف کردم سه تا انتقال دادم وروز نهم در شکم وکمردرد دارم علایمش چی مثبت یامنفی
- کانون هیپراکو
سلام وقت بخیر نتیجه ی سونوگرافی من این نوشته کانون هیپراکو به سایز ۲۵ در ۱۰ میلیمتر منطبق بر آدنکس راست مشهود است ovaration cyst با دیامتر ۷۷ میلی متر ر حفره ی لگن مشاهده میشود میشه لطفا کمکم کنید خطرناکه؟
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز من۸ماه پیش زایمان کردم سزارین ماه مهر یادم نیس ک پریود اوایلش شدم یا نه اصلن یادم رفت کی پریود شدم اخرای ماه مهر یادم افتاد ک پریود این ماه شدم یا نه حتی شهریور ماهم یادم نیس چندم شدم حالا استرس دارم ک نکنه باردارم چیکار کنم هیچ علائمی از پریودی ندارم
- کیست تخمدان یونی لوکولار
سلام حجم تخمدان ها افزایش یافته فولیکول های ریز با موقعیت محیطی در هر دو تخمدان رویت میشود کیست یونی لوکولار به ابعاد 28*40 در تخمدان راست مشاهده میشود
- سلام وقت بخیر ببخشید پودر اینو فولیک رو در زمان پریودی میتونیم استفاده کنیم؟
دکتر بهم پودر اینو فولیک داده هنوز یه هفته از مصرفشون نگذشته پریود شدم میتونم ادامه بدم مصرفشون رو یا ن قطع کنم
- واژن
سلام خانم دکتر خیلی ممنون از اینکه برامون وقت میزارید وسوالامون رو جواب میدید ببخشید من دو سه روز بعد از نزدیکی دچار بی اختیاری ادرار میشم وبعد از چند روز علائمش کمتر میشه وقتی که احساس سرما میکنم باز هم اون حالت به من دست میده لطفا راهنماییم کنید
- کیست تخمدان
با سلام در جواب سونوگرافی من نوشته شده یککیست به دیامتر 40*30mm مشاهده شد که داخل آن سالید کامپاننت اکوژن مشهود است(احتمال تراتو درموئید مطرح میباشد)آیا این جزوکیست خوش خیم حساب میشه و با داروممکنه رفع بشه یا نیاز به عمل داره،ممنون از شما پزشک محترم
- خون لخته درپریود
- زنان ونازایی
باسلام ببخشید خانم بنده قبلا بچه دارشدن وبعداتصمیم به بستن لوله رحم گرفتن والان بتازگی که بااینجانب ازدواج کردن تصمیم به بچه دارشدن گرفتیم اما سؤال. آیا خانم بنده میتواندبعد ازبستن لوله رحم دوباره بچه دا بشن ایا راه حلی هست که بشه عمل کرد؟ ودوباره بچدارشد؟ باتشکر
- رابطه جنسی
اگر کسی رابطه جنسی داشته باشه وآلت مرد به طور کامل در داخل نرفته باشه وقبل اینکه اب مرد بیاد مرد اون را خارج کنه وبعد ابش بیاد در خارج از واژن امکان حاملگی است
- سلام من ۴۱ یک سالمه و یک دختر ۱۷
یک دختر ۱۷ ساله دارم دکتر هم رفتم پریودیم هم منضمه ولی برای اولین بار این دفعه ۷ روز زوتر پریود شدم وزیر دلم مثل نبض میزنه لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- کیست تخمدان
من کیست ۴ میلیمتری دارم دریک ماه دوبار پریود شدم الان ۱۰ روز عقب افتاده بخاطر کیست
- میوم اینترامورال به سایز22mm درخلف فندوس مشاهده شده
سلام دکتر ممنون میشم جواب بدین خسته نباشیدمن سونو دادم برج/ 9 /1402 میوم اینترامورال به سایز22mm درخلف فندوس مشاهده میشه رحمم باابعادmm 53×60×71 الان که برج1402/2/هستیم شکمم درد میکنه دوروزه لکه بینی دارم چیکار کنم ایاممکنه درآینده برای بارداری مشکلی پیش بیاد بقیه چیزا در سونو طبیعی نوشته شده


