Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زایمان زودرس
من سابقه س بار زایمان زودر۲۴ و۱۸ و۲۰ هفته دارم بار اخر با وجود سرکلاژ نموند بعد هیستروسکوپی شدم معلوم شد سپتوم نسبتا بزرگی دارم ک برداشته شده ودهانه رحمم خیلی کوتاه دکتر گفت اقدام کنم اما جواب مطمنی در مورد اینکه این اتفاق تکرا نمیشه نداد لطفا بگید من اگ باردار شدم وسرو کلاژ هم بشم باز هم احتمال داره زایمان زودرس بشم یا اینکه چون سپتوم برداشته شد کمک میکنه ک بچه دیگه فشار نیاره ب دهانهی رحم خواهش میکنم جواب بدین؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید چه عواملی موجب شکست سرکلاژ شکمی دوبارداری میشه؟واینکه بعداز سرکلاژ شکمی امکان انجام عکس رنگی وجودداره؟
- پریود بعد از سقط
سلام. هفته پانزدهم سقط با قرص داشتم و بعدش دو هفته خونریزی داشتم. پنج هفته گذشته و پریود نشدم. شانس بارداری مجدد وجود دارد؟ چطوری میتونم به بدنم کمک کنم چرخه قاعدگی رو شروع کنه؟
- زایمان زودرس
سلام خانم دکتر عزیز
من تو هفته 24و هپارین تزریق میکنم بخاطر غلظت خون و سقطی که قبلش داشتم جفتم خیلی پایین بقیه ازمایشام همه خوب بوده طول سرویکسم 30گاهی 29تو سونوها مختلف الان یکهفته احساس ضربان در واژن دارم انگار سر رحمم ترس عجیبی دارم انگار هوا داره خارج میشه نمیدونم طبیعی یا نه چیکار باید بکنم - عشق
سلام خانم دکتر بنده ۳۳ سالمه و هر جا میرفتم میکفتن لوله بسته داری باید ای وی اف کنی و من مسر بودم برای لاپراسکوپی و بعد از عکس رنگی رحم همون ماه باردار شدم ۴ قبل در اثر تصادف و شکستی پا امبولی ریه کرده بودم دکتر زنان در جریان این اتفاق در گذشته بوده و و من بعد از یک ماه متوجه شدم باردارم اما در ۸ هفته جنین سقط فراموش شده شد وگفتن ضربان نداره رشدش متوقف شده و در بیمارستان با شیاف دفع کردم همسرم واریکوسل شدید اما با آزمایشات ونمونه اسپرم همه چیززکفتن عالی ولی دلیل سقط فراموش شده من چه بوده دکتر زنان بهم آمپول انعقاد هم نداده بود و من زیر نظر دکتر غدد مهرداد هستم و گفتن بخاطر تیرویید نبوده و دکتر مهرداد شما رو معرفی کردن حدود بک ماهه از سقط من میگذره علاقه دارم حامله شم ولی میترسم
- بلرداری
سلام خانوم دکتر من ۵هفته باردارم دردپریودی دارم ترشحاتم آبکی شده تکرارادرار هم دارم...خاستم بدونم مشکلیه؟
- بارداری
سلام وقت ب خیرروز 13خرداد پریود شدم روز 17خرداد لکه بینی داشتم اون روز با نامزدم رابطه بدون دخول داشتیم طوری ک فقط آلت ها ب هم مالید شده بود بعد از اون بار افتادم روی خون ریزی حتی از روز اول پریودی رقیق تر و تمیز تر،دکتر رفتم گفت پرده سالمه ،سیکل پریودی من منظم و30روزه س،بعد یکم از پیش اب نانزدم روی وازن من ریخته شد الان میترسم باردار شده باشم چون حالت تهوع دارم،24ساعت بعد از این موضوع من قرص ال دی خوردم4تا 12ساعت بعد 4تا الان من چیکار کنم
- سلام خسته نباشید برای دوقلو باردارشدن خانمم پسر میخایم چه کاری انجام بدیم
مبخاد خانمم دوقلوباردارشه چکارکنیم 2بارم سقط شذه بچه نگه ندااشته زحمش
- بارداری
با سلام بنده با ivf دوقلو باردار هستم و ماه سوم را به پایان رساندنم،بدون هیچ خونریزی و لکه بینی و مشکل خاصی در بارداری علت نازایی هم بدون دلیل بود ،نزدیکی سطحی داریم میخواستم ببینم آیا به ارگاسم رسیدن خانم خطر ساز هست یا خیر؟
- مشکلات سقط
سلام خانم دکتر من 26سالمه واولین بارداریمه توی اولین سونو قطر ساک بارداریم 13اعلام شد و لکه بینی دارم احتمال سقط بالاست ولی میخواستم بدوم به جز روش کورتاژ ایا روش دیگه ای هست برای سقط و اگه کسی کورتاژ انجام بده چقد شانس بارداری بعدیش کم میشه؟
- آی یو آی
سلام خانم دکتر،درصدموفقیت آی یو آی برای تعیین جنسیت چقدر؟موفقیت درتعیین جنسیت به چه عواملی بستگی دارد
- بارداری
سلام من چهار بار سزارین کردم الان ۲ سال که میگذرد الان میتونم باردار پنجم انجام بدم
- بارداری
سلاممن آزمایش دادم و باردارم سونو اول که رفتم نوشته یک ساک حاملگی بدون فتال پل در داخل کاویته اندومتر رویت شد یعنی چی در داخل اندومتر ؟یعنی مشکلی داره؟
- سرکلاژ
سلام افرادی که سابقه زایمان زودرس دارند و با سرکلاژ جواب نگرفتن چکار باید انجام دهند تا بچشون از بین نره؟
- مصرف اوابوست
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من اوابوست مصرف میکنم شبی ۲تا به مدت ۱ماه الان ۶روزه که پریود عقب افتاده ؟ فولیکول های ضعیفی داشتم خوردم که تقویت بشن ممکنه کیست شده باشن و مانع پریود من شده باشه ؟
- بارداری
سلام من۳۲سالمه وچندوقتیه اقدام به بارداری کردم ولی باردارنشدم ممنون میشم راهنماییم کنین
- NT بارداری —
سلام ازمایش غربالگری انجام دادم،همه ی تریوزومیها Low هستش ،ولی PAPP-A mom نوشته شده پزشک محترم لطفا به mom ازمایش PAPP-A توجه نمایید ،ایا مشکلی هست ؟؟
- خارج رحم یا داخل رحم؟
سلام خانم دکتر عزیزم من سیکلم تو اقدام متغیر شد از ۲۷ تا ۳۰ روز ماه پیش ۳۰ روزه بود اخرین پریود ۲۳ ابان بود ۲۳ اذر بتا ۴۰۵۳ بود من ۳ روز قبل بی بی چکم مثبت شد من رتروفلکسم ۴ هفته و ۲ روز سونو شکمی دادم ساک دیده نشدگفت زود اومدی یه اکوفری داخل رحم بود ابعاد ۱.۸ میل با احتمال earlyGS مشکلی داره؟رحم هم زده تا حدی بزرگتر از نرمال لکه بینی ندارم فقط گاهی درد پریودی
- سقط جنین بعد
من الان2هفته سقط داشتم الان سونو دادم این رو زده میشه برام توضیح بدین ممنونم رحم دارای سایز و اکوی میومتریال طبیعی میباشد و در وضعیت آنته ورسه قرار دارد. اندازه رحم: 96*36 میلی متر ناحیه هترواکو به ابعاد 3911mm بین دو لایه اندومتر در سگمان فوقانی و میانی مشاهده می شود که با توجه به شرح حال missed abortion اخیر مطرح کننده / RPOC/hematoma می باشد. پیگیری به روش TVS توصیه می گردد. هر دو تخمدان دارای اندازه و اکوی پارانشیم طبیعی میباشند و تصویری دال بر کیست در آنها رویت نگردید
- باردارم
سلام سونو اکوژینیسته غیر یکنواخت یعنی باردارم


