Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- فیبروم
رحم با ابعاد ۵/۲×۷/۴×۹/۶ ضخامت آندومتر ۴/۱ و فیبروم انترمورال به قطر ۴/۹ در فونداسیون رحم میباشد. آیا نیاز به جراحی دارد ؟
- درد پریودی
سلام من ۲۵سالمه و سه تا بچه اوردم چه اینکه چند ماهه الان درد قاعدگیم خیلی زیاده و لخته خون های بزرگ میاد و اینکه این بار دو روز از قاعدگیم گذشته و جفت پاهام درد شدیدی دارند ممنون میشم راهنمایی کنید
- توضیح دهید یعنی چه
سلام وخسته نباشید در سونوگرافی مشاهده رحم با اکوی مختصر هتروژن مشاهده شد ویک ضایعه هایپر اکوکاملا منظم وبیضی به ابعاد ۱۰میلیمتر ضایعه خوش خیم مشاهده شده
- بعد از سقط چه مدت باید قرص ال دی مصرف کرد؟
در هفته ششم بارداری جنین سقط شد. بعد از چند روز لکه بینی و خون ریزی داشتم، دکترم قرص ال دی تجویز کرد شبی یک عدد بعد از چهار روز خونریزی قطع شده، آیا باید مصرف قرص رو ادامه بدم تا ۲۱ روز قرص تمام شود؟
- بارداری
همسرم واریکوسل داشت ومن ۴بار سقط کردم ولی درهربارداری قلب تشکیل میشد ودر سونوگرافی بعد قلب نداشت آیا ممکن است کسی واریکوسل داشته باشد جنین قلب داشته باشد بعد سقط شود
- درباره بارداری
سقط داشتم در 5ماهگی به دلیل زیاد شدن اب به دور سر بچه
- لطفاً پاسخ فوری
من ۱خرداد رابطه داشتم و عصر۲تاال دی مصرف کردم ۲۸ساعت بعدش ۲تاقزص اورژانسی و ۷روز بعدش ۳روز پریودشدم و هرماه ۲۴ام پریودمیشدم ۲۴خردادشدم و ۱۳ام تیر دیروز باز پریودشدم ۱۱روز زودترامکان بارداری هس یان
- بارداری
سلام وقت بخیر
خانم دکتر من نزدیکی داشتم و احتمال بارداری درش صفر بود و دیگه نزدیکی نداشتم به دلیل جدا شدن از همسرم
بعد از اون سر تایمم مثل ماه های دیگه پریود شدم و مثل روال قبل بود . اما نوبت بعدی یعنی ماه بعد پریود نشدم و رسید به ماه سوم که باز هم پریود نشدم و قرص اورژانس خوردم که پریود بشم و خیلی دل درد مثل تایم پریودی دارم اما نمیدونم چرا نمیشه. و این که قبلا هم به خاطر استرس پریودیم عقب می افتاد
ممکنه با توجه به پریودی که شدم باز هم باردار باشم؟ - درد شدید دنبالچه و زیر شکم پریودی
سلام خانم دکتر.کیست تخمدان بای لوکولار با جدارصاف فاقد فلوی عروقی دیامتر ۴۶ م م دارم لطفا نظرتون رو بفرمایین.خبلی نگرانم خدا خیرتون بده
- خونریزی بعد از دوران قاعدگی
چن ماهی هست خونریزی باحجم زیاد ودوره طولانی دارم.به دکتر زنان مراجع کردم.آزمایش وسنو دادم مشکلی نداشتم.قرص جستیران تجویز کردن.سی روز شبی دوعددبا مصرف قرص هم.باز خونریزی شدید دارم.
- پریودی من پریود بودم خیلی کم پریود مشدم دوتا آمپول پروژسترون زدم پریدم کاملا قطع شد دلیلش چه بود
سلام من پریود بودم خونریزیم در حد چند قطر بود دوتا آمپول پروژسترون زدم خونریزیم کاملا قطع شد دلیلش چه میتونه باشه
- آی یو آی
سلام دکتربهم گفته باید آی یو آی انجام بدم واسپرم همسرم 5هست وشکل اسپرم متفاوته من یکشنبه روز14 قاعدگی هست روزتخمک گذاری ممنون چکادکنم
- تغذیه
امشب ماست و خیار و پونه خوردم خیلی نگرانم میگن پونه گرم ایا ضرر داره خواهش میکنم جوابم بدین
- اینترنال اکو مختصر
سلام سونو دادم نوشته بود اینترنال اکو مختصر در مثانه مشهود است چک شود .خیلی نگرانم کرده میتونه تومور باشه
- تاریخ انقضا چهطوری متوجه بشیم
- سلام. آیا روزی ۳ تا استرادیول را باید با هم خورد؟؟؟
- لطفا پاسخ بدین، تشکر
سلام دو سه سال پیش یه چیزی وارد واژن کردم و در حین ضربه زدن دیواره ی واژن از داخل که زیر شکم باشه زخم شد و خونریزی زیاد داشتم و عفونت. چه کرمی استفاده کنم که کاملا خوب شه؟؟ فقط تو معاینه گفت عفونت داخل زیاد و نمیزاره من ببینم که زخم داری یا نه بعد سه سال درمان میشم؟ توروخدا یه چیزی بگین که خوب شم شرایط دکتر ندارم گاهی داغ میشه و تا پشت نافم درد میگیره و سفت میشه حس میکنم و توی نافم ورم کرده سمت راستش یکم. تنبلی و کیست ریز هم دارم
- پماد ان ان
سلام استفاده از پماد ان ان در ماه هشتم بارداری ضرر داره؟
- در زمینیه ذگل تناسلی و ویروس اچیواجیوی رحم درما کلنا کوپی اسم دستگا نمه برداری رحم ا ه
سلام خسته نباشید خانم دکتر شما ذگل تناسلس خانم ها ویروس وجیپیاچ وی دوسال درگیره ولی اول رفت دیگه شما هم نمو نه برداری می کنید ایا بیمه ایران قرارداد با کدام بیمارستان یا کجا انجام میظه
- زنان
سلام من زیرشکمم (اطراف خط زایمان) سفت شده و خییییلی درد میکنه و پهلوهامم درد میکنه بطوری ک یوقتایی راه نمیتونم برم کمردرد خفیف دارم و حالت تهوع ، خستگی بنظرشما علت چی میتونه باشه خییییییلی وقته اینجوریم فقط یکی دوروز نیست


