Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ضربه ب شکم
سلام ببخشید. با لگد. ضربه بخوره ب شکم. بعدش خیلی درد داشته باشه خونش هم رنگش تغییر کرده باشه و تیکه تیکه شده باشه یعنی چی
- سلام. ایا میشه هم از پماد واژینال استفاده کردم.. هم اقدام ب بارداری بود؟؟؟
باسلام من کم کاری تیروئید دارم و ۳.۴ سالی هست قرص لووکسین مصرف میکنم الان مدتی هست متوجه شدم پرولاکتین بالا دارم که ۵۲ هستش علائمی جز جلو افتادن پریود ندارم که اون هم چون قصد اقدام دارم دکتر برام دوفاستون تجویز کرد. وبرای پرولاکتین یک ماه دوپاگولین ۲ عدد قرص هفته ای نصف مصرف کردم میخواستم بدونم پرولاکتین باعث سقط هم میشه
- سلام من دختر ۱۸ ساله ناگهانی قسمت واژن خارشت و … دارم چیکار کنم به شدت خارشت دارم
- درد پستان
سلام من سونو انجام دادم ودر سونو توده هایپواکو اووال به ابعاد 8*19.5 در ساعت 10پستان سمت راست مشاهد شده آیا خطرناک هست یا نه ؟
- ترشح سفید آبکی
سلام خانم دکتر ۲۱ هفته باردارم حدودا از چند هفته پیش بعضی وقتا که سرپا هستم یا زیاد راه میرم، از واژنم حس میکنم ی ترشح گرمی خارج میشه میبینم ی ترشح سفید ولی وقتی با لباس زیرم پاک میکنم ترشح سفید تبدیل به آب میشه خیلی آبکی ،میخواستم بدونم خطرناکه؟
- سلام من دیشب فراموش کردم قرص دوفامد و بخورم سومین شب بود امروز صبح خوردم بعدیش و امشب بخورم یا فردا
- حالت تهوع قبل پریودی
سلام دکترماقبل پریودم چندروزعقب افتادوروز۱۴دی که دوزدوم واکسن کرونازدم پریودشدم بااینکه نزدیک به یک هفته عقب انداخته بودم الان چندروزپریودم عقب افتاده درحالی که هیچ نزدیکی نداشتم وشوهرم کنارم نبوده الان امروزصبح حالت تهوع وکف پام شدیدداغه حالم بده علت ایناچیه آیادلیلش واکسن کروناست من خونه بابامم ومیخوام طلاق بگیرم شوهرم نیست که بگم حاملم توروخداکمکم کنیدممنون
- کیست
سلام خانم دکتر کیست قسمت اسکار سزارین مشکلی داره؟
- عفونت
سلام من هفته هفتم بارداریم ی دونه جوش سفید دارم داخل واژن خطرناک باید چکار کنم .لطف پیکنید اگ راهنمایی کنید بعضی وقتا کمردرد دارم امروزم باسنم گرفتگی شدید داشت
- بارداری مهم
سلام بهترین زمان برای انجام آزمایش غربالگری دوم در چندهفته بارداری است .
- پرمویی
با سلام دکتر من دختر 22 ساله هستم با سابقه کم کاری تیرویید از کودکی تیروییدم کنترل شده ست و دارومصرف میکنم. فقط مدتیه دارومو قطع کردم و پرمویی و جوش های شدید بازو و صورت پیدا کردم پریودم هم منظمه میخواستم بپرسم این علایم از تیروییدم میتونه باشه؟ به ویژه پرمویی زیر چانه... و اینکه لازم هست سونوگرافی انجام بدم چون تیرویید تنبلی تخمدان هم میاره متشکرم ازتون... و میخواستم بپرسم با اینکه پریودم منظمه ممکنه تنبلی داشته باشم؟
- خانم دکتر تنک کردن واژن
خانم دکتر تنک کردن واژن با نخ در مطب انجام میدن
- بقایای سقط
سلام من سقط داشتم بقایا سقط به ابعاد ۱.۵ در ۱.۵ دارای وسکولاریته در ناحیه فوندال کاویته ایا نیازی به خوردن سایتوتیک هس
- قطع نشدن پریودیم بعدازمصرف قرص سیبل
سلام بخاطر جوش صورتم وانیلی تخمدان دکتر 4بسته قرص سیبل تجویز کرد خوردم بعدازاتمام آخرین بسته 12روز پریود شدم پاک شدم 7روزازپاک شدنم رد شد دوباره پریودشدم الان هفت روز خونریزیم قطع نشده چکارکنم
- سلام خسته نباشی ایا در11هفته گی تشخیص جنین ممکنه
- قاعدگی
سلام من يک بچه پنج ساله دارم بعد از ب دنيا اومدنش تا يک سال و نيم ماهانه نشدم بعد از اون هم قاعدگي معمولي داشتم يعني درد و خونريزي طبيعي بود اما نزديک ب دوسال ميشه ک قاعدگي منظم اما خيلي دردناک و سنگين ب طوري قادر ب انجام کارهاي روزمره نيستم علاوه بر اون هم تب لرز درد در همه اعضا بدن حالت تهوع و گاهي استفراغ هم دارم خونريزي سه روز اول زياد اما از روز چهارم تا هفتم خيلي کم ميشه چند ماهي هم هست ک درد در مقعد دارم اين درد فقط دوران قاعدگي وبعد از پايان دوره تا يکي دوروز بعد هست اين بين درد شديد کمر شکم زير شکم و بگن و پاهام دارم دفع مدفوع برام خيلي دردناک و غير قابل تحمل ميشه.
- سلتم من ای وی اف کردم
سلام خانم دکتر من ۴۳ سالمه دوساله ازدواج کردم و دکتر گفته تنبلی تخمدان داری ورفتم برای ای وی اف ماه پیش کارهام انجام دادم وروز تخمک کشی همش یک جنین خوب داشتم از ۴ فولیکول وانتقال ۳روز بعد انجام دادم وبعد ۱۶ روز رفتم ازمایش دادم وبتا ۷.۹بود وروز بعد هم خونریزی داشتم .ایاجواب من منفی است وبچه ای تشکیل نشده وایا امیدی هست دوباره ای وی اف کنم و چکار کنم تخمکهام بیشتر باشه.ممنون
- زنان
سلام من چن روزه خارش شدید دارم باسوزش راه ادارم ازبس خارش داشت ورم کرده
- اینترنال اکو در مثانه چیه
دخترم ۶ سالشه امروز سونو شکم داشته البته هیچ دردی و شکایتی نداشته
- عقب انداختن پریودی
سلام من دختری ۱۳ ساله هستم ۳ ماه پربود نمیشم و کمی از زیر شکمم باد کرده و نفخم دارم و کمر درد هم دارم تو این مدت استرس هم خیلی داشتم اما الان استرسم کم شده الان باید چیکار کنم ؟؟؟


