سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- IVF
سلام خانم دکتر شما آی وی اف انجام می دین من می تونم مزاحمتون بشم تا حالا تجربش رو ندارم من ۴۵ سالمه پارسال بهمن خود به خود باردار شدم تو دوازده هفته رشد جنین متوقف شد سقط بدون قرص و کورتاژ داشتم الان بخاطر سنم می خوام آی وی اف کنم
- ضربان شکمی
سلام بالای نافم ضربان شکمی میزنه میخاستم بدونم دلیلش چیه؟آیا جای نگرانی هست؟
- بقایای بارداری
سلام چهار روز پیش سقط داشتم و امروز رفتم سونو چهار هفته بودم البته سونو گفته ۱۶ در ۱۰ میلیمتر ضخامت دارم چیکار کنم
- لابیلاپلاستی
سلام من پيش شما پرونده دارم
ميخواستم واسه عمل زيبايي واژن سوال كنم يا خونريزي زياد داره !؟ و اينكه واقعا براي زيبايي انجامش نميدم از اونجايي كه پوستم تيرس و اينكه اونقسمت لبه ها بزرگه و به مرحله اذيت كردن رسيده ... - سونو گرافی رحم وضمائم
سلام خسته نباشید من سونو گرافی دادم وداخلش نوشته مقداری مایع ازاد درکولدوساک دیده سده یعنی چی؟
- عمل سرکلاژ شکمی
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر ایا عمل سرکلاژ شکمی سنگینه؟
- واریوپیتیل امپول ۳.۷۵
سلام،با مصرف این آمپول دیگه نیازی به جلوگیری نیست؟
- حالت تهوع قبل پریودی
سلام دکترماقبل پریودم چندروزعقب افتادوروز۱۴دی که دوزدوم واکسن کرونازدم پریودشدم بااینکه نزدیک به یک هفته عقب انداخته بودم الان چندروزپریودم عقب افتاده درحالی که هیچ نزدیکی نداشتم وشوهرم کنارم نبوده الان امروزصبح حالت تهوع وکف پام شدیدداغه حالم بده علت ایناچیه آیادلیلش واکسن کروناست من خونه بابامم ومیخوام طلاق بگیرم شوهرم نیست که بگم حاملم توروخداکمکم کنیدممنون
- سردرد قاعدگی
سلام من هنگام قاعدگی سردرد شدید دارم تمام ۷ روز قاعدگی .قاعدگی من منظم هم هست.چکار کنم با استامینوفن هم خوب نمیشم. میشه راهنمایی کنید ممکنه مال عفونت رحم باشه؟گرچه هیچ علامتی ندارم آنتی بیوتیک مصرف کنم بهتر نمیشم؟؟ ۴۰سالمه ۳تا بچه دارم سزارین هم کردم آخرین بچه ۴سالشه
- درد و سوزش و احساس توده در جای سزارین
سلام خسته نباشید من ۷ساله سزارین کردم الان چند وقتیه خیلی خیلی شدید گوشه سمت راست خطر سزارین میسوزه و درد میکنه و ورم داره و یه توده بزرگ و سفت و سوزناک اون زیر لمس میکنم که به پهلو خوابیدن و دمر خوابیدن و راه رفتنو برام کمی دردناک کرده خیلی استرس دارم و نگرانم میخواستم بدونم چیه چیکار کنم بدون عمل خوب میشه آیا و اسم این مشکل من چی هستش
- تاخیردر پریودباقرص مارولین
باسلام.کیست فانکشنال دارم.دکترقرص مارولین نوشته.میخوام کل ماه رمضان روزه بگیرم.چطورمیتونم باخوردن21قرص هم روزه رو بگیرم هم عوارض نداشته باشه.لازم به ذکره 20فروردین پریودشدم.ازچه روزی شروع کنم?
- نازایی
سلام خانم دکتر شش ماهه واسه بارداری اقدام کردم ،خودم تنبلی تخمدان دارم ولی با دارو فولیکول بالغ داشتم،ولی باردار نشدم،همسرم از ازدواج قبلیش یه پسر ۱۴ ساله داره، و چن سالی بعد ازدواج قبلیش تنها بوده،ممکنه همسرم الان مشکل اسپرم داشته داشه،خودم ۳۳ سالمه شوهرم۴۳ سالشه
- بارداری
سلام من الان ازمایش خون دادم جوابم مثبت بود یعنی باردارم ولی ماه اول نمیدونستم واس همین قرص چاقی خوردم وحدود سه هفته قطعش کردم مشکلی ایجاد میشه؟؟
- درد در بالای مقعد
سلام خانم دکتر،من چند وقته میشینم بالای مقعدم درد میگیره اصلا نمیتونم روی اون قسمت بشینمو بهش فشار بیارم ولی وقتی راه میرم میخوابم هیچ دردی ندارم فقط موقع نشستن درد دارم،علتش چی میتونه باشه؟
- اندومتر
سلام وقت بخیر ،در سونو رحم که انجام دادم نوشته اندومتر اکوژن به ضخامت ۱۱ میلیمترو چند فولیکول ۲تا ۳ میلیمتری دیده شده،مشکل خاصی وجود داره وباید مراجعه کنم به پزشک،چون سونو رو خودم برا چکاپ دادم و مشکل خاصی ندارم
- دستگاه آیودی
سلام خانم دکتر خسته نباشید شما دستگاه آیودی میزاربد هزینه شو میگید ممنون
- ترمیم واژن
با سلام خدمت شما،من ۲تا جوش گوشتی روی واژنم زده به متخصص مراجعه کردم زیگیل نبود گفتن ضایعه گوشتی ولی هیچ پمادی ندادن من میخوام واسه بارداری اقدام کنم ولی هیچ تغییری نکردن به نظر شما چیکار کنم؟ممنون
- بیماری ١
يكماه قبل نزديكي از پشت بدون دخول داشتم.از كاندوم استفاده نشده احتمال اچ پي وي يا بيماي مقاربتي وجود داره؟فقط يكبار نزديكي بوده.
- مادرانه
سلام:این عید رو به شما و خانواده محترم تبریک عرض میکنم.ان شاءالله که سالی خوب برای شما وخانواده محترم باشه.
- سلام دکتر با بیمه دانا برای جراحی رحم قرار داد دارند؟


