Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بوتاکس
با سلام و عرض ادب من دیشب متوجه شدم باردارم. چهار روز پیش هم خط اخم وبوتاکس زدم. خیلی میترسم. دکتر گفت 6هفته هستم و قلبش تشکیل شده. اون دکتر هم که بوتاکس کرد گفت اثر بوتاکس تازه دو هفته دیگه به اوجش میرسه یا سقط میشه یا هیچی. دارم دیوونه میشم.تو رو خدا راهنمایی کنید من باید چیکار کنم آیا احتمال آسیب جنین وجود دارد؟
- حاملگی
سلام من امروز سونوگرافی دادم لکه بینی دارم ولی سونو گفته هنوز قلب مشاهده نشده ۶ هفته و ۵ روزم هستش چی کار کنم
- زایمان طبیعی یا سزارین
سلام خانوم دکتر میخواستم بدونم سزارین تا چند بار مجازه ؟
- پریود نشدن
سلام خسته نباشید من الان سه ماهه که پروئد نشدم ازمایش بارداری دادم باردار نبودن سنوگرافی دادم وضعیت رحمم وتخمدان ها نرمال بود وکیست هم نداشتم میخام بدونم برای چی پروئید نمیشم باید چی کار کنم ایا ضررر داره نمیدونم چه کار کنم ممنون میشم جواب بدید
- قرص
سلام وعرض ادب باردارم و ۴۰ روزم هست دکتربرام قرص دوفامد۱۰ دیدروژسترون تجویز کردند هر۱۲ ساعت ! آیا باتوجه به بروشور داخل که واسه تنظیم قاعدگی هست . ضرری واسه جنین نداره ؟ باعث سقط نمیشه؟
- سرکلاژ شکمی
سلام روز خوش من سرکلاژ شکمی انجام دادم و حدود سه روز بعدش خونریزی داشتم ایا این خونریزی پریود هست؟ ایا ریتم پریود بعد از سرکلاژ شکمی تغییر میکنه؟اخه موعد پریودم یک هفته بعد از سرکلاژ بود ولی الا حدود دوهفته گذشته و هنوز پریود نشدم میخواستم بدونم همون خونریزی بعد سرکلاژ را برای پریودی در نظر بگیرم؟
- عفونت واژن
سلام وقتتون بخیر ۲۰سالمه متاهل هستم عفونت واژن دارم دکتر بهم قرص تتروندازول وفلوکنازول وشیاف فیتو واژکس داده درد و خارش ندارم اما عفونتم ۷ روز طول کشیده خوب نشدم ترشحات پنیری دارم چی کار کنم خوب شم ممنون
- برجستگی زیر خط سزارین
سلام وقت بخیر چهل و دو سالمه و نوزده روزه سزارین سوم شدم و متاسفانه با وجود مراقبتها که آخرین روزش یک روز قبل از سزارین بود همه چی نرمال بود و در روز سزارین سی و نه هفته بچه مرده بدنیا اومد،چند روزیه که برجستگی سفتی زیر خط سزارین سمت راست لمس میشه به ظاهر مشخص نیست لطفاً بفرمایید این برآمدگی چی میتونه باشه؟ ممنون از پاسخگویی شما
- حاملگی
خانم دکتر 11هفته باردارم سرفه میکنم چه دارویی بخورم نمیخوام برم بیمارستان
- فاویسم
سلام خانم دکتر خسته نباشین می خواستم بدونم آیا خوردن باقالی در دوران بارداری مضر هست برای جنین؟ اگه مادر مشکل فاویسم نداشته باشه؟
- پماد دالاواگ چطور استفاده میکنیم
- ضایعه ادنکس
سلام خسته نباشید ۲۰ سالمه و بخاطر نامنظم بودن پریودی رفتم سونو رحم و تخمدان از روی شکم انجام دارم در جواب همه چیز طبیعی هست در یک قسمت گفته ک ضایعه ادنکسال دیده نشده است وبعد گفته شده ادنکس سمت راست به ابعاد ۲۳*۳۶و ادنکس سمت چپ ب ابعاد ۲۷*۳۷ دیده شد میخاستم بدونم نرماله ؟؟؟
- اینترنال اکو در مثانه چیه؟
قبلا گفتن پلی کیستیک داری و یه مدت خوب شدم .دوباره دو ماهه پریود نشدم الان رفتم سونو گفتن اینترنال اکو.یعنی چی؟ خطرناکه؟ 21سالمه مجرد درد هم ندارم
- سلام میخواستم بدونم من که قصدبارداری دارم اما پریودم نامنظم خیلی زود به زود میشه هم تخمدان ضعیف هم چند تا کیست تخمدان ریزی دارم چند بارم رفتم دکتر اما تا حالا جوابی نگرفتم ممنون میشه راهنمایی کنید خدا خبرت کن بده
- سلام من پریود ماهی دو بار میشه رفتم دکتر برای نامنظمی پریود قرص مدرکسی پروژسترون داده که پریود منظم بشه حالا من دارم قرص میخورم گفت سه دوره بخورم هردفعه از روز ۱۶قاعدگی شبی ۱عدد تا ۱۰شب حالا من از روز ۱۶قاعدگی شروع کردم ۹تاشو خوردم ۱دونه ازش مونده پریود شدم راهنمایی کنید این طوری پریود منظم میشه به نظرتون یا نه خونریزی خیلی زیادی دارم مگه نباید بعد تموم شدن قرص مدرکسی پروژسترون پریود میشدم چرا ۱دونه ازش مونده پریود شدم لطف کنید جواب بدین
- بارداری
سلام من باردار هستم وپلاکت خون من پایین است روی عدد۱۰۲آیا راه حلی وجودداره واینکه موقع زایمان مشکلی برام پیش نمیاد؟الان هفته ۳۸هستم.
- عکس رنگی رحم
سلام خانم دکتر آیا عکس رنگی دقیقتره یا سونو درآب درآب واسی وضعیت رحم ک ببینید چه مشکلی داره کدوم یکش رحم را بهتر برس میکند ممنون ازینکه وقت میذاری جواب میدید
- تاثیر پودر رویال
- پرده بکارت و بارداری
سلام دکتر زنان به من گفت پردم از نوع حلقوی هست و در سایت هم خوندنم که از طریق پیشاب هم احتمال بارداری وجود داره میخواستم ببینم این احتمال در نوع پرده حلقوی بیشتر میشه؟ اگر مرد به ارگاسم نرسه و منی خارج نشه، مایع شفاف خارج شده به هنگام ملاعبه باز ممکن است حاوی اسپرم باشد ؟
- سونو انومالی
سلام درسونوی انومالی برام نوشتن مقداری اسلاژ به صورت رسوب درساک حاملگی مشاهده شد.یعنی چه؟


