Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- حین پریودی
من روز سوم پریودم اکثرا تکه گوشت همراه با درد شدیدازم خروج میشه با توجه به مطالبی که خوندم آیا خطرناکه
- سلام خانم دکتر خسته نباشید شرمنده من رحمم دوشاخه یه پسر هفت ساله دارم الان دوسال اقدام به بارداری کردم اما حامله نیستم میشه بخاطر اینکه رحمم دوشاخه باردار نمیشم
- بیماری میاستین کراویس
سلام. در بيماري.مياستين كراويس. مي توان باردارشد
- مثانه
جواب سونوام وجودمختصراینترنال اکو درمثانه بود یعنی چی بایدچکارکنم ودرضمن آزمایش عفونت ادراری قبلش داده بودم مشکلی نبوده ۲۳سالمه باتشکر.
- سلام
سلام من امپول زیر ناف زدم تخمدانهام خیلی فعال شدند که یکی کیست درست شده دکتر بهم گفت ۶شب نزدیکی داشته باش بعد تا ۱۵روز یک شب درمیان الان شوهر سرماخوردگی شدید گرفته نمی تونه از جاش بلند شه فقط ۳شب پشت سر تم تونستیم نزدیکی کنیم الان باید چکار کنم
- کپسولواژینال ژینوفلیوس
دردوران پریودی
- آیا خود ارضای باعث کیست تخمدان میشود
- توده سفت شبیه جوش در لبه خارجی واژن
سلام من ٣٧ ساله و مجرد هستم. يك چند ماهي ميشه كه روي لبه خارجي واژن يه چيزي شبيه جوش دارم كه توش زرد رنگ و خودش سفت هست. فك ميكردم جوش هست و از بين ميره ولي حدود شش ماهي هست كه از بين نرفته. ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد. با تشكر
- زنان
سلام در باره چسبندگی رحم باید چه کاری انجام داد
- خونریزی بعدازسقط
سلام خانم دکترببخشیدمن قبلاسوال کردم که دوماه پیش ۱۷هفنه سقط کردم۳هفته خونریزی داشتم یک هفته پاک شدم بعدش دوباره۲هفته خونریزی و۱۰روزپاک بودم دوباره یک هفته خونریزی والان خونریزی ندارم سونوشدم بقایا نمونده قرص ال دی دادن الان بایدشروع به مصرف کنم یا ازروز چندم پریود؟ ممنون که جواب میدین
- نامنظمی قاعدگی
سلام ۳۴ سالمه مجردم دوتا سه روز قبل از شروع قاعدگی لکه بینی دارم ده روزه تمام میشه سونو و آزمایش نرمال است .نیاز به دارو هست؟
- درد مقعد
باسلام ،من الان یه هفته میشه که درد مقعد احساس میکنم یه چیزی قلمبه هست شیاف آنتی هموریید استفاده کردم خیلی بهتر شدم ولی بعداز چند روز س من س داشتم که خیلی درد داشتم دوباره درد مقعد شروع شد
- مادرانه
سلام:این روزها مواظب خود باشید.سلامتی شما رو خواستارم.
- عفونت واژن
سلام. چند ماهه ب دلیل تشخیص pco قرص روکین مصرف میکنم. چند روزی هست خارش دارم همراه با ترشحات غلیظ سفید بی بو. ترشح زیاده ب طوری ک ورودی واژن پر ترشح سفید هست. یک ماه دیگه باید بیام مطب. الان مشکل با دارو رفع میشه یا صبر کنم تا معاینه شم
- سلام خسته نباشید ببخشید خانم دکتر من 19 سالمه چند وقتی هستش که بعداز پریودیم پا درد میگیرم مشکلی که نیست
- واژینال
سلام ببخشید من یه دختر 15 ساله دارم که طرف چپ واژن یه توده به اندهزه مهره تسبیح زده و درد ندارد ولی یه حسی توش هشگست وقتی چند دقیقه ماساژبدهی یه حالتی میشه چون خجالتیه پیش دکتر نمیاد میخاستم ببینم خطرناکه یا خودش برطرف میشه
- احتباس ادرار
سلام خانوم دکتر روز ۵ پریودی ب صحنه جنسی فک کردم ک باعث نبضم شد تو ناحیع تناسلی الان ۱۹ روز میگذره ۴ روزه احساس میکنم ادرارم کاملا تخلیه نمیشه ت نت خوندم ک بخاطر اوناکرمه ک بخاطر ضعفه ی مشاورم ت نت گف ممکنه بخاطر اون باشه ضعیف شده باشه مثانه و اینات ینی بخاطر همونه اگرم مثانم ضعیف شده باشه راه درمان داره یا تا اخر عمر باید همینجوری باشم ؟ ایا اونکارم موجب اندومتریوز میشه بعد من یبوستم داره ممکنه دسشوییم بخازر اون باشه امروز مدفوعم با قرص اومد ممنون میشم پاسخ بدید
- عفونت
سلام من بیست وسه سالمه یه فرزندهشت ماهه دارم موقه نزدیکی درددارم ممکنه عفونت باسه ادرارغلیظی هم دارم
- پریودی طولانی
21 روز یکبار عادت میشدم 8 روز هم طول میکشیدالان شده 17 روز یکبار و مدتش هم 10 روز دو روز اول خونریزی بقیه اش لکه بینی؟ علتش چیه ممنون میشم اگه پاسخ بدید ودرمانش هم چیه
- ترشح سفید
سلام، من مجرد هستم ، سورش و خارش شدید داشتم که با مصرف فلوکونازول رفع شد اما همچنان ترشحات سفید دارم برای رفع این علامت چکار میتونم انجام بدم؟


