Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نزدیکی بعد از آمپول hcg
سلام خانم دکتر.. من دیروز ساعت ۷ غروب دوتا آمپول hcg زدم روز ۱۴ام.. امروز پنج شنبه ۱۵۱م ساعت چند باید نزذیکی داشته باشم و تا چند روز
- سونوگرافی رحم و ضمائم
رحم با ابعاد ۴۱×۹۴ م م و اکوی پارانشییمال هموژن مشاهده میگردد ضخامت اندومتر ۱۲م م میباشد تخمدانها با ابعاد و اکوی استرومال طبیعی مشاهده میگردد در تخمدان راست تعدادی فولیکول ریز مستقر در پریفرال تخمدان مشاهده میگردد .در ادنکس چپ و راست توده فضا گیرCystic و یا solid مشهود نمیباشد. د لگن و کلدو ساک قدامی و خلفی مایع ازاد دیده نمیشود.تو رو خدا دکتر جان بگین که حامله نیستم.ده روز بعد تاخیر پریود هست این سونو
- زایمان زودرس
سلام وقت بخیر من زایمان زودرس داشتم . در هفته ۲۷ کیسه آب پاره شد . طول سرویکسم ۶ بود. سرکلاژ داشتم و پساری . در طول بارداری فانل شدم و طول سرویکسم مدام کم میشد . استراحت هم داشتم. داروهامم کامل بود . علت پارگی کیسه آب همون کوتاهی طول سرویکس و فانل شدن هست یا مثلا کم بودن حجم رحم هم میتونه علت باشه ؟ ممنون
- بارداری و دندان پزشکی
با سلام و احترام. تاریخ اولین روز قاعدگی اخر من 21 فروردین بود قصد بارداری دارم و هفته اول اردیبهشت میخام اقدام کنم. منتهی دوتا از دندونام باید پر بشن که با مراجعه به دندان پزشک هفته دوم اردیبهشت بهم وقت دادن. میخاستم بدونم اگه باردار بشم و یک هفته گذشته باشه اقدامات دندان پزشکی ضرری داره؟؟؟؟
- تداخلات دارویی
سلام خانم دکترخسته نباشید،،دکتره من قرص استرادیول داده منتهادرحین استفاده اقدام به بارداری کردم،،،اگربارداری اتفاق افتاده باشه ایاممکنه خطرناک باشه برای بارداری وجنین
- سقط
باسلام من سقط داشتم 27روز پیش که رفتم سونو دادم اربقایای بارداری و بررسی اولترا سونیک رحم به ابعاد 48*77دارم
- بارداری
سلام من ۳ تآمپول سینال آف زدم برای بارداری اما ۱۲ روز از زدن آمپو هاگذشته من دوروزه که قاعده شدم ایا امکان دارد من باردار شوم یا دوباره آمپول بزنم
- حاملگی و سقط
سلام خسته نباشید من یک ماه از حاملگیم گذشته بود سقط با قرص داشتم که دوروز خونریزی شدید داشتم دیگه قطع شداما حالت تهوع ام هنوز فقط صبح که بیدارمیشم هنوز دارم و درد زیر شکم وسرگیجه دارم دوباره تست انجام دادم مثبت بود الان دوهفتست از سقط گذشته احتمال بارداری دوباره وحود داره یا ن؟؟
- امپول پرولوتون
سلام باردارم هفته ۲۳ هستم هفته ای یه امپول پرولوتون میزنم جایی که تزریق میشه میخاره همون محدوده ازبس خاروندم زخم شده ایا من حساسیت دارم ؟ باید چیکار کنم البته بلافاصله بعدازتزریق خارش نمیگیره چندروزبعد خارش شروع میشه
- درد معده
مشکل معده دارم ولی الان نمیتونم داروهاش استفاده کنم دومپریدون امی تریپلیپین و رابزول ،،،حالا درد در معده امونم بریده انقد رفتم زیر سرم خسته شدم از امروز صبح معده درد داشتم تا غروب بزور اروم شده ولی زده سمت چپ پشت وزیردنده ها توروخدا کمکم کنید خسته شدم هفته ی ۲۷ بارداری و بارداری دومم هستش ممنون از راهنماییتون
- بارداری با دست الوده به پیشاب
سلام من ۸ روز به پریودم باقی مونده ک یه رابطه ی بدون دتول با نامزدم داشتم ک دستمو زدم به التش یکم میشاب اومد بیرون و دستم یکم خیس شد حدودا یه دقیقه بعد یا کمتر از یه دقیقه دستمو زدم به واژنم ایا احتمال بارداری هست و قرص مصرف کنم خیلی نگرانم توروخدا سریع جواب بدین خانوم دکتر
- ای وی اف
سلام من روز ۱۴ از دادم جواب ۱/۴۴شد جواب آزمایشم منفی
- بارداری
سلام من ۱۸ سالمه فقط رابطه مقعدی ۲ بار داشتم پریودیم منظمه و ۲ ۳ روز اینور اونور میشه تست بارداریم منفی شد سونگرافی فقط ضخامت متداریری۱۳ شد و ۵ روز ب پریودم موندا امکان بارداری هست ؟
- بارداری
سلام من 34هفته و 2روز هستم تاریخ دقیق زایمان سزارین و طبیعی کی میشه برام
- بارداری
سلام دکتر دوقلو باردار هستم ۲۶ هفته هستم خواستم بدونم آمپول ریه رو میتونم در این هفته تزریق کنم چون طول سرویکسم ۲۸ هست...و استراحت هستم .سرکلاژ نکردم طول سرویکس چند باشه درد زایمان شروع میشه؟ خیلی نگران زایمان زودرس هستم ۲۱ هفتگی طول سرویکس ۳۰ بود اما ۲۶ هفتگی ۲۸ شد با اینکه استراحت هستم
- اقدام بارداری
سلام و عرض ادب، خانم دکتر عزیز، من تصمیم به بارداری دارم و آزمایشات قبل بارداری رو هم انجام دادم و خوب بوده ، میخواستم بدونم آیا برای بهبود عملکرد تخمک ضرر داره ک از داروی uvogen استفاده کنم؟ بیماری خاصی هم ندارم فقط میخوام بارداری سریعتر اتفاق بیوفته لطفا راهنماییم کنید
- بارداری مهم
سلام من در هفته ۲۵ که ازمایش گلوکز و ادرار دادم wbc را . ۱۲ H زده .رنج نرمال آزمایشگاه هم ۴ تا ۱۰ هست . زیر گزینه NeutrophilS هم ۵۰ درصد زده . تا شنبه که نشون دکتر میدم نگرانم . یعنی چه این
- بارداری
سلام هفته 32بارداری هستم گرید جفتم دو شده خطر داره خون به جنین میرسه
- بارداری
سلام مندوروزبعدپریودی رابطه بدون دخول داشتم ومنی باواژنم برخورد نداشت ولی بخاطر برخورد پیشاب قرص اورژانسی مصرف کردموپنجروزبعد پریودشدم ودوازده روز بعد دوباره پریودشدم این بینم دردای شدید رحم وکمرداشتم ایا امکان بارداری هست؟
- استفاده از لویتود
حدود دو روز از رابطع میگذره احتمال بارداری میدم و مبخوام جلوش بگیرم قرصمم لویتود هست چطور مصرفش کنم؟؟


