Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من بعداز اینکه پماد واژینال استفاده کردم احساس میکنم رحمم باددتره نمی توانم بشینم راحت
- بکارت
سلام خانم دکترمن تلاش کردم که پرده بکارتمومشاهده کنم
اما اصلاسوراخ واژن دیده نشدویکسری زائده های گوشتی دندانه ای شکل روی سوراخ واژن مشاهده کردم
واقعانگران هستم که این زوائدچی هستن
ایابکارت من سالم هست یاخیر؟ قبلاازروی کنجکاوی یکبار۲تا۳سانت انگشتموواردواژن کردم - استفاده از آمپول پروژسترون در بارداری
سلام ببخشید خانم دکتر من دوماه پریودیم عقب افتاد و فکر نمیکردم باردار باشم. سه روز پشت سر هم روزی دوتا آمپول پروژسترون زدم. بعد فهمیدم در هفته ی هفتم بار داری هستم. آیا خطری برای جنین داره؟
- پرولاکتین
سلام آیا مصرف قرص LD باعث افزایش پرولاکتین میشود یاخیر
- لابیا پلاستی
- مهمم
برای ازمایش بارداری باید ناشتا باشم؟
- قرص سفکسیم ۴۰۰
سلام ببخشید خانم دکتر، من رفتم آزمایش دکتر جواب آزمایش نگا کرد گفت عفونت ادراری هست و برام سفکسیم ۴۰۰ نوشت ۱۰ تا روزی ی دونه ، الان هفتهر۲۷ هستم حدودا میخواستم بدونم این قرص سفکسیم ۴۰۰ تو بارداری برای جنین ضرر نداره؟ چون نمیدونم دکترم یادش بود که باردارم یا نه ، در کل واسه زنان باردار در بارداری استفاده از سفکسیم ۴۰۰ مجاز است؟
- آسپرین در طول بارداری
با عرض سلام و خسته نباشید من باردارم ۲۰هفته.دکترم بهم قرص آسپرین داده ماکزیمم فشار خونم بین ۱۰ تا ۱۲ متغیره .تو اینترنت سرچ کردم برای جنین خطرناکه .چیکار کنم؟
- تکرر ادرار
سلام من بعد از نزدیکی تکرر ادرارو کمر درد اومده سراغم هر ده دقیقه باید دستشویی برم ماه پیشم چون تکرر ادرار داشتم البته نه به این شدت از دادم عفونت نداشتم البته استرسی هستم بعدش قصد بارداریم دارم
- رحم
سلام معاینه جسم رحم چگونه انجام میشود؟
- جلوگیری ۱
سلام وقت بخیرسه ماه است که قرص جلوگیری مارولین مصرف میکنم.همیشه هم سر ساعت مصرف میکنم.آیا بطور کامل از بارداری جلوگیری میکند.؟ البته نزدیکی محافظت شده انجام می دهم.و اینکه درد معده و قفسه سینه از عوارض این قرصه؟
- سنگرافی ۳بعدی
ایا حتمان باید انجام شود هزینه خیلی بالاست
- بارداری بعدازعمل فتق شکمی
باسلام.بنده الان ۴سال هست عمل فتق شکمی انجام دادم ومیخوام بارداربشم مشکلی نیست البته ۴۱سالمه
- بارداری
باسلام خانوم دکترعزیز من ۳۰ مردادتاریخ آخرین پریودم بوده آزمایش بتا رووقتی ده روزازموعدم گذشت انجام دادم ۶۰۰بود.امروزسونودادم جوابش خلاصه وار بصورت زیربود: ابعاررحم ۸۴در۵۹در۵۵ اکوی میومترواندومتریال طبیعی یک ساک حاملگی بدون یوک ساک وامبریووضربان قلب دراندومتررحم دیده میشود باسن ۵هفته و۵روز،یک کیست کوچک ۶در۴میلی متردرکنارساک رویت شد.تخمدان راست وچپ نمای نرمال دارد.پاتولوژی درآندکس دوطرف مشهودنیست.کانال سرویکال نرمال.مایع درکلدوساک خلفی دیده نشد. خانوم دکتر من شهرستانم اینوبدکترنشون دادم تومطب مجددمنو سونوکرد گفت انگاردوتاساک داخل رحمته وهنوزخیلی کوچیکه که بشه چیزی روتشخیص داداماخالیه واینکه ساک هازیادخوش فرم نیست وحالت کروی کامل نداره.گفت ده درصدامیدوارباشم احتمالابایدسقط بشه وبرای ده روزدیگه سونونوشت برام.خانوم دکتر میخوام نظرشماروهم بدونم سونوی من غیرطبیعیه؟ امیدی نیست؟ توروخداراهنماییم کنید دارم دیوونه میشم این دومین بارداری ناموفقمه امیدی هست یاخیر
- خونریزی زیاد وفیبروم
باعرض سلام وخسته نباشید ماه قبل بیشترازچهارده روز خونریزی قاعدگی داشتم که بامراجعه به دکتر به من قرص مفنامیک اسید وترنسیددادن وگفتن فیبروم دارم وبایدکورتاژانجام بدم بامصرف این قرص هاخونریزی کم شدولی قطع نشدتااینکه درحدلکه بینی رسید ومن ترسیدم مفنامیک اسید مصرف زیادش ضررداشته باشه خوردنشوقطع کردم ودوباره خونریزیم زیادشد ودوباره مفنامیک اسیدم مصرف کردم همراه ترنسیدوتواین مدت برای عمل کورتاژ وآزمایشات قبل ازعمل به بیمارستان رفت وامدکرذم ومبتلا به کرونا شدم ودوهفته هم بخاطر کرونا توقرنطینه بودم وهمچنان ترنسید ومفنامیک اسیدرومصرف کردم وحالا کرونام خوب شده دکترگفتن فعلاکورتاژ نمیتونی انجام بدی چون کرونایه ماه توبدن میمونه ومن الان هنوزم این دوقرصومصرف میکنم یه مدت خونریزی کاملا قطع شد والان بعضی اوقات لکه بینی دارم میترسم این دوقرصورومصرفشوقطع کنم ودوباره اون خونریزی شدید شروع بشه الان یک ماه بیشتره که این دوقرصومصرف میکنم خواهشا راهنماییم کنین چون نزدیک یائسگی هستم خونریزی طولانی شده ؟من46سالمه الان نمیدونم چیکارکنم واین دوقرصوتاکی مصرف کنم .
- سلام خدا قوت من ۴۶سالمه و چندماهی است پریودیم به هم ریخته و ماهی دوبار با فاصله کوتاه پنج شش روزه از همدیگه دوباره پریود میشم به دکتر مراجعه کردم قرص دوفامد ده رو برام تجویز کرد به همراه مفنامیک اسید طریقه مصرفش هم گفت که اینقدر تو اتاقشون رفت و آمد بود که اصلا متوجه نشدم خودم فکر می کنم علت این به هم ریختگی قرص های اورژانسی هست که برای پیشگیری از بارداری با موافقت همسرم مصرف می کردم خواهش می کنم من رو راهنمایی کنید واقعا عصبی شدم از این وضعیت
- کیست 34*50 م م تخمدان
سلام وقت بخیر ببخشید در سونوی من تصویر کیست 34 در 50 م م دارای اکوی هموژن داخلی با نمای گروند گلس در اندکس راست به نفع اندومتریوما مشاهده شده، میشه بگین درمانش عمل هست یا با دارو خوب میشه؟ ممنونم
- سلام قرص Duphgstonباید چطوری مصرف کنم از چه روز قاعدگی شروع کنم
- سلام در سنوگرافی من بند ناف با یک شریان ویک وریدمشاهده شد یعنی چه؟ایا خطرناک است؟
بند ناف بایک شریان خطرناک است؟
- سلام من ۲۰ ماه قبل با خوردن قرص سقط ساک پوچ داشتم ۲ هفته خونریزی و بعد از ۴ روز از قطع شدن خونریزی سونو ولژینال انجام دادم گفتن زیر یک سانت بقایا داری که آنتی بیوتیک آزیترومایسین و مترو نیدازول و قرص متیل ارگونوین ۲۰ عدد هر ۸ ساعت خوردم ولی امروز ۲۱ ماه آبان بعداز ۴ روز که از خوردن قرص ها میگذره هنوز پریود نشدم،لطف می کنید راهنمایی کنین که صبر کنم تا پریود بشم یا خیر ؟


