Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام وقت بخیر دو بسته قرص سیبل دارم بسته اول رو از روز سوم قاعدگی شروع کردم و هنوز سه تا از قرص های سفید آخریش مونده و من پریود شدم الان باید سفیدارو ادامه بدم یا ن بسته دوم رو از روز سوم دوباره شروع کنم ؟ممنون میشم کمکم کنید
- سقط
سلام خسته نباشید من قلب جنینم تشکیل نشده طبق گفته دکتر و تحت نظر ایشون با مصرف شیاف پروژسترون و آسپرین تا هفته دوازده جنین رو نگه داشتم چون احتمال رشد مجدد داده بودن حالا دیروز سونوگرافی کردن و دوباره رشد نداشته بهم قرص لتروزول دادن قبل از اینک اخرین بار سونو بدم سه روز لک بینی پراکنده داشتم از دیروز دیگ ندارم امروز هم ک تا الان دو تا قرص لتروزول خوردم زعفران و اناناس و چای دارچین و ورزش و بپر بپر و پیاده روی و حموم و اینا بازم حتی یه قطره لک ندارم فک کنم بخاطر شیافیه ک استفاده کردم بنظرتون چیکار کنم سقط شه و بقایا نداشته باشه و کامل دفع شه بخدا خیلی نگرانم چسبیده باشه و بخوان کورتاژ کنن
- عوارض داروی سینال
سلام وقتتون بخیر من۴۳سالمه تقریبا دوماه پیش برای بارداری آمپول سینال اف وهاش ام جی برایم دکترم تجویز کرد به مدت ۵ روز بعدآن دکترم سونو انجام داد گفتن که فولیکول نداری وتبدیل به کیست شده برام داروی Hdتجویز کردن ماه اول پریود به مدت یک روز خیلی کم بود کلا این ماه نشدم طی مدت این دوماه یه بار رابطه داشتم ممکنه باردار باشم
- سونوگرافی
سلام وقت بخیر.من دیروز سونو برای چسبندگی انجام دادم ک گفته چند کانون anochoکوچیک به اندازه 5الی 10میلی متر به طور پراکنده رویت شده در داخل جفت و مطرح کننده venous lakeاست.میخاستم بدونم خطرناک؟
- رشد جنین
سلام خانم دکتر ۲۲ هفته باردارم .سونو سه چهار بعدی انجام دادم گفتن که رشد جنین نسبت به هفتش یک هفته عقبه . چکار باید بکنم؟
- سرکلاژشکمی
چگونه با سرکلاژ شکمی باردار می شویم
- سرکلاژ شکمی
سلام خدمت دکتر عزیز من یه سقط ۱۶هفته و یه سقط۲۱هفته با وجود سرکلاژ واژینال داشتم قبل از سقط کل دردی که دارم چندساعت از قبل یه دفعه میرم بیمارستان و میگن کیسه اب اومده تو واژن . الان باردارهستم و قبل از بارداری سرکلاژ شکمی انجام دادم ایا لازم الان سرکلاژ واژینال نیز بشم
- مشاوره و قدردانی
با سلام خدمت خانم دکتر شرف الدین عزیز من همیشه اسم شما رو از افراد دور و بر می شنیدم. اما اینقدر پزشکان مختلف وجود دارند که واقعا در مواقع ضروری سردرگمی اجازه ی تصمیم گیری درست را نمی دهد. در هر صورت من از خانم مشتوفر تعریف شما را زیاد شنیدم و همینطور یکی از دوستان به اسم خانم شمیم روحی که مشکل قلبی هم داشتند جدیدا به سلامت نوزاد خودشان را به کمک شما و لطف خداوند به دنیا آوردند. البته دوستان زیادی هستند که قبلا نزد شما مراقبت های دوران بارداری و سزارین را با رضایت کامل گذرانده اند. در کل این که من مدت طولانی هست که به دنبال پزشکی زبردست هستم و از زمان تصمیم به بارداری که 7 ماه پیش بوده دو بار نزد پزشکان مختلف رفتم. من 33 ساله هستم و مشکل خاصی بجز این که هم من و هم همسرم تالاسمی مینور هستیم نداریم. دوره های پریود منظمی دارم اما سه ماه پیش یک بار سقط داشتم که پس از یک ماه و نیم اتفاق افتاد. یکی از پزشکان که برای اولین بار دیروز نزد ایشان رفتم برایم قرص ovumid رو تجویز نمودند که دلیلش رو بارداری سریعتر بیان نمودند هرچند که گفتند در باردار شدن طبیعی هم مشکلی ندارم ولی اصرار بر مصرف دارو داشتند و من به هرحال شروع به مصرف دارو کردم. سوال خاصی از شما ندارم اما چون تصمیم دارم به امید خدا برای بارداری به شما مراجعه کنم لطفا بفرمایید نیاز می بینید که قبل از باردار شدن برای ویزیت مزاحم شما باشم یا پس از مثبت شدن بارداری مراجعه کنم؟ از صبر و حوصله ی شما سپاسگذارم
- بیماری هاشیماتو
سلام خانوم دکتر من بیماری هاشیماتو دارم. قصد بارداری دارم میخواستم بدونم قبل بارداری و بعد بارداری دکتر چه اقداماتی باید انجام بده؟
- نازایی
سلام ببخشید من سه هفته باردارم سوزش و خارش دارم اگر از پماد تریامسینولون ان ان استفاده کنم برای جنین مشکلی پیش نمیاد
- بارداری تشخیص جنسیت جنین
سلام ضمن خسته نباشید. من سونوی nt هفته 11رو انجام دادم میخواستم بدونم جنسیت جنین چیه میتونم بفرستم براتون تا برام بگید حتی اگه احتمال هم بدین خوبه؟
- بارداری
سلام من بعد يك ماه تاخير ازمايش بتا دادم شد 0/5يك ماه بعدش تكرار كردم شد 2/5ايا بالا رفته يا منفي هنوز
- لیزیک وبارداری
سلام خواهرم عمل لیزیک کرده الان می خواد باردار شه خطری داره یه هفتس عمل کرده
- بارداری
سلام خوب هستین؟ خانم دکتر اگه به طور منظم دوره پریود تا پریود بعدی من 30 روزه باشه و من دختر بخوام میتونید بمن بگید که دقیقا چه روزی از دوران پریودی من تخمگ گذاری اتفاق می افته؟ چه روزهایی رابطه داشته باشم برای باردار شدم ترجیحا دختر. ممنونم
- بارداری
سلام . من رابطه بدون دخول داشتم فقط روش خوابیده بودم که بلند شدم دیدم مایع منی ایشون اومده نیم ساعت بعد قرص اورژانسی ۱/۵ خوردم احتمال بارداری هست . یه هفته از پریودیم میگذشت
- بارداری
سلام من هفته ششم بارداری هستم قلب جنین تشکیل نشده دل درد و کمر درد دارم همراه لکه بینی باید چی کار کنم لطفا کمکم کنین
- حاملکی
ناحیه هایپراکو5mm* 7 درمجاورناحیه بدون اکو4mmدرکاویته رحم مشهوداست ک میتواند مطرح کننده احتمال هماتوم درGsباشد بررسی دقیق ترباtvs توصیه میشود یعنی چی ممنونم
- سلام من نمیدونستم باردارم و ۳ تا دونه قرص گلکسی فت خوردم البته نه پشت سر هم آیا ممکنه برای جنین مشکلی پیش بیاد؟
- اقدام به بارداری
سلام من 3فروردین امسال تو 6 هفتگی سقط داشتم البته عدد بتا هم کم بود . حالا میخوام بدونم که چندماه بعد مجدد میتونم اقدام کنم ؟ تو این مدت برم باشگاه ورزشی ؟
- بقایای جنین رو چطور دفع کنیم
سلام من دوماه سقط جنین داشتم الان سنوگرافی دادم ۵/. سی سی از بقایاش باقی مونده حالا به نظرتون چه دارویی مصرف کنم


