Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خوبین خانم دکتر من تنبلی تخمدان داشتم البته دیری پیش دکتر رفتم دارو بهم مدروکسی پرسترون بیک دیگه همنام این باساشه داد الن مدروکسی تموم کردم بیبیچک زدم خطکمرنگ افتاده ایا امکان داره باردار باشم فقط تاغذا میخورم تهوع دارم وصبح تهوع
- سقط جنین
سلام خانم دکتر جواب تست حاملگیم مثبت بوده پنج هفتمه میخواستم بدونم شما سقط با ساکشن انجام میدین
- قرص تاریخ مصرف گذشته
سلام من قرص اورژانسی تاریخ مصرف گذشته خوردم بعدش متوجه شدم ۳ماه ازش گذشته . الان اثر داره یا نه ؟؟ لطفا جوابمو بدین ممنون
- بارداری
سلام ببخشید آیا باردار شدن وقتی که hpv بدون علامت دارم ، خطرناکه؟ دارم پاور فیت ،سیدرال، ویتامین دی میخورم، میخوام بدونم میتونم الان باردار بشم؟ یا خطرناکه؟
- آسپرین در طول بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید من که به علت حاملگی پوچ کورتاژ شدم ،شما برای قبل بارداری اسپرین تجویز کردین وطبق ازمایش پی تی خون ۱۲ ثانیه شد،آیا باز در طول بارداری بعدی باید آسپرین مصرف کنم یا خیر؟تاثیری بر جنین ندارد؟
- سوزش زیر شکم در بارداری
سلام ببخشید امروز زیر شکمم میسوزه ۲۰ هفته باردار هستم علتش چی می وونه باشه
- آزمایش قند
سلام من در هفته 38 بارداری هستم. هفته دیگه باید سزارین بشم. آخرین باری که آزمایش قند دادم ناشتا 93 و یک ساعت بعد از غذا 138 بود در تاریخ 28/8/93 و همچنین دفع پروتئین هم نداشتم. آیا در این مدت باقیمانده باز هم باید آزمایش بدم؟ با تشکر
- بارداری
سلام خسته نباشید. من ۱۸ هفته باردارم و نگرانیم در این مورده ک یکم نشسته یا ایستاده هستم بعد که دراز میکشم بچه خودشو یه گوشه یا پایین شکمم جمع میکنه. علت این از چی میتونه باشن؟توضیح میدین؟ ممنونم
- بارداری
سلام خانم دکتر من رفتم دکتر گفت که پرده پاره نشده الان نزدیک ۱ سال که ازدواج کردیم ولی چند روز پیش حس کردم که پاره شده با اینکه من تخمدان پلی کیستیک داشتم و دکتر رفتم گفت میتونی تخمک گذاری داشته باشی به نظرتون باردار میشم ؟؟
- تصمیم به بارداری
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خانم دکتر 35 سال سن دارم و با توجه به سنم تصمیم دارم زود بچه دار بشم با توجه به اینکه فریرز زخم رحم که قبلا انجام دادم یه کم نگرانم که نکنه نتونم بچه دار بشم آیا دارو هست که کمک کنه به زودتر به نتیجه برسم بخدا خانم دکتر تا آخر عمرم مدیونتون میشم
- بارداری
سلام خسته نباشید ..واسه بارداری اقدام میکنم بیشتر به صورت پهلو میخوابم از پشت ارتباط برقرار میکنیم احساس میکنم بیشتر آب منی بیرون میریزه ..بهترین پوزینش برای باردار شدن چجوریه؟
- سونوگرافی سه بعدی
سلا، میخواستم بدونم سونوگرافی سه بعدی در چه هفته ای انجام می گیرد؟
- فشار خون بارداری
سلام خانم دکتر عزیر . هفته 17 بارداری هستم و در آزمایش غربالگری فشار خون نشون داد که دکتر برای من آسپرین 81 تجویز کردند . با توجه به ویاری که داشتم ( عموما چیزهای شور میخوردم ) آیا امکانش هست که آزمایش من تحت تاثیر مواد خوراکی باشه و با رعایت رژیم غذایی برطرف بشه . میتونم دوباره آزمایش خون بدم ؟
- بارداری
سلاممن دو شب پیش با شوهرم رابطه داشتم و منی داخل واژن ریخته شد بلافاصله دوتا قرص ال دی خوردم شب بعد نخوردم و فردا شبش دوتا دیگه خوردم احتمال جلوگیری هست یا خیر
- تاخیر در قاعدگی
سلام وقت بخیر دکتر من قاعدگی نامنظم داشتم و حدود۵سال سیپروترون مصرف میکردم وقاعدگی منظم داشتم اما حدود یک و ماه و نیم پیش دکترمو عوض کردم و دکتر گفتند دیگه سیروترون نخورم و بجاش مدروکسی پروژسترون و متفورمین برام نوشتند و گفتند تنبلی تخمدان دارم ۴دی که پریود بودم گفتنداز ۱۴ام قاعدگی شبی دوتابخورم منم از ۱۷ام دی خوردم و قرصام ۶بهمن تموم شد اما هنوز پریود نشدم من ماه پیش با نامزدم از طریق فقط تماس از پشت ارتباط داشتم بدون دخول مقعدی یا واژنی فقط تماس بود میخواستم بدونم این علت تاخیری از عوارض داروهاست یا ممکنه احتمال حاملکی باشه ممنون میشم کمک کنید
- بارداری
من روز22 پریودی به عبارتی 8 روز مونده به زمان اصلی پریودی لک دیدم و روز بعد قطع شد میخواستم بدونم آیا احتمال بارداری هست؟ چه زمانی باید از بی بی چک استفاده کنم یا آزمایش خون بدم؟ ممنونم
- باردارم
سلام سونو اکوژینیسته غیر یکنواخت یعنی باردارم
- زایمان طبیعی
:احتمال زایمان طبیعی ، بعد از دو سزارین چقدره ؟آیا میشه طبیعی زایمان کرد ؟
- عفونت در بارداری
سلام خانوم دکترعزیز، خسته نباشید من هفته ۱۸بارداری هستم حدود۱ماه میش دجارخارش و ترشح شدم ک دکتر بهم اموکسی سیلین و قرص شیاف کلوتریمازول و پماد تریامسیونولون تجویز کردن استفاده کردم یکم بهتر شدم الان دوباره گه گداری خیلی کم خارش دارم اما ترشحات کمی غلیظ و زیاد دارم، بنطرتون باید معاینه بشم؟ یا داروهامو باید عوض کنم؟
- خونریزی شدید همراه بالخته های بزرگ
سلام من یک ماه و خورده ای پیش سقط با قرص داشتم ولخته های شدید ولی هنوز خونریزیم تمام نشده چیکار باید کنم وضعیتم جوری نیست هزینه دکتر بدم


