Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جوش و عفونت رحم
سلام خسته نباشید.من خیلی جوش میزنم.نه مشکل هورمونی دارم نه کیست. هیچ مشکل دیگ ندارم. هرقرصیم خوردم برا جوش فقط ی مدت کوتاه جلوشو گرفته بعد باز زدم. تنها مشکلم عفونت رحم و واژنه که اکثرا درگیرشم. میخواسم بدونم عفونت رحم و واژن باعث جوش زدن میشه؟
- تزریق آمپول تریپتورلین 3
سلام من ۳تاآمپول تریپتورلین زدم به خاطرکیست آخرین دوزکه زدم ۲۱یکم آبان بوده ازاون موقع تا الان پرویدنشدم مشکل نداره ممنونم ازتون میشه راهنماییم کنید
- معرفی اورولوژیست
سلام خانم دکتر لطفا متخصص اورولوژیست خوب معرفی میکنید ممنون
- سلام من دخترم و ۱۹ سالمه ولی زیر نافم تکون میخوره و حتی شکمم ی چیزی حس میکنم تکون میخوره در حالی ک کمر درد دارم وروز های قبل شدید پهلوهام درد میکرد و اسهال هم هستم دلیلش چی میتونه باشه
- من اصلا شرایط بارداری رو ندارم چون مریضم چکار کنم که بچه رو سقط کنم
- عمومی
سلام وقتتون بخیر من ۱۹ سالمه چند روزه که تو قسمت راست بالای شکمم احساس سنگینی میکنم و وقتی میخوام به پهلو بخوابم احساس میکنم بهم فشار میاره علتش چی میتونه باشه ؟؟ممنون میشم اگه پاسخ بدید
- خارش شدیددست و پا در ماه دوم بارداری
سلام، هفته پنج بارداری هستم، سه شب متوالی خارش شدید دست و پا داشتم و قرمزی های خفیف مثل گزیدگی حشره، روزها خیلی کم بود، الان دیگه ندارم، بعضی سایت ها نوشته بودن احتمال دوقلو ویا چندقلو هست، آیا برا منم این احتمال وجود داره؟ ممنون ازشما
- سلام دخترم کیست یونی لوکوله با ابعاد۳۱*۴۹داره آیا خطرناکه
- پریود زود به زود
باسلام خانم دکتر من زود پریود میشدم و ترشحات بدبو داشتم رفتم سونو رحم تخمدان نوشته همه چیز طبیعیه و فقط یک زخم هیپراکوایک پنج میلیمتری ک میتونه پولیپ یا هایپر پلازیک باشه دکتر سونو بهم گفت هیچ مشکل خاصی نیست ولی من نگران شدم میخواستمم بپرسم ک باید چه کار کنم ؟ تشکر
- تورم و درد و غدد لنفاوی زیر بغل
سلام من هم ال دی مصرف میکنم هم قرص ویتامین d هم بخاطر کم کاری تیروئید لیوتیروکسین ۵۰ میخورم چند روز بعد شروع مصرف قرص لووتیروکسین لنفهای زیر بغلم یک سمت به اندازه یک نخود و سمت راستم از وسطه زیر بغل تا بازو به صورت رشته ای به اندازه ی چند نخود پشت هم تورم شد هم دردناک بود الان سمت چپم تورم و دردش داره محو میشه ولی سمت راستم درد میکنه و دردش تا بازو ادامه داره البته بعد از پایان ۲۱ قرص ال دی یکی دو روز بعدش درد هم دو سمت ناگهانی از بین رفت بعد ۷ روز و شروع مجدد قرص ال دی دوباره زیر بغل سمت راستم درد میکنه و تورمش همچنان هست ممکنه عوارض قرص لیوتیروکسین باشه و یا تداخلش با ال دی یا ویتامین d ؟؟؟
- تصویر کیست بزرگ حاوی سپتاهای متعدد داخلی
سلام خانم دکتر من رفتم سونو برام نوشته تصویر کیست بسیار بزرگ حاوی سپتاهای متعدد ضخیم داخلی ضخامت سپتا 8میلیمتربه ابعاد تقریبی 210*130*171میلیمتر به نظر منشأ گرفته از ادنکس راست رویت شد
- یایسگی
خونریزی یک سال بعد یایسگی در فردی که قبلا متاپلتزی رحم داشته نشانه بدخیمی است
- یائسگی
سلام ۴۸سال دارم و مدت دو سال هم هست پریود نشده ام آیا یائسه شده ام ؟ در حال حاضر احتمال بارداری وجود دارد؟ آیا نیاز به جلوگیری می باشد؟
- سلام خانم دکتر تو سونوگرافی واژینال که گرفتم برای خونریزی نوشته مقدارجزیی مایع در کاویتی رحم دیده میشود.(دوره Mense) یعنی چی؟
- عفونت واژن
سلام.من ترشحات و خارش و سوزش دارم.گاهی ترشحات خیلی زیاد میشه.بالای واژنم احساس فشار میکنم و گاهی تحریک و تپش ناگهانی.آیا این علائم عفونت واژن هست؟برای بهبودی چه دارویی باید مصرف کنم؟
- انتقال دادم
سلام من ۴۱سالمه دوبار ای .وی اف کردم منفی شد الان بار سوم روز ۱۳ انتقال دوم حله ای هستم دو روزه نوک انگشت پاهام سرد میشه و رو هم هست از وقت پریودیم گذشته
- زنان زایمان
سلام من شش ماهه که سزارین شدم بعد از دوره ی چهل روزه دو ماه اول هر ماه دو بار پریود میشدم ولی الان ماه ششم یه هفته از موعدم گذشته و اینم بگم که قرص شیردهی مصرف میکردم خواستم ببینم دلیل پریود نشدنم چیه؟
- عفونت
سلام من حدود یکماه پیش سوزش ادرار و تکرار ادرار داشتم ولی به پزشک نتونستم مراجعه کنم از شما سوال کردم گفتین عفونت ادراری هست و کپسول فلوکونازول ۱۰۰ گفتین مصرف کنم ولی نکردم میخاستم بدونم الان هم متونم شروع کنم به خوردن ؟ باید به دکتر هم مراجعه کنم؟
- سقط با متروژن
با سلام من سقط شش هفته ای دارم بخاطر کاهش بتا. دکتر قرص متروژن داده دو روز خوردم خونریزیم کم شده اما درد دارم. میخواستم ببینم عملکرد قرص چجوریه و چند روز طول میکشه جنین خارج بشه
- هایمن
با سلام
(سوالم فوریه و باعث استرس زیاد در من شده ممنون میشم اگه با دقت بهم جواب بدید.)من جهت معاینه هایمن به یک ماما و یک متخصص زنان مراجعه کردم. ماما گفتن پرده ت حلقوی و دارای ساییدگی جزئی است ولی این پرده سالم محسوب میشه و هم من و هم سایز پزشکان گواهی سلامت صادر میکنن برای این پرده و نیازی نیست در گواهی راجب ساییدگی مطلبی ذکر بشه. علت ساییدگی رو هم گفتن هرچیزی میتونه باشه حتی خشک کردن غیر اصولی بعد از شستشوی الت تناسلی.
متخصص زنان هم گفتن پرده حلقوی غیر ارتجاعی داری که در اولین نزدیکی خونریزی خواهی داشت. یک خراش جزئی داره ولی پرده سالمه و گواهی سلامت میدم بهت. علت خراش هم رابطه جنسی سطحی یا حتی ژنتیک میتونه باشه یعنی از ابتدا اینطور بوده باشه.
سوالم اینه که آیا واقعا با وجود خراش یا ساییدگی جزئی گواهی سلامت صادر میشه؟ اگه سالمه پس خراش یا ساییدگی چیه؟تفاوت خراش و ساییدگی چیه؟ وعلت ساییدگی میتونه خشک کردن غیراصولی الت تناسلی باشه؟


