Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من تازه ازدواج کردم نمیزارم شوهرم پرده امو بزنه من باید چیکار کنم
- سوال بارداری خیلی مهم
سلام .خسته نباشید .من قبلا پریودی منظمی داشتم و سنم 37 ساله و 1 بار سابقه سقط داشتم و یکسال و نیم از زمان سقطم گذشته والان 2 ماه هست برای بار داری اقدام کردم پریودی دقیقا برای همین 2 ماه هر کدام به مدت 7 روز زودتر اتفاق افتاد و 3 روز اول لکه بینی و بعدش خونریزی دارم آیا این مورد طبیعی هست آیا نیاز هست برم پیش دکتر زنان و زایمان
- نازایی
سلام خسته نباشید خانم دکتر من ی دختر مجرد ۲۰ ساله هستم ک ۲ دوره قرص گی ناپ مصرف کردم خاستم ببینم یاعث نازایی میشه چون خیلییی نگرانم
- نازایی
با سلام.. پنج سال از ازدواجم میگذره، باردار نمیشم، و الان شش ماه هست که پریود نشدم،،لطفا علت پریود نشدنم و باردار نشدنم را توضیح دهید؟ با تشکر.
- تزریق واریوپپتیل
سلام. من به تجویز پزشک زنانم روز اول پریود اولین دوز واریوپپتیل ۳/۷۵ را تزریق کردم و الان بعد از ۱۲ روز مجدد پریود شدم. این طبیعی هست؟ آیا میتونم دوز بعدی رو که ۱۶ اسفند هست تزریق کنم؟
- درد پریودی
تخمدان راست داری حجم بزرگ تر از نرمال فولیکولهای ریز متعدد بوده همچنین استرومای اکوژن در تخمدان راست مشاهده می شود ینی چی؟
- آندومتریوز
سلام من آندومتریوزدارم دکتربرام آمپول لوپرومرنوشته بایدچه روزی تزریق بکنم پریودباشم یافرق نداره واینکه باعث یائسگی زودرسمنمیشه۳۹سالمه
- مشکلات واژن
سلام ببخشید لزی واژن بعد از پریودی طبعیی
- میکرواینجکشن
سلام خسته نباشید من درروزیازدهم سیکل میکرو هستم ازمایش LH2.16 Estradiol3650 Progesteron2.94 وتخمدانهای هرطرف حاوی ۱۵ فولیکول۱۶ تا۲۰ بوده بنظرتون من هایپرشدم این اعدادازمایش نرمالن اصلا دکترپرسیدم جوابی ندادن خواهش میکنم جوابوزودتربدین دوروزدیگه پانکچرمیشم
- قرص سیبل
دخترم ۱۲سالشه به علت کیست در دوطرف تخمدان دکتر سیبل تجویز کرد وقتی بسته دوم رو شروع به مصرف کردیم خونریزی قطع نمیشه راه چاره چیه؟؟؟؟
- بکارت
سلام خانم دکتر عزیز خیلی ممنون از شما بابت این سایت عالی ، خانم دکتر من یه زمانی که ناآگاه به بیماری خودارضایی مبتلا بودم ولی الان خداروشکر که توبه کردم یک روز که عمل خودارضایی رو انجام دادم فردای اون روز یه لکه ترشحی قهوه ای مانندی دیدم همون روز که دوباره خودارضایی کردم تو ترشح سفید رنگ یه رگه خونی قهوه ای دیدم و متاسفانه بعد اون دوباره همون روز خودارضایی انجام دادم و ترشحم به صورت صورتی و قهوهای رنگ و آبکی مانند بود ،خانم دکتر من واقعا شرمنده هستم بابت این سوال اگر میشه بگین این ترشحات نشانه آسیب به پرده هست ؟؟و اینکه تمام خودارضایی های من فقط فقط به صورت مالشی هست و به هیچ عنوان هیچ چیزی رو وارد بدنم نکردم اگر میشه بگین پرده بکارت سالم هست یا خیر ؟♡
- سرکلاژ شکمی
سلام خدمت دکتر عزیز من یه سقط ۱۶هفته و یه سقط۲۱هفته با وجود سرکلاژ واژینال داشتم قبل از سقط کل دردی که دارم چندساعت از قبل یه دفعه میرم بیمارستان و میگن کیسه اب اومده تو واژن . الان باردارهستم و قبل از بارداری سرکلاژ شکمی انجام دادم ایا لازم الان سرکلاژ واژینال نیز بشم
- آیا سابقه مشکلات ژنتیکی در اقوام و بستگان نزدیک در جواب آزمایش های غربالگری و آمنیوسنتز در بارداری تاثیر داره؟
با سلام ، ببخشید خانم دکتر سوال داشتم، من چند سال پیش آزمایش کاریوتایپ دادم و اختلال داشت از نوع جابه جایی کروموزومی در کروموزوم های ۴ و ۱۸، قبلا هم دو تا سقط داشتم یکی در ۸ هفته یکی در ۱۸ هفته و چند روزکه مشکل ژنتیکی داشت، این بار هم باردار هستم رفتم آزمایشهای غربالگری اول و دوم انجام دادم تو این غربالگری ها قبل نمونه برداری فقط پرسیدن که خواهرا و برادرت سالم هستن یا نه که منم گفتم سالم هستن، یادم رفت بگم که مادرم هم ی بچه اش مرده درواقع به دنیا اومده مرده بوده دیگه نمیدونم به چه علت بوده به علت ضربه به شکم بوده یا احتمالا اونم مشکل ژنتیکی داشته لب شکری و اینا بوده ، و بعد یادم رفت بگم که بچه های دو تا از دایی هام مشکل ژنتیکی دارن ی داییم دخترش مشکل داره اون یکی داییم پسرش مشکل داره و بچه خواهرم که اونم مشکل ژنتیکی داره ،همه اینها به علت جابه جایی کروموزومی هستش که جهش پیدا کرده و بچه هاشون جسمی و ذهنی کلا مشکل دارن ،آیا مشکل اونا هم باید تو غربالگری مرحله اول و دوم گفته میشد؟ یا درجه ۱ محسوب نمیشن؟منظورم مشکل بچه های دایی هام و بچه خواهرم و مشکل داداشم که مرده به دنیا اومده، حالا سوال: با این توضیحات اون مشکلات که گفته نشدن در جواب آزمایشات غربالگری مرحله اول و دوم بارداری تاثیر دارن؟ تو جواب آزمایش آمنیوسنتز چطور؟ تاثیر دارن؟ تورو خدا خواهش میکنم سوالمو ثبت کنید راهنمایی بفرمایید خیلی مهمه واسم.ممنوم،.ببخشید اگه توضیح طولانی شد.اون دفعه کامل توضیح ندادم.
- چکاپ اچ پی وی
سلام خانم دکتر من میخوام یرای چکاپ اچ پی وی مزاحمتون بشم و نوبت گرفتم،دوتا سوال دارم یکی اینکه موقع صحبت با شما همکارانتون هم هستن؟چون نمیخوام جز شما حرفامو کسی بشنوه،یسری رفتم پیش دکتر ظهیری برای مشکلات هورمونی پنج شش نفر کنارشون بودن،سوال بعدی اینکه اگه تو ازمایشات یا چکاپ وجود اچ پی وی یا هرنوع بیماری مقاربتی منفی بشه این یعنی من کلا ندارم یا اینکه ممکنه نشون نده و به فرض دوسال دیگه خودشو نشون بده؟چون میخوام اگه منفی بشه با خیال راحت زندگی کنم😔
- سلام حالتون خوبه ده روز زایمان کردم عرق میزنم خیلی بی حوصله هستم چکار کنم خواهش میکنم کمکم کنید
- مایع آزادجزئی پار اوزیکال راست
پاراوزیکال کدوم عضو بدنه ومایع آزاد یعنی چه
- حاملگی سن بالا
سلام خانم دکتر ۴۳ سالمه آزمایش انجام دادم سطح اف اس اچ من پایین ۰۶۵ هست .تست حاملگی هم مثبت هست و بتا ۱۰۰۰ هست میخواستم ببینم وضعیتم چطوریه
- حاملگی
آزمایش حاملگی دادم بتا۳۰ بوده ۴۸بعدتکرارکردم بتاخونم شده ۳۵ میتونه حامله باشم
- سلام من سه ماه پیش سقد داشتم گفت باید گورتاژ بشی من نشدم گفتن بادارو گیاهی دفع میشه هنوز نشده دیروز رفتم سنو گفت هنوز دوسانت هست لطفا راهنمایی کنید
سسل
- سلام من رفتم دکتر برای نامنظمی پریودم قرص مدروکسی پروژسترون داد که از روز ۱۶قاعدگی بخورم بار اول که خوردم ۱دونش مونده بود پریود شدم بعد شما گفتین از روز ۱۴قاعدگی بخورم که خوردم بعد پریود شدم بسته ۱۰عددی که تموم شد فرداش خون ریزی داشتم این طوری عادت ماهیانه منظم میشه به نظرتون


