Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود نامنظم
سلام مجرد هستم من قرص سیبل رو شروع کردم ولی دیشب یادم رفت بخورم امروز طهر خوردم الان پریود شدم بخاطر قرص هست آیا ؟ ۱۸ روز بعد از پریودیم هست
- پولیپ آندومتر
سلام، ببخشید به نظر شما امکان دفع پولیپ بدون جراحی وجود داره??? مواردی بوده که از بین رفته باشه??? سپاس.
- شیردهی
باسلام بنده ۱۱ماه پیش زایمان کردم و سزارین شدم شیرتا ۳ماه دادم آیا نیازی هست قرص شیر خشک کن مصرف کنم یاخیر
- کیست تخمدان
سلام سنو انجام دادم دیروز درتخمدان راست کیستی به ابعاد۲۴×۳۲دارم چیکارکنم؟
- ال دی
سلام کودک 9ماهه شیر میدم میتونم از قرص جلوگیری ال دی استفاده کنم تاثیری در کیفیت وکمیت شیر داره
- ضربه به شکم
سلام من دیروز خواهر زادم با شیشه ادکلن به سمت چپ رحم ضربه زد والان تخمدان سمت چپم یکم ورم . ولی خونریزی نداشتم یعنی برام مشکلی پیش امده
- پریودی نامنظم
سلام من ۳۰سالمه،عادت ماهانه منظم ندارم درحددویاسه روزعقب جلوانداختن،اما اینبارده روز،زودتر پریودشدم دلیلش چی میتونه باشه،استرس هم نداشتم
- زایمان ویبک
سلام بعداز ده سال سزارین که بخاطر بریچ بودن انجام شده بود الان وی بک امکانپذیره؟
- سلام من چهارشنبه انتقال دارم امروز ۵روز مونده آمپول پرژوسترون بزنم
سلام من چهارشنبه انتقال دارم از امروز آمپول پروژوسترون وبزنم
- زگیل تناسلی
salam khedmatr khanom doctor chand roze pish b elatr ofonat va kharesh pishe pezeshk raftam bade moaye va teste papesmir goftan k zigile tanasoli daram va goftan datmane ghati nadare hamsaram rabetrhar ziyadi dashte khryli negaranam vaghan darmani nadare?age dare hazine darmanesh chghadrd?mamnon age javab b din vaghan narahatamo negaran
- سوزش ادراری
سلام من ۲۴تیر احساس سوزش ادراری همراه تکرار ادرار با فوریت تخلیه شدم همراه کمردرد پادرد حس پریودی داشتم۲۶تیربایدپریود میشدم که نشدم البته بچه۱۵ماهه شیرمیدم ۴باربعدزایمان پریودشدم که با تاخیربوده فقط خرداد۲۶م شدم مانند اردیبهشت که۲۶م شده بودم این سوزش خارش کمردرد وپادرد ادامه داشت۳۰تیر بی بی چک تست کردم منفی بود از۱مرداد پماد واژینال کلوتریمازول استفاده میکنم همچنان سوزش ادرار و درد زیر شکم دارم پریود نشدم کمرو پادردم قطع شده. ممنون میشم راهنمایی کنید.
- توده در ناحیه فرج
من در دوطرف ناحیه بیرونی دستگاه تناسلی دچار توده دردناک بدون سر هستم لطفا راهنمایی کنید
- کیسه بارداری نامنظم
من هفته پنجم رفتم دکتر کیسه بارداری نامنظم مشاهده شد و قلب جنین هم مشاهده نشد ممکنه پوچ باشه.؟؟
- درد قبل و زمان پریود
سلام خسته نباشید من ۳ماهه که از دوسه روز قبل از پریود کمردرد های خیلی بدی میگیرم و زیر دلم به شدت درد میگیره به حدی که دستشویی رفتن هم برام سخته احساس ناراحتی میکنم و درد و همچنین چندوقته نزدیکی کردن خیلی برام سخته و به خاطر شرایط کرونا دکتر هم نمیرم میشه لطفا راهنمایی بفرمایید
- دفع بقایای جفت
سقط کردم. رفتم سونو گفتن یه ذره از جفت مونده آیا دفع میشه یا نیاز به کورتاژ داره. رحم به ابعاد75*43با اکوی میومتر coarseمشهود است. اندومتر در ناحیه ای به ابعاد21*13*18درقسمت فوندال متمایل به راست اکوی هتروژن نامنظم دارای واسکولاریتی مشهود است(رزیدو)
- سقط
سقط کردم رفتم سونو واژینال دادم ۹میلی متر باقی مونده چکار کنم ؟؟
- پریود
سلام خانم دکتر من ۲۰ سالمه و سوالی در رابطه با پریود داشتم من بعضی ماه ها فاصله ی بین پریودام ۲۸ روزه س و بعضی ماه ها مثلا ۳۳ روزه هر ماه میشم ولی فاصله ی ثابتی ندارد پریود شدنم بین ۲۸ روز تا ۳۳ روز اینا فاصله ها هستش آیا پریود من منظم هستش؟ خیلی نگرانم
- سردمزاجی
سلام. قبلا پرسیدم درمورد کاهش شدید میل جنسی. واینکه واژن خشکه لازمه که بدونید سنم ۲۹. پس یائسگی نیست . شرایط روحی هم که خدارو شکر خوبه حتما باید پزشک مراجعه کنم نمیشه غیرحضوری کمکم کنید؟ دارویی کمکی ممنون از اینکه پاسخگوی سوالاتمون هستین. خداحفظتون کنه
- خوردن قرص ال دی واورژانسی دریکروز
سلام خانم تقریبامن ۱۳روزپیش سه بارنزدیکی داشتم همون ساعتدوتاقرص اورژانسی خوردم وهمون روز۴تا ال دی خوردم وتا ۳روزبعدش روزی چهارتا ال دی خوردم وقطع کردم الان نه روزه منتظرم پریودشم ولی نشدم ودقیقادوازده روزبعدنزدیکی و۸روزبعدمصرف قرص ال دی دبروزصبح بی بی چکزدم منفی شد ببخشیدمصرف قرص اورژانسی وال دی پریودموبهم ریخته؟؟؟ واینکه بی بی چک زدم درسته؟؟
- عمومی
سلام وقتتون بخیر من ۱۹ سالمه چند روزه که تو قسمت راست بالای شکمم احساس سنگینی میکنم و وقتی میخوام به پهلو بخوابم احساس میکنم بهم فشار میاره علتش چی میتونه باشه ؟؟ممنون میشم اگه پاسخ بدید


