Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- میزان Nt
با سلام ،من رفتم سونوگرافی و crl=64 بوده و سن حاملگی برابر ۱۲ هفته و ۵ روز بود و NT=2/57بوده و نوشته مختصر پرامیننت است ولی در محدوده طبیعی قرار دارد و با یافته آزمایشگاهی مطابقت داده شود طول nb=1/45 و it=186بوده میخواستم بدونم خطری جنین من رو تهدید میکنه باید چکار کنم و چه آزمایشهایی انجام بدم ممنون میشم پاسخگو باشید
- دفع بقایای سقط جنین
سلام من سقط داشتم. سونو اولم هیپراکو و هتروژن ۳۰mm و با حجم ۳۰cc بقایای بارداری بود. ساکشن انجام دادم. بعد از ساکش ۲۰ تا قرص متیل ارگونین خوردم. رفتم سونو گرفتمالان هیپراکو هتروژن با زخامت ۲۲*۶*۲۳ با حجم ۲cc هست. مجدد دکتر برام بتا نوشته و دوفامد ۱۰. بنظرتون این ۲ cc بقایای دفع میشه با این قرص ها؟
- قرص استرادیول
سلام.وقت بخیر.دکتر به من گفت تا ۱۴ روز قرص استرادیول بخور ولی من به اشتباه ۱۸ روز خوردم.امروز متوجه شدم باردارم.آیا برا جنین اتفاقی میوفته؟خیلی نگرانم. ممنون میشم پاسخ بدین🙏🙏🙏
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز... من کیست اندو دارم و تازه فهمیدم که یک ماهه باردارم... ایا با وجود این کیست میتوانم حاملگی را طی کنم و خطرساز نمیشود.و بیام مطب شما برای زایمان ایا شما موقع زایمان کیست هارا میتوانید جدا کنید و شکمم را تمییز کنید ... تورو خدا اگه میشه بهم بگین بیام مطبتون .. من همیشه ازتون نتیجه گرفتم . توروخدا کمکم کنید
- قبل بارداری
سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم مشاوره قبل بارداری هم انجام میدید به مطب شما مراجعه کنم، و قبل بارداری چه آزمایش های باید انجام بدم
- بارداری
با سلام و احترام، خانم دکتر همسر من دچار اختلال نعوظ آلت هست. اما مایع منی دارد. آیا این امر روی کیفیت اسپرم تآثیر میذاره. با ریختن مایع منی در ابتدای واژن شانس باردری وجود دارد.
- تعیین جنسیت و چندقلوزایی
با سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز.من 34 سالمه.برای اولین بار میخوام اقدام به بارداری کنم.9 ساله که ازدواج کردم.من دوست دارم دوقلو باردار بشم و پسر!میخواستم بپرسم شما مشاوره در این زمینه ها میدید؟یا معرفی میکنید به پزشک دیگری؟ با توجه به سن من این امکان وجود داره یا نه؟ بسیار سپاسگذارم از وقتی که میگذارید و پاسخ میدهید
- بارداری
سلام خسته نباشید ببخشید من چند روز پیش باهمسرم رابطه داشتم وطبیعی جلوگیری میکنم بعد از رابطه اب روی واژنم ریخت ولی داخل نرفت بعدش چهار عدد قرص لاینسترنول خوردم خواستم بدونم احتمال بارداری وجود داره؟
- بار اری
سلام من دو ماه و نیم که سزارین کردم ۱۷ فروردین. و از ۲۵ اردیبهشت دچار خونریزی شدم که بعد از دو سه روز شدید شد خیلی شدید. و تا ۲۰ روز طول کشید و با مفنامیک کنترلش کردم. بعد از قطع خونریزی رابطه داشتم و احتمال ریختن دروان وجود داره بک ساعت بعدشدو تا قرص تنسی خوردم ک دو باره شب دو تا دیگه خوردم یعنی همون روز دو تا دز ۱/۵ خوردم و الان پریود نشدم احتما بارداری وجود داراه یا به خاطر قرص و منظم نشدن چرخه قاعدگی بودا این تاخیر؟ و اگه بارداری باشم با قرص سایتوتک مس تونم سقط کنم ؟
- تنگس دهانه رحم
سلام من دچارتنگی دهانه رحم هستم ایا درمان دارد چون باعث نازایی ام شده
- بارداری
سلام.پریودی منظم و سیکل 28روزه دارم.در روزهای ۱۰/۱۲/۱۳/۱۴/۱۵/۱۷/۱۸ اقدام به بارداری داشتم.در روزهای ۲۰و۲۲و۲۳سیکلم درد های شکمی خفیف و در حین فعالیت کمردرد و پادرد دارم و صبح موقع بیدار شدن دمای بدنم بالا.ایا ممکنه باردار باشم؟
- پریود و بارداری .
سلام اگر چند روز بعد رابطه پریود شویم ، بازم احتمال بارداری هست یا نه؟؟؟ پریودمون باید چطوری باشه؟؟
- بارداری
باسلام خانم 44 ساله هستم پریود نامنظم دارم یکی دوروز اول لکه بینی بعد پریود میشم و7 روزه پاک میشم اینبار سروقت پریود شدم یک روز لکه بینی داشتم 10 روز است پاک نمیشم خونریزی زیاد بوده رابطه کنترل نشده دوبار داشتم اما سابقه بیشتر از 7روز پریود را ندارم یک ماه قبل سونو دادم کیست نداشتم دارو کلروکین و قرص چربی خون مصرف می کنم امکان داره باردار باشم
- فوکوس اکوژن قلب
سلام خسته نباشید من غربالگری اول رو دادم سالم بود 18 هفته آنومالی دادم دکترم گفت همه چی عالیه ولی یه فوکوس اکوژن در بطن چپ قلب رویت شد و هنوز جواب غربالگری دومم رو نگرفتم تو رو خدا یه جواب ی بدین استرس دارم
- جلوگیری بارداری
ببخشید من 19سالمه و همسرم 31 سالشه از نظرشما سنم خوبه برا بارداری یا نه؟میخواستم بگم احتمال اشتباه شدن بیبی چک هست اگه احتمال اشتباه شدنش هست برا اطمینان چکارکنم تا مطمیم شم ؟ عذرمیخوام تا چندروز پریودنشدم طبیعیه بعدش غیرطبیعیه؟
- جلوگیری بارداری
سلام من با نامزدم رابطه از پشت داشتم و مایع منی ریخت داخلم بعد از چند دیقه رفتم شستمش ولی کامل خالی نشده بود و مقداریش موند و دیر تر خالی شد به فاصله دو ساعت میخواستم بدونم ممکنه باردار بشم ؟ من هنوز دخترم و هیچگونه رابطه ای از جلو نداشتم
- بارداری
سلام ،من ماه گذشته رابطه داشتم که بر اثر پارگی کاندوم،مایع وارد واژنم شد و چون دسترسی به قرص اورژانس نداشتم حدودا ۷ ساعت بعد تونستم مصرف کدوم و دو قرص اورژانس همزمان مصرف کردم و چون ترسیدم دوباره بعد از ۲۴ ساعت دو قرص دیگه مصرف کردم،دو هفته بعدش تایم پریودم پریود شدم ،ایا احتمال بارداری وجود داره با این شرح؟
- معنی septation درون ساک بارداری
سلام در سونو بارداری هفته ۷ نوشته درون ساک فقط septations دیده میشود معنیش چی میشه؟
- بارداری
سلام من باردارم22هفته رابطه ی جنسی که مشکلی نداره
- بارداری
سلام خسته نباشی خانم دکتر عزیز! من دوروزه از وقت پریدم میگذره تواین دوروز هریک ساعت یه بار کمردردو دلدرد عین درد پریودی میگیره ومیگم که الان دیگه شدم اما میبینم خبری نیست در ضمن یکمم عصبی شدم ویکم ترشح سفید پرنگ دارم که نه چسبناکه نه بوی بدی داره ممنون میشم زود جواب بدید.


