Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ایاباامپ.ل واریوتپییل ۳،۷۵ احتمال بارداری هست یاچون از۶فروردین پریودنشدم
من ازشش فروردین پریودنشدم.وامپول واریوتپییل هم ۱۷ فروردین آخریش بودزدم
- قرص اهن
سلام خانم دکتر عزیز. وقت شما بخیر. خانم دکتر قرص اهن برای دوران بارداری معرفی میکنید لطفا. هموگلوبین من در ازمایشم پایین هست و در هفته ی هشتم بارداری هستم
- ترمیم پرده بکارت
۳۰ساله.۲۲سالگی اولین رابطه داشتم.با دردکم و خونریزی بعد wc در حد چند قطره.۳ساله به هیچ وجه نزدیکی ندارم.آیا بکارتم ترمیم شده؟
- تفسیر جواب پاتولوژی
سلام . هیسترکتوهی رحم انجام دادم و کل رحم را برداشتن .جواب پاتولوژی اومده که نگرانم Endometrical polyp non-polypoid endometrium: secretory phase endometrium
- رژیم غذای
سلام خسته نباشید برای رژیم بارداری از چندماه قبل باید بیایم دکتر برای گرفتن رژیم
- لابیای دوتکه
سلام اگه کسی لابیای دو تکه داشته باشه(منظورم چپ و راست نیست) این عادیه؟شما توی کارتون با یه همچین مشکلی برخورد کردین؟ خواهشا جواب بدین نگرانم فک میکنم من فقط اینجوریم مجردم
- کیست تخمدان
در سونوی من سه تصویر اکولوسنت به قطر ۲۴تا۲۸میلیمتر دیده شده و دو ماه هست پریود نمیشم یعنی در حد یه روز و با لکه بینی کم هست خواستم بپرسم این خطرناکه و نیاز به عمل داره یا نه
- سلام من قصد باردار شدن دارم اما الان که زمان پریودیم هست در سه روز کلا دوقطره خون دیدم احتمال داره حامله باشم یا اینکه عفونت پنهان دارم که خونریزی ندارم چون زیر دلمم درد میکنه ؟ ممنونم از پاسخگوییتون .
- نوع بیهوشی
سلام خانم دکتر خسته نباشید میشه لطفا بفرمایید شما برای عمل سزارین بیهوش میکنید ویا بی حسی موضعی؟ من تحت نظر خودتون هستم بسیار متشکرم
- میوم وتوده های رحمی
سلام،لطفا بفرماییدمیوم های داخل رحم میتونه دلیل کم خونی درسنین یائسگی باشه؟ ممنون ازاینکه راهنمایی میفرمایید.
- بارداری
سلام.خسته نباشيد،ببخشیدمن 3روزی میشه ک ازنوبت عادتم عقب افتاده و3روزه ک لکه بيني قهوایی هم دارم جلوگیری هم تواین ماه نداشتم،تست زدم منفی بودعلتش چیه ب نظرتون؟
- سرکلاژ و بیرون زدن نخ ان بعد از دوماہ
سلام،من دوماہ پیش درھفتہ دوازدھم سرکلاژشدم اما الانکہ ھفتہ بیستم ھستم دیدم نخ سرکلاژم زدہ بیرون،و ترشح زرد رنگ و گاہ بر رنگ و سوزش ادرار ھم دارم بہ گفتہ دکترم چون نخ بلند بودہ زدہ بیرون و برای فردا نوبت دادہ،اما بہ دلیل نگرانی من میخواستم از مشاورہ شماھم بھرہ ببرم
- سلام میشخ بپرسم فولیکل به دیامتر م م۲۱در تخمندان راست رویت شد چی است
ممنون
- پریود دوم بعد قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید من روز اول فروردین نزدیکی داشتم و همون شب قرص اورژانسی مصرف کردم و ۱۰ روز بعد یعنی ۱۱ فروردین لکه بینی به رنگ قهوه ای داشتم چند روز ولی بعدش تا امروز که ۱۳ اردیبهشت هست عادت نشدم امکان بارداری هست
- انتقال جنین
سلام من ۱۱/۵انتقال جنین داشتم سه تا جنین برام انتقال دادن رحم اجاره ای هستم و امروز خودبه خود به خون ریزی شدید افتادم امکان داره هرسه تا جنین سقط شده باشن
- بعدازعمل سینه برگشت کیست سینه خطرناکه
من36سال سن دارم چندماه پیش سینه هاموعمل کردم ولی بم گفتن تودههای خوش خیم داشتم بعدازاون هم رحمم رودراوردن بااین شرایطی که دارم وجودکیست های متعددواجداینترنال اکودرسینهوچندغده لنفاوی بانمای خوش خیم باحداکثر، 7،5میلیمترshortaxisدرناحیه ی اوزیلاریچپ خطری نداره وراه درمانم چی هست
- آندومتر پرولیفراتیو
با سلام.خانمی ۵۵ ساله هستم اخیرا هیستروسکوپی شدم بعلت لکه بینی.جواب آندومتر پرولیفراتیو اومده.این خوبه؟یا خطرناکه
- بارداری
من روز22 پریودی به عبارتی 8 روز مونده به زمان اصلی پریودی لک دیدم و روز بعد قطع شد میخواستم بدونم آیا احتمال بارداری هست؟ چه زمانی باید از بی بی چک استفاده کنم یا آزمایش خون بدم؟ ممنونم
- پریود شدن در بارداری
سلام خانوم دکتر خب هستین ممکنه کسی در بارداری پریود شه ؟؟ و اگه بله تا چند ماهگی و خونریزی ها به چه مدت و چه رنگ است.؟ آیا کسی در بارداری هماتوم داره هرماه پریود میشه؟ یا فقط بعضی وقتا ی خونریزی خفیف داره؟ این سوال واسم خیلی مهمه چون میشنوم خیلی ها میگن تو بارداری پریود شدیم تا ۳ ۴ ماهگی یا ... میخوام بدونم فرق بینشونو
- جواب سونو وارینال
محتوای اکوفری با جدار مشخص ونازک به ابعاد ۳۰*۲۰میلیمتر چیست


