Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سزارین
۲۰روز سزارین شدم ولی جای بخیه هاالان یک هفته از داخل خیلی میسوزه و تیر میکشه البته فقط ابتدای بخیه ها به حدی سرفه وخنده میکنم احساس سوزش شدید دارم
- تاخیر در قاعدگی
سلام خانم دکتر. خسته نباشید. ببخشید من آزمایش دادم و پرولاکتینم بالا بود دکتر برام قرص باکرلین رو تجویز کردن که هفته ای نصف قرص مصرف کنم و الان یک نوبت خوردم. اما پریودم دو روزه عقب افتاده. البته برای بارداری اقدام کرده بودم ولی شنیدم این قرص باعث عقب افتادن پریود میشه. من پرودم تقریبا 28 یا 29 روزه بود و سابقه نداشت عق بیافته. آیا این قرص باعث این مشکل شده؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمائید
- من قرص سیپرونولاکتون 25 خوردم و حالم بد شد. من نه هرمون مردانه نه جوش نه مو نه هیچی ندارم و مشکل نارسایی قلبی یا کلیه هم ندارم چون خوندم که مال نارسایی و پتاسیم خون رو بالا میبره… ایا خطرناک؟ یدونه خوردم صبح و دیگه نخوردم ایا مواد از تو بدنم دفع میشه؟ خیلی نگرانم. شب هم نتونستم بخوابم تو رگام وقلبم حس عجیبی دارم و سبکم و میترسم شب بخوابم حس میکنم تو خواب سکته میکنم چون خوندم باعث سکتخ قلب و مغز میشه
- رحم جایگزین
با عرض ادب و احترام خانم دکتر از استان محروم کشور رحم جایگزین با مبلغ مناسب انتخاب کردم قرارداد رحم جایگزین محضری با خانم منعقد کردیم. حال برای زایمان میخوام فرزندم در شهرمحل سکونت خودم بدنیا بیاد. خانم دکترگواهی ولادت رحم جایگزین به نام خودم ثبت میشه. چه مدت زودتر خانم باید برای زایمان شهر خودمان بیاید
- رابطه
سلام خانوم دکتر چجوری از بارداری جلوگیری کنم بدون قرص؟ و اگر اب منی سه تا چهار سال داخل واژن ریخته نشه بعدن واسه ی باردار شدنم مشکلی نیست یعنی بعد سالها با ریختن اب حامله میشم میشه اینجوری پیش رفت؟
- احساس شی ء خارجی در چشم
با سلام خانم بنده حدود 23 مهرماه تاریخ زایمانش می باشد حدود دو روز است در چشم سمت راست احساس شی ء خارجی میکند و درد میکند آیا مربوط به بالا رفتن فشار چشم در بارداری می باشد ؟آیا خطرناک است؟ با تشکر
- عقب انداختن پریودی
با سلام. بعلت مسافرت به مشهد در تعطیلات عید میخواستم پریودم رو عقب بندازم. چه راهکاری رو پیشنهاد میکنید؟ با توجه به اینکه تا پریود بعدیم حدودا یک هفته مونده. با تشکر
- ترشح سینه
سلام بعد از پریود شدن ترشح قهوهای رنگ از سینه سمت چپم بعد از فشار دادن خارج می شود علت چی می تواند باشد خواهشن راهنمایی کنید
- پلی کیستیک
سلام.دخترم مجرد و ۱۵ سالشه.pco تشخیص داده شده .بعد از اولین پریود در ۱۲ سالگی دیگه پریود نشد.به این صورت که فقط با دارو پریود میشه.دکتر دوفامد ۱۰ تجویز کرده.به این صورت که ۱۰ شب ،شبی دوعدد مصرف کنه بعد از پریود ۴۰ روز صبر کنه در صورت پریود نشدن دوباره به طریق قبل مصرف کنه.میخاستم بپرسم که این طریق مصرف درسته و تاثیر داره؟
- بارداری
سلام من از طریق ivf باردار شدم وقتی استرادیول روزی ۳ تا مصرف میکنم بعداز معاینه دکتر قرص استرادیول روزی ۲ تاکرد وهر ۳ روز یکبار یک دونه وبعد قطع کنم الان من سر درد گرفتم خواستم ببینم دلیل ترک قرص است ومن الان ۵ هفته هستم ایا ترک زود قرص باعث سقط جنین میشود
- پاورفیت
سلام قرص پاورفیت برای زگیل تناسلی آیا تاثیری داره؟ و ایا مصرفش باعث ناباروری میشه یا نه ؟ و آیا پریودی رو بهم می ریزه یا نه ؟ لطفا به تمام سوالاتم جواب بدید خیلی نگرانم
- پریود نامنظم
سلام و خسته نباشید من 6ماهی میشه اقدام کردم برای بارداری ولی موفق نشدم و پریودهام خیلی کم شده و خیلی به تاخیر میندازم باتوجه به اینکه سنوگرافی کردم گفته مشکلی نداری و از سینه هام شیر نمیاد دلیل تاخیرم چی میتونه باشه ضمنا تست هم کردم منفی بود
- اقدامات لازم برای آی وی اف
سلام وقت بخیر،ببخشید شخصی که مشکل نازایی نداره و فقط به دلیل مشکل جابه جایی کروموزومی که داره میخواد عمل پانکچر انجام بده و بعد آی وی اف و انتقال جنین،۱: آیا نیاز هست قبل انتقال جنین عمق رحمش اندازه گیری بشه؟ ۲: آیا عمق رحم با سونو واژینال هم اندازه گیری میشه؟ آیا خراش اندومتر هم نیاز هست انجام بده؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید خراش اندومتر با بیهوشی هم انجام میشه؟ تفاوت خراش آندومتر با هیستروسکوپ چیه؟
- سلام بلخشید من سونو دادم در جوابش نوشته یک کیست ۳۵در ۱۵ همراه بادبری در تخمدان چپ دیده شدممنون اگه راهنمایی کنید من سنم ۴۴سال هست وازمایشرهورمونی هم دادم که خیلی نزدیک به یایسگی شدم ممنونم از راهنماییتون
سلام بلخشید من سونو دادم در جوابش نوشته یک کیست ۳۵در ۱۵ همراه بادبری در تخمدان چپ دیده شدممنون اگه راهنمایی کنید من سنم ۴۴سال هست وازمایشرهورمونی هم دادم که خیلی نزدیک به یایسگی شدم ممنونم از راهنماییتون
- ازمایش
سلام خانم دکتر آیا درحین استفاده از پودر بدنسازی گلوتامین همسرم میتونه آزمایش اسپرم انجام بده؟در نتیجه تاثیری نداره؟
- قرص سیبل
سلام وقتتون بخیر 19تا قرص زرد رنگ سیبل خوردم دیگه نخوردم بعدش رابطه داشتم اسپرم ریخت شد ایا باردار میشم
- نزدیکی
سلام
ببخشید 48 سال دارم و در حدود دو سال است که اصلا ازنزدیکی لذت نمیبرم. چکارکنم؟ - بقایای سقط
سلام من ۲هفته پیش سقط کردم و یک سری رفتم سونو بهم گفتن دیواره رحم خیلی زخیمه دکتر بهم دارو داد که برطرف شه مجدد الان سونو رفتم گفت در قسمت تحتانی میانی اندومتر کانون های ظریف اوکژن به حجم ۱/۵ تا ۲سی سی از بقایای بارداری دیده میشه، من الان خونریزیم خیلی کم شده سوالم اینه این طبیعیه با باید داروی سقط استفاده کنم؟ با با داروی معمولی و گذر زمان برطرف میشه؟
- برامدگی متحرک در کنار نقطه جی
سلام خانم دکتر لطفا منو راهنمایی کنید خیلی استرس دارم دو هفته پیش در کنار ناحیه کلیتوریس زیر پوست یه برآمدگی اندازه یه نخود ایجاد شده که با دست اینور اونور میره روز ا ل که دست زدم خیلی درد گرفت ولی فعلا درد نداره چی میتونه باشه این در ضمن در منطقه ای زندگی میکنیم که سرطان خیلی شایع شده
- آیا قرص کابرگولبن پریود راعقب میندازه
قرص


