Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خسته نباشد من متاهلم از آخرین پریودی که خوب شدم ۲۵روز میگذره که لکه های تقریبا قهوه ای دیدم و همیشه ۳۵،۳۶روز طول می کشد که پریود بشم آیا این لکه دلیلش چی می تونه باشه زیاد هم نیست در حد کم
- تاخیر در پریود بعد از سقط جنین
سلام من بچم به وسیله دارو از طریق پزشکی سقط شد و همه چیز موفق بود و ۱۳ روز خونریزی و لکه بینی داشتم و بعدش پاک شدم دوباره ۱۹ روز بعد پریود شدم و تا ۱۰ روز ادامه داشت اما الان از موعد قبل پریودی ۲۹ روز گذشته و دومین پریودم اتفاق نیفتاده چکار کنم لطفا راهنمایی کنید نگرانم خدا کنه باردار نباشم چون بدنم خیلی ضعیف شده با سقط قبل از سقط فاصله سیکل هام ۲۶ تا ۲۸ روزه بود
- فاویسم
سلام خانم دکتر خسته نباشین می خواستم بدونم آیا خوردن باقالی در دوران بارداری مضر هست برای جنین؟ اگه مادر مشکل فاویسم نداشته باشه؟
- درمورد هم خوابی باشوهرمهکه میه چرااینقد رحمت گشادهمیخوام
میخوام تنگش کنم باید چیکار کنم من 47سالمه
- سلام دکتربراعقب افتادن پریودیم قرص پروکسی ستروژن دادکه ۵روزقبل ازپریودی بخورم.الان بعد۳شب که خوردم حالت پریودی دارم و لک دیدم ،ادامه بدم یاقطع کنم.میخام برم زیارت
- سرما خوردگی
ایا سرما خوردگی در پوچ شدن تخمک تاثیر دارد
- مصرف قرص سیبل
سلام وقتتون بخیر من به تجویز دکتر برای مشکل لکه بینی و فیبروم رحم، از روز ۶ قاعدگی مصرف قرص سیبل رو شروع کردم. ۴ روز مصرف شده ولی پاک نشدم. امروز روز دهم قاعدگیم هست. ایا باید روزانه یک عدد مصرف کنم یا دو عدد؟ معمولا با مصرف قرص جلوگیری چند روز طول میکشه تا پاک بشم؟ متشکرم
- آیا وجود اکوژن در جنین منجربه انسداد روده در آینده میشود؟
- بارداری
با سلام.بنده ۲۸سال سن دارم.طول هر دوره پریودم ۲۸ روز است. ۵ ماه پیش قرص فولیک اسید را برای بارداری شروع کردم.دوره ۳ماهه را مصرف کردم و در همین مدت هم اقدام برای بارداری داشتم. اما باردار نشدم. میخواستم ببینم بازهم باید اسید فولیک مصرف کنم تا زمانی که باردار بشم؟
- سوال عمومی
سلام وقت بخیر من یک دختر هستم ۲۴ سالمه یک مدتی هست ک وقتی از حمام میام یا گاها ک عرق میکنم برای خشک و مرطوب کردن قسمت تناسلی از دستمال مرطوب کودک استفاده میکنم ک هم بوی خوبی داره هم مرطوب میکنه میخواستم ببینم این کارم من خطرناک یا بد نیس؟
- فولیکول
سلام.من دوماه پیش به دلیل قطع نشدن پریودیم سونوگرافی دادم که کیستی در سمت راست رو نشون داد.بعد از دوماه مصرف قرص HDو روکین،مجددا سونوگرافی دادم که فولیکول ۲۴رو در سمت راست و آندومتر تری لاین رو نشون داد.ممنون میشم راهنماییم کنید چکار کنم و دلیلش چیه
- عاملگی
سلام خوبی خسته نباشید من ۱۱ هفته است عامله ام آبریزش دارم سفید پنیری است
- وجود توده اکوژن در رحم
با سلام و احترام بنده در حال انجام آزمايشات قبل بارداري هستم در سونوگرافي بنده نوشته در آدنكس چپ تصوير توده اي اكوژن به ابعاد ٤٤ در ٤٢ در ٣٨ ميليمتر ديده ميشود كه داراي mixed ميباشد . احتمال كيست موييد و كيست در زمينه اندومتريوزيس و hemorrhagic مطرح است آيا چيز خطرناكي است ؟در باوري تاثير دارد؟!
- خانم دکتر لطف بفرمایین پاسخ بدین به سوالاتمووووون
- پولیپ رحم
با سلام من خونریزی شدید داشتم دکتر گفت پولیپ رحم است و در مطبش کورتاژ کرد و قرص دوفامد تجویز کرد که از روز چهاردهم مصرف کنم ولی بعد از شش روز مصرف دوفامد دوباره خونریزی ام شروع شد دکتر گفت دوفامد رو قطع کن و دزوسپیترو تجویز کرد اگر این قرص رو بخورم خونریزی ام قطع میشه؟
- آنوکسان ۴۰۰
سلام سه قلو باردارم و انوکسان ۴۰۰ میزنم به شکمم سرکلاژم موقع تزریق احساس میکنم پوست دور نافم خیلی نازک شده اوایل مشکلی نداشتم اما یک هفته ای میشه جای تزریق سفت میشه یا خون میاد کبود میشه یا بعداز تزریق خیلی ترسناک نافم خود به خود بالا پایین میره این خطرناکه آیا مشکل از تزریق منه؟ بعد اینکه الان من ۲۲ هفتمه و ۲ هفتس که تکون خوردنای قل ها رو متوجه میشم موقع تزریق سه تا قل خودشونو بدجور سفت میکنن جوری که نمیدونم کجا تزریق کنم میترسم بعد وقتی یه جای خوب سوزن رو میزارم تکون میده سوزن در میاد چیکار کنم 😭😭😭
- مورم اسکین
سلام دختر 21 یک ساله هستم از قرص نورم اسکین برای جوش صورتم استفاده میکردم الان دوماه پربود نا منظم میشم ی هفته لکه بینی داشتم خوب شدم باز دوباره بعد بیست روز شروع شده لکه بینی علتش چیه خطرناک ک نیست
- ازمایش پرولاکتین
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من خانمی 23ساله هستم نزدیک به پنج ماهه پریود نشدم دکتر برام ازمایش پرولاکتین نوشت ولی همون روز پریود شدم به مدت هفت روز خونریزی کم الان نهم پریودی هستم ایا الان میتونم ازمایش انجام بدم یا فقط باید سوم پریودی باشه. ممنون
- بارداری
سلام.. بعضی از منابع گفتند که در پیشاب یا آب مذی میتواند مقداری اسپرم وجود داشته باشد که باعث بارداری شود.. ولی بعضی منابع این باور را رد کردند.. منم خودم هیچ مقاله ای پیدا نکردم در مورد درستی این باور... آیا واقعاً واقیعت داره یا نه؟
- عفونت
سلام من مدتی بود دچار عفونت شده بودم دکتر برام کلوتریمازول تجویز کرد استفاده کردم خوب شدم با وجود اینکه خیلی رعایت میکنم بازم دوباره عفونتم برگشت بازم دکتر برام کلوتریمازول وفلوکونازول تجویز کرد استفاده کردم الان خارش دارم با سوزش شدید لکه هم سفید مایل به زرد بدون بو خواهش میکنم بگین چطوری درمان شم خسته شدم اصلا نزدیکی نمیتونم کنم وقتی هم به اصرار شوهرم نزدیکی میکنم سوزش ودرد دارم واصلا حس خوبی ندارم چیکار کنم؟


