Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- علت خونریزی
سلام. نزدیکی داشتم اما دخول کامل نبود و بعد از آن پیاده روی رفتم و هنگام پیاده روی با درد شدید زیر شکم مواجه شدم و همان لحظه احساس کردم یک از بدنم کنده و خارج شد وقتی چک کردم لکه های خونی قهوه ای پررنگ بود و این درد و لکه ادامه دار بود بار بعد، بعد از دخول کامل هیچ خونی نیومد میخواستم بدونم آیا اون لکه ها و درد بخاطر پاره شدن بکارت بوده؟
- قرص مشابه دزوسپتیو چی بگیرم اون گیر نمیاد
- سلام من سونوگرافی انجام دادم نوشته شده مایع درکاویته در آن متر مشهود است سن 48پریود نمیشم ممنونم پاسخ
- قرص بلاژست باید 28 دونه رو همشو خورد و بعد اگه پریود شدم تموم شد بسته بعدی رو شروع کنم
قرص بلاژست
- پارگی پرده بکارت
من یه بار رابطه از مقعد داشتم یه لحظه آلتش به واژنم رد شد ولی خیلی کم داخل واژنم شد حتی فک میکردم کلا تو واژنم نرفت ولی دیدم یکمی خون اومد امکانش هست پرده بکارتم پاره شه و اینکه امکانش هست بازم تو رابطه بعدیم خون از واژنم بیاد ممنون میشم جوابمو بدین؟
- پریود نامنظم
۱۴ بهمن ۹۹ پریود شدم وتا الان پریود نشدم تست زدم باردار نیستم قرض تیروکسین ۱۰۰مصرف میکنم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید
- سلام من در د و متورم شدن ناحیه کلیتوریس را می خواهم بدان و راهنمایی بفرمایید چکار کنم
سلام خستع نباشید.ببخشید من یه مدت ناحیه کلیتوریسم به اندازه نخود بزرگ شده ووقتی دستم بهش میخوره درد میگیره تاحالا رابطه جنسی نداشتم ومجردوم چه پمادی استفاده کنم؟تو رو خدا راهنمااییم کنید
- تغییر پریودی
سلام خانم دکتر سونوگرافی رحم و ضمایم رحم دارای ابعاد پارانشیم نرمال میباشد ضخامت آندومتر 10م.م اندازهگیری شد حدود منظم دارد در کاویته رحم مایع دیده نشد تخمدانها ابعاد نرمال و نمای PCOدارند آیا ب نظرتون این سونوگرافی جوابش چیه؟!
- سقط
سلام خانم دکتر من ۳ بار تا الان سقط داشتم در هفته های ۱۷ ۱۹ ۲۳ هفته عمل هیستروسکوپی کردم نارسایی سرویکس تشخیص داد ، در دوتا از بارداری هام سرکلاژ شدم انا بازم سقط شد، به نظرتون چکار کنم
- توده مجاری ادراری
پدرم رفتند ازمایش همه چی خوب بوده فقط زده توده اکوژن ۳۰ میلی متری دیده شده در مثانه و براش سیستوسکوپی نوشتند.خیلی نگرانشونم یعنی سرطان دارند؟ خون درادرار داشتند انا هیچ درد یاسوزش یا تکرر ادرارنه .یکمم لاغرترشدند خیلی حالم بده.ممکنه بد خیم باشه؟ خیلی خوبن از هرلحاظ الان
- بعد از تزریق واریو پتیل دچار ریزش مو میشویم؟
- سونوگرافی
سلام وقت بخیر من خانومی ۳۱ ساله هستم.منظور از فوکوس کلسیفیه ساب اندومتریال به دیامتر تقریبی ۳میل در پروگزیمال کاویته رحمی در زمینه پروسه های التهابی عفونی مزمن مشاهده شد ،در سونوگرافی واژینالی چیست؟ممنونم
- سلام وقت بخیر.دکتر بهم داروی کلوتریمازول و هیدروکورتیزون پوماد موضعی بیرونی واژن داده برای درمان عفونت قارچی واژن و کلوتریمازول داخلی.. من وقتی میخوام از کرم موضعی بزنم به قسمت جای ادرار هم میزنم،،با عرض معذرت. وقتی از کرم فلوکونازول موضعی میزنم زیر شکمم درد میگیره وقتی به جای ادرار میزنم هم همینطور بعد هیدروکورتیزون میزنم یکم بهتر میشه، مشکلی نیست به جای ادرارم میزنم؟ و بخاطر درد زیر شکم و علایمی که قسمت جای دارار دارم؟
سلام خسته نباشید من حدود ۱۵روز پیش به پزشک مراجعه کردم و واسم کلوتریمازول تجویز کردن که ۵ روز بعد استفاده پریود شدم پمادو قطع کردم و پریودم حدود ۹ روز طول کشید برای اولین بار بود این قدر طولانی بود .وقتی دوباره پمادو شروع کردم همراه پمادا از من خون هم خارج میشد و الان ۳ روزه که پمادم تموم شده ولی هنوز لکه بینی دارم طبیعیه ؟
- کیست تخمدان
سلام کیست یونی لوکولار دارای جدار نازک و محتوای اکو فری به دیامتر ۳۰ میلی متر در تخمدان راست خطرناک است یا خیر
- عمومی
سلام خانم دکتر خسته نباشید ۲۱ سالمه و حین فکر کردن به مسائل جنسی به شدت تحریک میشم آیا این امر طبیعیه یه مدتی خود ارضایی هم میکردم که خدارو شکر ترک کردم این تحریکات زیاد من آیا طبیعیه؟
- واریوپپتیل
سلام خسته نباشید، ببخشید اگه امپول واریوپپتیل رو تزریق کنم یک هفته مونده به پریودم اگه باردار باشم برای جنین ضرر داره؟
- کیست خوش خیم پستان
سلام وخسته نباشید من طی سونوگرافی و ماموگرافی متوجه شدم کیست پستان دارم ودکترم فقط قرص ویتامین ای وگل مغربی پیشنهاد دادن .آیا دارویی هست که کلا کیست پستان رو از بین ببره ومن درد نکشم چون هر روز درد میاد و اینکه آیا قرص ال دی کیست پستان رو بدتر میکنه.ممنونم
- جواب آزمایش کورتاژ
سلام جواب كورتاژ من Endocervix:no significant pathologic changes endometrial:proliferative phase endometrium endometrial polyp is suggested
- لکه بینی
سلام و خسته نباشید.مادر من 43 ساله هستند و مدت 20 سال است که قبل و بعد از پریود لکه بینی دارند و روزهای این لکه بینی ها طی سال ها بیشتر شده است به طوری که فقط دوهفته یا کمتر (با احتساب لکه بینی ها) پاک هستند ایشان یک کیست و یک فیبروم هم دارند و تیروئید شان در معرض کم کاری است عموی ایشان هم دچار هموفیلی هستند ایا مرتبط است؟ و چه باید کرد؟
- امپول لوپیرومر۷۵
سلام خسته نباشید ایا با مصرف امپول لومپرومر احتمال بارداری ناخواسته هست ؟من دو دوره زدم روزی ک میخواستم پریود بشم نزدیکی داشتم ولی دیگه پریود نشدم الان خیلی میترسم در ضمن اندومتریوز پیشرفته هم دارم


