سلام خانوم دکتر من ۱۵ روزه ای وف اف تعیین جنسیت کردم دوتا جنین پسر گذاشتن احساس میکنم در روز ۱۲ هم یکی از جنین ها خارج شد الان هم لکه بینی دارم اگه زحمت نباشه به سوالم پاسخ دهید
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- واکسن hpv
ایا میتوان این واکسن را در زمان قاعدگی زد یا باید صبر کنیم بعداز دروران قاعدگی تزریق شود
- زنان زایمان
سلام من دیروز انتقال جنین گذشتم امروز صبح شیاف پروژستر گذستم بعد ازمن ترشحاته زرد رنگ آمد نگران کننده نیست
- درمان ناباروری
باسلام بنده بدلیل تنبلی تخمدان وکم بودن اسپرم نرمال شوهرم ای وی اف کردم سپس برای انتقال بهم گفتن عکس رنگی بگیر اول بعدش دارو انتقال وبعدم انتقال انجام میشه رفتم برای عکس رنگی خیلی سخت ازم گرفت دکتر وهردولوله باز بود و بی مشکل اما میخواستم بپرسم امکان داره ای وی اف چسبندگی بیاره ویاباعث بسته شدن لوله و زخم بشه؟؟
- اقدام به بارداری
سلام روز هشتم سینال اف زدم ولی برای نزدیکی اب اقام نیومد روز نهم سینال اف بزنم مشکلی داره
- بارداری
سلام من درتاریخ چهاراسفند انتقال جنین دادم باید روز سیزدهم به حساب خودم پریود میشدم اما روز شانزدهم اسفنڌ لک قهوه ای ازصبح گاه گاه میبینم وانگشتهای پام سرده هرزگاهی دل درد وکمردرد خفیف دارم به نظرتون باردارهستم؟
- آزمایش بتا
سلام من روز ۱۵انتقال ازمایشم ۲۱/۷۹بود امکانش هست بالا بره ؟این عدد مثبته یا منفی
- متخصص زنان و زایمان
سلام خسته نباشید من نزدیک ۴روززی میشه ک خیلی سوزش و خارش دارم رفتم دکتر بهم گف ک شما زخم دارید و شستشو کرد دارو داد یه کرم ب اسم کلیند امایسین ۲درصد داد و یه پماد با اسم موضعی داد پماد ک میزنم میسوزه میخواستم ازتون بپرسم ک با این کرمی ک داده زخمم خوب میشه یا ن خیلی نگرانم آخه گف اگر نشه احتمال زیاد باید عمل بشی خیلی منون یشم جواب بدید و بهم بگید ک خوب میشم با ای دارو یا خیر و چرا و به چه علتی زخمی شده ممنون راهنمایی کنید
- لکه بینی قهوه ای در روز ۱۴ انتقال جنین
سلام خانم دکتر من ۱۴ روز پیش انتقال جنین داشتم دیروز بعد از دو هفته درست روز موعد پریودیم یه لک قهوه ای دیدم و ازمایش بتا دادم منفی بود، لکه بینی هم دیگه ندارم قطع شده ممکن که لک لانه گزینه باشه و ۴۸ ساعت دیگه آزمایش مثبت بشه ؟؟ یا اینکه پریودیمه و باید داروها رو قطع کنم؟؟؟ ممنون میشم جوابمو بدین اخه خیلی نگرانم
- آیای مصرف قرص استرادیول ضرردارد
سلام من در دوره سیکل انتقال جنین هستم وبه شدت یه قرص استرادیول حساسیت دارم عقونت واژن میگیرم میتونم این قرص رو نخورم؟
- استرادیول
خسته نباشید من روز پنجم استرادیول میخورم پشت شونه هام درد میکنه و کف پاهام سوزن سوزن میشه ممکنه از عوارض استرادیول باشه
- ای وی اف
خانم دکتر بی بی چک من روز ۱۰ انتقال مثبت شد ترس این دارم دوقلو بشه ممکن یه دونه باشه
- Ivf
سلام خسته نباشین من ۳۸ سالمه آمنوره اولیه هستم پرونده پزشکی موسسه م***زا هست بمرحله گرفتن تخمک از اهدا کننده رسیدم تو موسسه گفتن یکسال باید تو نوبت باشم میخواستم اگه با کپی مدارک پزشکی به شما مراجعه کنم چقدر زمان میبره اهدا کننده معرفی بشه برم برا انتقال و هزینه چقدره؟ کلا یه جواب قطعی و مشخص میخوام مثلا اگه قراره یک یا دو ماه باشه بیشتر نشه ممنون میشم پاسخ بدین
- ای وی اف
سلام خانم دكتر خسته نباشيد. خانم دكتر شما در كدام مركز اي وي اف انجام ميدهيد ؟ متشكرم
- ای یو ای
با سلام . من دیروز ای یو ای شدم امروز سرما خوردم و سرفه های شدیدی دارم .این ممکنه رو نتیجه ای یو ای تاثیر بذاره
- سرطان آندومتر
سلام آیا با داشتن سلولهای آتی پی و سرطان آندومتر میشه آی وی اف کرد و باردار شد دکترم از یه طرف بمن میگه سرطان دارید از یه طرف میگه آی وی اف میکنم من ۳۲ ساله ام و مادرمم بخاطرکنسر پستان از دست دادم نمیخوام بچه منم تو سن طفولی منو ازدست بده گیج شدم نمیدونم آی وی اف واقعا بخاطر منه یا منافع دکتر راهنماییم کنید خواهشا
- آمپول سینال اف
باسلام وخسته نباشید .اگه آمپول سینال اف اشتباهی عضلانی تزریق شود موثر هست؟
- تخمک ضعیف
یکبار ای وی اف کردم که گفتن تعدادتخمک 3تاهست وضعیف برای باردوم میتوانم ای وی اف کنم برای پسردارشدن سن 34 سال دارم باید چکارکنم ممنون میشوم راهنمایی کنید
- لختگی خون و جابجایی جنین شش هفته ای
سلام.من ۳۰ سالمه و الان شش هفته هستم وقلبش تشکیل شده اما جنین جابجا شده و لخطه خون اطرافش هست چکار کنم
- آی وی اف
آیا دوقلوپسرباعمل آی وی اف انجام پذیره
- پروژسترون
آیا بعد از ای وی اف یک بار استفاده از آمپول پروژسترون در روز کافیه یا دو بار


