Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست تخمدان
سلام.خانوم دکتر عزیز من چند دوره قبل پرویدم لکه بینی بمدت چندروز و بعد یه پریود سبک داشتم اینبار فقط لکه بینی کم ولی پریود نشدم سونو دادم باردار نبودم ولی کیست تخمدان راست به اندازه 39 میلی دارم و نوشته فلوی عروقی در وارانشیم دو تخمدان مشاهده شد. آیا ممکن وضعیت پریود من بابت کیست باشه چون نگرانم بارداری خارج رحم نباشه. آیا بارداری خارج رحم با سونو مشخص میشه یا ممکنه با کیست اشتباه گرفته بشع الان چهارماهه رابطه نداشتم و تو.این مدت چهاربار پریود شدم اما اینبار لکه بینی فقط داشتم ممنون میشم جواب بدین.
- سرکلاژ
باسلام من سرکلاز کردم والان 18 هفته هستم دچار یبوست شدم امروز خیلی سخت دفع کردم وترسیدم که بخیه هام باز شده باشن امکان هس
- درمان میوم رحمی ونازک شدن دیواره رحم
سلام خانم دکتر خسته نباشید؛ من میوم رحمی یاهمون فیرم دارم وخونریزی قطع نمیشه ، امپول پروژسترون دوتا زدم یه هفته قطع شد دوباره شروع شده دکتربرام امپول واریوپیپتلی نوشته ؛ استرس دارم میگن عوارض زیاد داره چکارکنم لطفا راهنماییم کنید: ممنونم
- نازایی
سلام،ایا میشود dnaاسپرم اهدایی را تغیر داد و dnaدیگری جایگزین کرد؟
- سلام اگه کسی کرونا گرفتم باشه نباید واکسن کرونا بزنه یا نزنه
- دیفرلین
سلام خانم دکترعزیزطاعاتتون قبول درگاه حق، ۴۹ساله هستم ،بدلیل ضخامت رحم و پولیپ کورتاژشدم دکترم گفتند ۶ماه بعدازکورتاژمراجعه کنم بعدازمراجعه مجسترول تجویزکردند ازروز اول پریود مصرف کردم تا۱۴روز ۶روز بعدازقطع قرص پریودشدم به دکترمراجعه کردم که چطورقرص رامصرف کنم گفتند قرص به بدنت جواب نداده یاامپول دیفرلین بزن که یائسه بشی یارحم رابرداریم الان یه نوبت امپول دیفرلین زدند می خواستم نظرشماروبدونم
- سلام چند روز پریود عقب افتادن طبیعی است من بعد 5ماه از قرص پرژوسترون برای نامنظمی پریودم خوردم من کیست ریز دارم وزود به زود پریود میشم وتخمدانم ضعیف برای همین دکتر چند ماه این قرصو داد حالا من چهل روز میشه پریود نشدم باید چیکار کنم رهنمایی کنید لطفا
- سلام خسته نباشید .من برادرم دیروز با دست ضربه نسبتا محکمی زد در سمت راست شکمم و درد گرفت حتی مجبور شدم ب اورژانس هم رفتم و مسکن هم تزریق کردم ولی کار ساز نبود ک من عادت ماهیانه هستم میخواستم ببینم مشکلی هست یا ن ممنون اگ راهنمایی کنید اینکه در اینده ایا دردسرساز خواهد بود
- درد های شدید قاعدگی
سلام،۲۳ساله و مجرد هستم،درد های قاعدگی وحشتناکی در روز اول و ساعت های اولیه خونریزی دارم،طوری که درس و کارم مختل میشه و مجبورم خودمو برسونم بیمارستان سرم و آمپول بگیرم، دوره هام منظم هست نهایتا دو روز عقب یا جلو می افتد اما درد شدید زیر دل،درد مقعدی وحشتناک، تهوع و استفراغ و اسهال دارم، به پزشکان متعددی مراجعه کردم اما نتیجه نگرفتم،واقعا نمیدونم چیکار باید کنم دیگه خسته شدم
- لکه بینی دربارداری
سلام هفته ی 27 بارداریم هستم لک دیدم رفتم دکتر بهم امپوله femolife و شیاف UTROGESTAN داد یه هفته استفاده کردم دباره لک دیدم باز امپولم رو که زدم قطع شد اخه امپولم هفته ی یک باره حالا سوالم اینه که اگه امپول و شیافم تموم شد ولی باز لک دیدم همین امپول و شیاف رو از داروخونه بخرم بزنم ؟؟
- سلام اگه یه قرص سبیبل بخورم دیگه نخوام بخورم اتفاقی میفته؟؟
- درد زیر شکم
سلام خانوم دکتر خسته نباشید خانوم دکتر مامان من د در حال انجام پرتودرمانیه درد زیر شکم داره به سمت راست تمایل داره اما نمیدونم دلیلش چیه یبوست هم چند بار گرفت
- لکه بینی
با سلام من از هفته ۱۲ بارداری به خونریزی افتادم و بعدش هم لکه بینی الان هفته ۱۸ بارداریمه البته با Ivf توو این فاصله دو بار خونریزی داشتم بقیه لکه بینی شیاف هم استفاده میکنم از هفته ۱۶ دکترم بهم آمپول پرلوتون دادن هفته ای یه دونه الان دو هفته زدم ولی باز هم لکه بینی دارم هماتوم هم دارم جفتم قدامی و یه قل از دست رفته دارم
- درمورد قرص ضدبارداری
سلام من 11روزه پریودم از5پریود قرص سیپروترون کامپاند میخورم اماهنوز لکه بینی دارم چیکارکنم
- سلام خانم دکتر من ۱۷ ساله ازدواج کردم و بدلیل اسپرم ضعیف شوهر باردار نشدم والان شوهرم تو دادگاه گفته همسر من باردار شده بوده و بدلیل خوردن زعفران سقط کرده چجوری میتونم ثابت کنم دروغ میگه
- نزدیکی
سلام .شوهرم 42 سالش هستش قبلا نزدیکی هم مدتش طولانی بود هم من ارضاع میشدم ولی الان نه.آیا پودر کمک به اسپرم میتواند خوب باشه
- ضزبه
سلام خانم دکتر من نینجا کارم داشتم با بابام کار میکردم یک دفعه ضربه محکمی به زیر دلم زد من سه چهار هفتس احساس میکنم درد میکنه یا احساس میکنم نازا شدم این یعنی چی 😭😖 تورو خدا بگین بهم
- بارداری
با سلام خدمت دکتر میخواستم بگم ک من دوساله پیشگیری طبیعی میکنم واینک روماتیسم هم دارم اینک نگرانم چقد طول میکشه من باردار بشم
- سلام میشه تو ماه اول با خوردن قرصاورژانسی سقط کرد
- عقب افتادن قاعدگی
بیست وسه سالمه و یکساله ازدواج کردم دی ماه سال گذشته طبق آزمایش بارداری متوجه شدم تیروئید کم کار دارم که البته پنج هفته و چهار روز سقط شد بعد هفت ماه قصد اقدام دوباره داشتم که به پزشک مراجعه کردم وبا بررسی سونوگرافی وآزمایش تیرووید جدید گفتن نرماله همه چی ومشکلی برای اقدام ندارم اما تیروییدم رو خیلی کم لب مرض تشخیص دادن که اونم دارو تجویز نکردن فقط بجای اسید فولیک یدو فولیک نوشتن تو این دوماه که اقدامم سابقه نداشته عقب افتادن پریود داشته باشم اما از زمان اقدام ماه قبل یه روز واین ماه هفت روز عقب انداختم ممکنه مشکلی باشه البته اینم بگم قبل اقدام قرص جلوگیری خوردم لطفا راهنمایی کنید


