Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تعیین جنسیت
آیا شما مشاوره تعیین جنسیت انجام میدید و درصد موفقیت چه قدر است؟
- سقط جنین
من سه تا بچه دارم بچه چهارم حامله شدم الان ۵هفته و6 روز هست میخوام با قرص سقط کنم بچه های قبلیم سزارین بودم ازآخرین سزارین ۵سال و نه ماه میگذره میخواستم ببینم مشکلی ندارد
- دبریهای اکوژ
سلام امروز سونو دادم ۳۵ هفته وپنج روز هستم مایع امینیوتیک حاوی مقادیری دبری های اکوژن هست خطر ناکه؟ خیلی نگرانم.
- فیبرم رحمی
سلام خانم دکتر عزیز بنده 40 ساله هستم فیبرم بالای رحمی دارم برای از بین بردن این غده به غیر از عمل چه چیزی پیشنهاد میکنید
- در مورد قرص ال دی و بارداری
من رابطه جنسی داشتم و نزدیکی هم داشتم و قرص ال دی هم هر شب مصرف میکنم احتمال بارداری هست من 17 سالم هست و متاهل هستم
- خون ریزی بعد از دوره پریودی
با سلام و خسته نباشید روز 11 پریودم دچار لکه بینی قهوه ای رنگ شدم البته این دومین ماهه این طور میشم
- زنان
سلام خانمی ۴۲ ساله هستم ده روز که پریودم عقب افتاده باردار هم نیستم چون این مورد ستبقه قزلی داره سال پیش دو بار سونو گرافی داخلی انجام دادم که تشخیص میوم داده شد الان هم نمیدونم که باز همون اتفاق افتاده یا نه باید با مورد چهکنم
- دارو
باسلام خدمت خانم دکتر عزیزم.لطفا اسامی داروهای ضدتهوع مزاج دربارداری راذکرفرمایید.باتشکررررررررررر
- تغذیه در بارداری
با سلام خدمت خانم دکتر.بنده در ماه هفتم بارداری هستم.و آزمایشاتم هم خوب بوده.آیا مصرف بستنی در این دوران مانعی دارد؟ممنون از شما
- خونریزی پس از سقط
هفته پیش سقط داشتم به صورت طبیعی در هفت هفته با تشخیص بارداری پوچ، به خونریزی افتادم بعد از دو روز ی چیزی مثل تیکه گوشت دفع کردم، نا دو روز خونریزی شدید داشتم ولی کم شده الان، ولی تمام نشده، تا چه مدت خونریزی طبیعیه؟ احتیاج هست قرص یا دارویی مصرف کنم؟ دکتر بهم ۱۰ روز زمان داده بعد از آن برم سونو،
- کیست low level echo پستان
خصوصیات کیست lowlevelecho چیه؟ ایا خطرناک است؟چند وقت به چند وقت باید سونوگرافی انجام داد؟ این کیستها جز کدوم دسته از کیستها هستند؟گفتند birads3.
- سلام دو بسته قرص دزوسپتیو مصرف کردم ایا پریود میشوم یا نه؟
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر من دوماهه که قرص مدروکسی پرژسترون میخورم ممکنه کمکم کنه تا باردارشم
- قرص
سلام وعرض ادب باردارم و ۴۰ روزم هست دکتربرام قرص دوفامد۱۰ دیدروژسترون تجویز کردند هر۱۲ ساعت ! آیا باتوجه به بروشور داخل که واسه تنظیم قاعدگی هست . ضرری واسه جنین نداره ؟ باعث سقط نمیشه؟
- واژن
سلام خانم دکتر من دخترم ۲۰ماهشه موقع تعویض پوشک زمانی ک داشتم میشستمش ناخنم ب لبه واژنش خورد و خون اومد ممکنه پرده بکارتش آسیب دیده باشه؟باید چیکار کنم؟
- آیا ممکن است بعد از اولین آزمایش بتای منفی درآی وی اف دومین آزمایش مثبت شود؟
- احتمال بارداری
سلام خسته نباشید بعد از 15روز از پریودیم گذشته و رابطه بدون دخول داشتم و باکره هستم،هنگام ارضا شدن همسرم لباس زیر تن داشتند آیا ممکنه خیسی لباس زیر آغشته به منی به واژن من بخورد و بارداری اتفاق بیافتد یا خیر؟ و من بخاطر استرس 48ساعت بعد از رابطه دو قرص لونژیل همزمان خوردم آیا تاثیر دارد یا نه؟ ممنون
- دانه های قرمز
سلام وقت بخیر من داخل واژنم(کاملا داخل)وقتی اینه میذارم یه دونه های قرمزی میبینم ولی درد و اینا ندارم اصلا. ترشحاتم معمولین ولی مثلا بعد 3-4 ساعت که میرم دستشویی و خودمو میشورم کنار لابیا مینورم ک دست میکشم یه حالت پیل شدن میشه که سفیدن(یه چیزی مثل وقتی که کیسه میکشه آدم). گااااهیم خارش کم دارم و بعضی وقتا موقع رابطه درد دارم. مشکلم چیه؟؟
- سن بارداری
سلام وقت بخیر، خانم دکتر سن بارداری چطور محاسبه میشود. وقتی مثلا شما میفرمایید که سونو را در هفته ی یازدهم انحام بده، بنده این هفته ها را از چه روزی حساب کنم؟ مثلا وقتی ۱۴ ام خرداد ، اولین روز از آخرین قاعدگی من بوده است، الان من دقیقا در هفته ی چندم هستم؟ با تشکر فراوان
- نازایی
سلام خانم دکتر من سرکلاژ شکمی کردم و چند ماه بعدش رفتم اقدام الان دوماه ولی باردار نشدم رفتم دکتر زنان بهم میگه احتمال داره دهانه رحمت موقعی ک دوخته شده باشه زیاد تنگ شد و اسپرم نمیتونه وارد بشه باید آی یو آی بکنی یعنی احتمالش هست بخاطر سرکلاژ باشه در ضمن من مرتبه پریود میشم و لخته ازم دفع میشه اگه تنگ شده بود چطور اینجوری لخته ازم دفع میشد الان خیلی ناراحت من دوس دارم طبیعی باردار بشم لطفاً بگید چکار بکنم فقط دوماه ک جلوگیری مو قطع کردم


