Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اندومتریوز
- چاقی
سلام خانوم دکتر وقت بخیر من هرچی دارو های ایرانی و خارجی برای چاقی استفاده میکنم جواب نمیده میخواستم ببینم آمپولی هست برا چاقی که صدرصد تضمینی باشه براجاقی
- ندول
من درسینه چپ یک ندول هیپواکتیو۳×۷دارم باابعادوشکل منظم وB3
- حرکت جنین
سلام خانم دکتر خسته نباشید. خانم دکتر من هفته بیست و هفتم بارداری هستم و گاهی وقتا که به پهلوی چپ میخوابم، جنين روي همون پهلویی که خوابم ضربه میزنه. انگار گیر افتاده و تحت فشار هست. منم تغییر وضعیت میدم از ترس اینکه نکنه گیر افتاده. از طرفی هم که پزشکان خوابیدن به پهلو رو توصیه میکنن. حالا نظر شما چیست خانم دکتر عزیز.
- عفونت ادراری مادر شیرده
سلام سوزش ادرای شدید دارم و به دختر ۴ماهه ام شیر میدم چه دارویی مناسبه
- مصرف استرادیول والرات
سلام من از قرص استرادیول استفاده کردم برای ای وی اف الان پرو ییدم خیلی کمه وبه مدت هفت روز ادامه داشت ولی خیلی به مقدار کم ایا به خاطر قرص یا احتمال هست که من باردار باشم جون دو دوره این دارو را استفاده کردم و این دارو رو الان قطع کردن میشه لطفا بگید بخاطر چی هست ممنونم
- بارداری
سلام من رفتم دکتر برای بارداری بعد سونگرافی فهمیدم کمی تنبلی تخمدان دارم و سیکل قاعدگی نامنظم بود دکتر برام اووبست ولتروفم و مدروکسی پروژسترون وقرص تقویتی نوشت ایا نتیجه میگیرم
- آزمایش خون بارداری
سلام وادب.. خانم دکتر من دو روز پیش از شما سوالی پرسیدم.. ک 19 روز بعد از نزدیکی آزمایش دادم و جواب منفی شد یعنی عدد آزمایش 2 بود.. و گفتم میتونم به نتیجه مطمئن باشم.. شما عرض کردید در صورت تأخیر پریود میتوانید مطمئن باشید.. من در بسیاری از منابع علمی در اینترنت دیدم ک نوشته بود آزمایش خون بارداری 12 روز بعد از لقاح درست است.. و من گفتم اگه بگیم آسپرم بعد از نزدیکی 5 روز هم زنده بوده و سپس لقاح رخ داده.. میشود 17 روز.. و من 19 بعد از نزدیکی آزمایش دادم.. با توجه به حرف وبسایت های پزشکی باید نتیجه درست باشد.. ولی بازم گیج شدم.. چون من پریود های نامنظم دارم.. و یعنی بازم باید برم آزمایش خون؟. یعنی این حرف های وبسایت های مختلف دروغ و کذب است؟
- بچه دارشدن
من ۱۸جلسه شیمی درمانی کردم و سال ۹۳وپیوندمغزواستخوان زدم وطی این مدت پریودنشدم خواستم بدونم امکان بچه دار شدن دارم
- میوم رحم
سلام خسته نباشید سال نو مبارک .من سونوگرافی واژینال انجام دادم کیست تخمدان با نمای آندومتریوما به ابعاد ۳۰#۳۶ و میوم به ابعاد ۱۱۷#۱۳۵ دارم در قدام فوندوس میخواستم بدونم آیا حتما نیاز به جراحی هستش؟و اینکه آیا شما در تعطیلات عید بیمار ویزیت میکنید چون من گیلانی هستم اما ساکن تهران
- سلام وقتتان بخیر تست Hpvدادم
نتیجه رامی خواهم لطف کنید معنی وبیان کنید
- (پیشگیری)
سلام خسته نباشید خانم دکتر پیشگیری طبیعی باعث تنبلی تخمدان میشود لطفا راهنمایی کنید
- سونوگرافی
سلام.سونو از سینه انجام دادم چند کیست ساده درپستان سمت چپ وراست دیده شده توده solidدیده نشده درناحیه آگزیلاری دوطرف لنف نودهایی با نمای ری اکتیو به حداکثرابعاد 5*10وضخامت کورتکسmm 5*1دیده شده آیا این تورم قابل درمانه اقدام به بارداری کردم آیا بارداری برای این شرایطم خطرناکه؟
- اندومتر
سلام خانم دکتر دکترم برای اندومترم امپول لوپرمر نوشتن قراره این ماه تزریق کنم توی اینترنت توی یکی از عوارضش نوشته بود بعد دوماه عادت ماهیانه توقف پیدا میکنه چون من هر ماه به طور منظم پریود میشم میترسم این امپول پریود و هورمون هامو بهم بریزه میخواستم بپرسم واقعا پریودام قراره توقف یا بی نظم بشن خودمم این ماه عروسیمه میگم نکنه تو اولین رابطم تاثیر بزاره ممنون میشم راهنمایی کنید
- نتیجه سونو گرافی مرا نگران کرده
در سونو گردن نوشته شده لوب های تیروییو دارای ابعا کوچکتر از نرمال و حدود لوبوله مشاهده شد. اکوپتذن لوب ها غیر یکنواخت و کاهش یافته میباشد Isthmضخامت کاهش یافته دارد
- درد سینه وکبودی نوک سینه
دکتر من ده روز ivfکردم امروز نوک سینه ام تیر کشید من کمی آن را بدست فشردم بعد از مدتی متوجه شدم نوک سینه ام خونمردگی یا همان کبودی بوجود آمده آیا خطر دارد یا خیر
- سلام من تخمک شماره ۷دارومیخورم بالانمیره چیکارکنم
- ترشحات واژن
سلام، وقت بخیر، من دو روزه گاهی ترشحات بی رنگی مانند آب دارم که به یکباره از وزن خارج میشه که احساس خیسی در لباس زیر میکنم. ترشحات گاهی مانند سفیده تخم مرغ است.ممنون میشم راهنماییم کنید.
- سلام
- باردارم ؟
سلام وقت بخیر ..من احساس میکنم سینه و شکمم بزرگ شده دور نافم و تو نافم نبض میزنه ایا اینا نشانه های حاملگیه و اگ هست این علائنم حداقل باید ۲ یا۳ ماهی ظاهر بشه دیگ؟؟من ماه قبل عادت ماهانم سر تاریخ بود..الان احتمال حاملگی هست یا نه ؟؟؟!!!


