Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- داروی اووبوست
بهترین زمان شروع کپسول اووبوست از کدوم روز پریود هست؟؟
- رفع تیرگی دستگاه تناسلی ومقعد وکشاله ران
سلام وخسته نباشین ،میخواستم بپرسم برای رفع تیرگی دستگاه تناسلی واژن ومقعد وکشاله ران آیا با لیزر امکان از بین رفتن تیرگی سیاهی وجود داره و اگه با لیزر تاثیر از بین بردن تیرگی بیشتره میخواستم بدونم خانوم دکتر انجام میدن وچند جلسه نیاز داره و هزینش تخریبی چقدره ممنون که پاسخ بدین مچکرم
- درباره کم پریود
سلام من یک ماه میشه ارضا نمی شوم و پریودم که میاد کمه
- تشکیل نشدن ساک بارداری و عدد بالای بتا
سلام وقت بخیر در آزمایش بتا که دادم عدد بتا بالای سه هزار بود و در سونوگرافی نوشته شده ایجاد ناحیه ی اکوفری کوچک در حفره آندومتر فوندوس ایجاد شده خواستم بدونم باردار هستم یا علت دیگه ای داره ممکنه دقلو باشه
- بارداری
سلام من باردار هستم وپلاکت خون من پایین است روی عدد۱۰۲آیا راه حلی وجودداره واینکه موقع زایمان مشکلی برام پیش نمیاد؟الان هفته ۳۸هستم.
- کسی متواند سزاریان پنجم در خرمشهر انجام دهد
- سونو پستان
باسلام وخسته نباشید بنده ۴۰ سالمه..سونوگرافی دادم..که چند غده لنفاوی بانمکی ری اکتیو با ابعاد ۱۳در آگهیهای سمت چپ و۱۵ در آگهیهای سمت راست رویت شده..وچند کیست با دیامتر ۲/۹میلیمتر رویت شده..آیا به سرطان مربوط میشه...خطر ناک.. راهنماییم کنین..دعاگوی شماهستم
- میوم و کیست در رحم
با سلام خانمی 45 ساله هستم دارای دو فرزند که سه ماهه که پریود نامنظم دارم و دو روز پیش سونو اناجم دادم که نوشته رحم دارای ابعاد 46*86 میلی و اکوی میوماتوز است. میوم اینترامورال 4*6 میلی متری به همراه چند میوم در بافت رحم. آندومتر دارای ضخامت 6 میلی متری و اکوی هتروژن کیست نبوتین 6 میلی متری ناحیه سرویکال و ابعاد تخمدان ها طبیعیه ممنون میشم نظرتون رو بدونم
- بارداری
سلام توی سنوی انتیم نوشته فلوی عروقی نرمال در تخمدان ها دیده نشد ؟؟ یعنی چی؟؟
- سلام خسته نباشید من یه دختر ۳۴ ساله هستم صورتم قبلا جوش زده بود ودکتر رفتم قبلا هم سابقه عقب افتادن پریوددارم ک دکتر گفت هورمونات بهم ریخته و قرص ترنسید اسید۲۵۰ داد خوردم الان دو ماهه ک پریود نشدم نظر میخواستم بودنم ازین قرصها میتونه باشه؟؟
- آیا حقیقت داره
راستش من یک مطلب خواندم کسانی که آژنزی واژن دارند بعدازاصلاح و نقص آن باردار نمیشوند خواستم بپرسم که آیا این موضوع حقیقت و صحت داره ؟
- بارداری
با سلام .موعد پریود بنده ۱۰ روز پیش بود که گذشته و حدودا ۵ روز پیش خونریزی مختصری در حد یک پد بهداشتی داشتم و سپس لخته های قهوه ای.با توجه به اینکه سه بار سقط عمدی و یک بار سقط خود به خودی داشتم آیا امکان سقط هست؟؟ بیبی چک مثبت نشان داده شده است.ایا اون حجم خون نشانه آمادگی سقط است؟
- موی بدن
سلام چون تنبلی تخمدان دارم موهای بدنم زیاده چیکارکنم چه دارویی مصرف کنم ک موهاش کمترشه
- کلیه چپ
سلام دکتر جان خسته نباشید من یه خانم ۳۳ ساله هستم در سونوگرافی من نوشته شده کانون اکوژن ۷ میلی متری در پارانشیم کلیه چپ دیده میشود انژیومیولیپوم در درجه اول مطرح است منظور از این متن چیست ممنون از شما
- نازایی
سلام خانم دکتر من دوماه پیش لاپاراسکوپی و وهیستروسکوپی کردم این ماه قرص کلومیفن از شب پنجم خوردم سنوشدم یه فولیکول سایز۱۴ دارم کی آمپول hcgبزنم
- قرص سیبل
سلام ببخشید من بچه شیر میدم و بعد زایمانم مشکل اختلال قاعدگی پیدا کردم و الان ۲ ماه استفاده میکنم و الان آیودی گزاشتم و دکتر گفته باید قطع کنی تا خونریزی که داشتم قطع بشه ولی چون قطع کردم میخواستم بدونم من پریود میشم یا نه
- درد در بالای مقعد
سلام خانم دکتر،من چند وقته میشینم بالای مقعدم درد میگیره اصلا نمیتونم روی اون قسمت بشینمو بهش فشار بیارم ولی وقتی راه میرم میخوابم هیچ دردی ندارم فقط موقع نشستن درد دارم،علتش چی میتونه باشه؟
- عفونت
یلام درماه دوم بهردهری هستم.دکتر زنان برای عفونت ادراری...قرص های سفالکسین و الان هم سفکسیم ۴۰۰ تا۵ روز نوشته...اینا مشکلی برای بچه نداره؟safe هست؟
- قطع اورژانسی پریود
سلام خانم دکتر من توی سیکل ماهانم یک هفته تاخیرداشتم الان سیزده روزه همچنان پریودم ادامه داره وخون ریزیم خیلی رقیق شده لطفاراهنمایی کنید
- اپلیکاتور
سلام من از کرم اپلیکاتور استفاده میکنم بعد از سه شب استفاده اپلیکاتور وقتی از بدم خارج کردم دیدم داخلش لخته خونه خیلی میترسم و روش جلو گیری هم از قرص ال دی استفاده میکنم 4 سال


