سلام خسته نباشید
من 32 سال دارم و 2 زایمان طبیعی داشتم. الان به ماما مراجعه کردم که گفتن پارگی شدید دارم. خواستم ببینم هزینه دوخت واژن چقدر میشه
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بتای منفی در ردز ۱۵ انتقال
با وجه به بتای منفی ۱،۲۰روز ۱۵ انتقال داروهامو قطع کنم کامل. ؟واقدام خاصی نیاز نیست؟
- سینه
با سلام من ۳۱ سالمه ازده سال پیشپیش با فشار دست نوک سینه چپم ترشح دادم ترشح ابکی بوده بعد از شیردهی بچه امم باز ادامه داریوده دکترم رفتم ُوسونوام دادم که فقط کیست سینه داشتم و مجاری شیریم باز بوده مشکلی نبوده ولی طبق عادت بد هر روز سینه ام فسار میدم که چند روز دوباره با فسار زیاد ترشحات خونی مایل به فهوه ای شده نگران شدم به نظر شما میشه میشه خونی دنشه بخاطر فشار زیاد باشه؟ولی ترشحات اصلا خودبخودی نیست فقط با فشار دسته الانم نوبت سونو گرفتم که ۱ماه دیگه نوبت دادن خیلی نکراننم تا ۱ماه دیگه لطفا کمکم کنین
- پولیپ رحم
سلام دکتر من ۱۱ ماهه اقدام به بارداری کردم عکس رحم گرفتم filling defect در سرویکس دیده شد جهت احتمال پولیپ برام سنوواژینال نوشتن که ۴مین روز پریود انجام دادم پولیپی دیده نشد، اما متخصص زنان تو مطب سنو برام انجام داد گفتن سگمان تحتانی پولیپ دارم باید هیستروسکوپی کنم حتی سایزشم نگفتن برگه سنو هم بهم ندادن ایا جراحی ضروریه؟ تاثیری رو باردار شدن داره؟ من باید چیکار کنم
- تیتر بتا
سلام خسته نباشید انتقال جنین داشتم روز ۲۱پریودم انتقال دادم ۱۳روز پس از انتقال تیتر بتام ۶۶۰.۵۴ بود خواست بپرسم این عدد طبیعیه؟
- ناباروری
سلام ،شما به من ميكرو اينجكشن رو توصيه كرديد،من راهم خيلي دروه،براي اين كار نياز هست ساكن زشت باشم يا اينكه كارم سريع انجام ميشه،واينكه اگر حدود هزينرو بهم بگين خيلي خيلي ممنون ميشم.راهم خيلي دوره از شما.
- سلام من باید پریود میشدم بعد 13روز عقب افتادم بعد ک رفتم سنو دادم گفت الان ی فولیکول 18داری بعد امپوا اج سی جی بهم داد زدمشون ک تخمک ازاد بشه نزدیکی هم 3روز داشتم یعنی میشه حامله باشه
- باردای
سلام. آیا با وجود تخمک پوچ یا بی کیفیت بارداری اتفاق میوفته؟ آیا راهی برای درمان تخمک پوچ یا بی کیفت هستش؟ اگه با وجود تخمک بی کیفیت یا پوچ باردارشی بارداری هم پوچه؟
- اکوژن
من سونو دادم و گفتن ی توده اکوژن ۲ سانتی داری...حالام خیلی میترسم ..چه کار کنم..ایا ضرری داره..ازدواجم کردم
- عدم رشد سینه ها
سلام خانم دکتر ,,خسته نباشید ,,دخترم دوسال پرید شده وسیزده سالش هست ولی اصلا سینه هاشون رشد نکرده ومانند سینه دختر 5ساله میماند "میخواستم بدونم ایا به حالت نرمال میرسد ویا نیاز هست بررسی هورمونی شود ,,بسیار یپاسگزارم
- روابط جنسی
سلام خسته نباشید من حدود یک ماه پیش رابطه سطحی بانامزدم داشتم باکره هم هستم و ارضاعی روی واژن انجام نشدولی از پیش آب مطمئن نیستم باگذشت دوهفته بعد بازم رابطه سطحی داشتم که منی روی واژن ریخته شد ولی سریع پاک کردم و با آب شستم حدود ۲۴ساعت بعد دوعدد قرص اورژانسی ب فاصله۱۲ساعت خوردم و بعد ۶روز نزدیکای زمان پریودی خودم ،پریود شدم ولی الان خیلی ترس دارم از اینکه حامله باشیم از پیش آب سریعه اول
- فریز کردن
سلام، آیا فریز کردن زخم دهانه رحم برای بارداری اول، خطرناک است؟
- کیست در تخمدان
سلام کامپوننت سیستیک در تخمدان راست مشاهده شد آیا خطر ناک است
- لکه بینی بعد از جراحی
با سلام و خسته نباشید به خانم دکترعزیز بزرگوار، ۴۶ ساله و مجرد هستم نوزده مرداد عمل برداشت فیبروم انجام دادم ده روز بعد امپول زیرجلدی که تجویز کرده بودین رو تزریق کردم به مطب مراجعه و شما فرمودین تا دو ماه نباید پربود بشین بیست و دو روز بعد از عمل پریود شدم که خونریزیم تقریبا زیاد بود با مطب تماس گرفتم گفتن مشکلی نیست ولی اگر مدت زمان پریودی زیاد شد اطلاع دهید ششمین روز پریودم تموم شد ولی از همان روز تا به الان که ده روز میگذرد لکه بینی دارم خیلی نگرانم،خانم دکتر مشکلی هست؟ راهنمایی بفرمایید ؟با تشکر از شما که وقت گرانبهای خود را در اختیار ما میگذارید.
- سرفه همراه با خلط
سلام دکتر ۱۶ هفته بارداری هستم و دو روز سرفه همراه با خلط دارم . داروخانه یه شربت ضد سرفه با عسل زینکو گفت خوبم مخصوص زنان باردار ضرر ندارن .دیگ چی بخوره
- قرص استرادیول در بارداری
سلام من باردار هستم .ای وی اف انجام دادم قرص استرادیول دکتر داده ولی روی قرص زده در حاملگی استفاده نشه الان نمیدونم باید استفاده کنم یانه؟؟
- درد شدید زمان پریودی وقتی میرم دسشویی موقع مد فوع درد شدید در مقعد روخ می دهد
سلام من فقط ۱۶ سال دارم به هنگام پریودی در تایم اول دوم پریودی نمیتونم دفع کنم در مدفوع آیا طبیعی است؟
- سلام من د سونو که دادم یه تصویر از ناحیه اکوژن به ابعاد ۹×۱۰ دیده شده که گفته شاید پولیپ یامیتو اندومیوم باشه ایا نگران کننده هست وم
چون میخوام باردار شم میخواستم بدون نگران کننده هست یا نه ممنون
- پریود
سلام وقتی میخوام پریودشم از قسمت بالا ی واژن بار اول خون میاد علت چیست؟
- بارداری
سلام.لطفا خیلی مهمه .روز ۷قاعدگیدخول داشتم.هیچ منی وارد بدن من نشد فقط حین رابطه کاندوم پاره شد میترسم فقط پیش آب ریخته شده باشه خب؟.من سیکل قاعدگیم بین ۳۰تا ۳۵روز هست.بعد میگن زمانتخمکگذاری خیلی مهمه برا باردار شدن.من ۵تیر ماه پریود شدم بعد روز ۱۱تموم شدم که امون روز دخول داشتم.الان میخوامبدونم زمان تخمک گذاری من کی هس؟میترسم باردار بشمبا این پیش ابه.چون که منی مطمن هسم کامل ریخته شد تو کاندوم.لطفا جواب بدید خیلی مهمه برام.زمان تخمک گذاری منو بگید که مطمن بشم چون خودم بلد نیستم
- احتمال سقط در ماه چهارم
سلام .با وجود استفاده از شیاف و آمپول احتمال سقط در ماه چهارم چقدر است؟


