Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ازمایش
با سلام من دختری۲۷ساله مجرد که آزمایش دادم lh:11.3ونیزfsh:1.5هست این ها برحسبmlu/mlهستن ودر روز غیر پریودی آزمایش دادم می خواستم بدونم فواصل زیاده این دوعدد مشکل داره؟ونیز آیا lhنرمال هست؟باتشکر
- IUI
با سلام..بنده ذخیره ام ۰/۳۳ هستش...یکبار ای وی اف کردم که دو تخمک داشتم که فقط یکی خوب بود اونم تبدیل به جنین نشد...ماه پیش دو فولیکول ۲۰ داشتم که باز باردارنشدم ۴۰ روزه فرتیل اید و اوابوست می خورم این ماه سه فولیکول ۱۸-۱۹-۱۹ دارم که دکتر برای سه روز دیگه آمپول آزاد سازی داده و پیشنهاد IuI بهم داده...همسرم هیچ مشکلی نداده...آیا در شرایط من iui واقعا موثره یا من به صورت طبیعی اقدام کنم...دکتر فقط پیشنهاد دادن قرار فکر کنم و خبر بدم...لطفا راهنمایی کنید
- سپتوم رحم
سلام خانم دکتر ببخشید من دو سال پیش عمل سپتوم رحم انجام دادم،ولی به خاطر سری مشکلات دیگه نتونستم دکتر برم،ولی از موقع عمل به بعد حجم خونریزی پریودم نسبت به پریودای قبل عمل بیشتره،خاستم ببینم طبیعی یا خیر،این خون زیادی به خاطر قسمت برداشته شده(سپتوم) یا رحمم آسیب دیده؟؟واینکه الان میتونم عکس رنگی رحم بگیرم،واسه رحم عمل شده بد نیست؟؟؟
- دردمقعددر زمان پریود
باعرض سلام وخسته نباشید می خواستم علت درد شدید مقعد در زمان پریود بیشتر در سه روز اول که این درد شدید به کمر و زیر شکمم کشیده می شود ودر بعضی مواقع سریع درد تمام شده ولی این دفه درد شدیدتر بود وزمان بیشتری طول می کشید چیست؟ باتشکر
- بارداری
من ۴۲سالمه و فرزند سوممه و در ۳۳هفته هستم و در سنو نوشته کالواریوم حالت دو لیکو سفال دارد (واریاسیون نرمال) میشه راهنماییم کنین
- سلام خانم دکترخسته نباشیدبرای تاخیرانداختن پریودی دخترم که هنوز۹سالشه چکارکنم.خیلی نگرانم براز زشدقدیش.لطفا راهنماییم کنیدممنون میشم
- درد بارداری
سلام من هفته۳۲بارداری ام دکترازهفته۲۵واسه دل درد و گرفتگی هام قرص ایزوکسوپرین نوشت ۴بسته الان به هفته ای میشه تموم شدن چندروزه بازم دردام شروع شدن نمیتونم زیادسرپاوایسم به نظرشماچکارکنم؟؟
- افزایش یا کاهش وزن
سلام ایا باعث چاقی میشه قرص سیبل
- کورپوس لوتئوم
سلام من متوجه شدم باردارم بتام۳۰۰۰ اولین روز اخرین قاعدگی ۶هفته ام رفتم سونو نوشته ۴هفته و خورده ای در جای مناسب.فقط نوشته یک کیست هموراژیک در تخمدان راست که میتواند مطرح کننده کورپوس لوتئوم باشد ..این منو نگران کرده
- کیست اکوفری باچند سپتوم
من کیست اکوفری باچن سپتوم دارم ایا خطرناکه
- راکی تانسکی
توروخدا به من بگید که من جز سندرم راکی تانسکی هستم یا نیستم. من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند . خواستم بپرسم من الان جز سندرم راکی تانسکی ها هستم یا نیستم؟
- سلام من تازه پنج هفته و سه روزمه رفتم سونو گفتن که یک توده هایپو اکو در تخمدان چپ به 20mmاست آیا خطرناک است
- احتمال بارداری با پیشاب
سلام من ۱۸سالمه و باکرم ۱۶روز بعد از اتمام پریدم رابطه بدون دخول داشتم.برخوردی با منی نداشتم و حدود ۲یا۳ دیقه قبل از ارضا شدن نامزدم دیگ ادامه ندادیم.نمیدونم برخورد با پیشاب داشتم یا ن.ولی بخاطر استرسم تقریبا۶۵ساعت بعد دوتا قرص۰/۷۵استفاده کردم.چقدر احتمال بارداری برای من وجود داره؟
- ضایعه اکوژن
برای ضخامت اندومتر23mmوتصویریک ضایعه اکوژن به ابعاد14*9.2درقسمت فوقانی اندومترچکاربایدکرد
- خودارضایی
سلام خانم دکتر دختری مجردهستم که متاسفانه چندسالی هست که خودارضایی انجام میدم با مالش کولیتورس یا فشاردادن پاهابهم میشه عوارض خودارضایی رو بهم بگین و اینکه چندراهکار برای ترک این کار توصیه کنین؟ ممنون
- سلام من روز 11انتقال هستم پروژسترون تزریقی وشیاف استفاده کردم. بدنم خارش وکهی. زد سمت راستم تخمدانم زیاد درد گرفته خونابه کمی دیدم نگرانم
- حجم تخمدان
سلام خانوم دکتر من چند روز پرسیدم که((( توی برگه ی سونو گرافیم نوشته بود ( تخمدان ها با ابعاد حدودی ۲۲*۲۸ م م و اکوی نرمال و حجم تخمدان ها ۶ سی سی )میخواستم بدونم این حجم تخمدان و ابعادش نرمال هست و برای بارداری مشکلی نداره؟)))) بعد شما عرض کردید ابعاد حداقل نرمال ، یعنی الان خانوم دکتر من مشکلی از نظر ابعاد و حجم تخمدان برای بارداری ندارم ؟
- آیا تمامی ساک نامنظم حاملگی منجر به سقط میشود
- گشادی واژن
سلام من بعد از چند بار نزدیکی متوجه گشادی واژنم شدم بطوریکه انگشت های همسرم کاملا داخل رفت واین باعث حیرتم شد من الان متهم به رابطه قبلی شدم لطفا بگید این گشادی طبیعیه یا میتونه علامت بیماری باشه
- بارداری
با سلام وخستهنباشیدببخشید من از بارداری سوالی داشتم لطفن اگ شد بامن تماس بگیرید ۰۹۹۳۱۲۳۰۰۳۵


