Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیستتخمدانبزرگ
هزینهعملکیستتخمدان
- خودارضایی
سلام من یه سالی میشه خودارضایی انجام میدم میخوام بدونم برم دکتر زنان و ماما میفهمه خودارضایی کردم
- سلام من 20سالمه و قرص سیپروترون کامپاند با دستور پزشک مصرف میکنم سونوگرافی دادم و مشکل تنبلی تخمدان دارین بعدش به من اینا قرصا رو دادن الانم پنج روزه که مصرف میکنم و خارش واژن شدید دارم باید چیکار کنم لطفاً راهنمایی کنید
- کیست لگن
کیست لگن مطرح کننده موسینوس سیست ادنوما با منشا رکتوم؟برای رفع مشکل چه اقداماتی لازمه.
- زگیل درآلات تناسلی شوهرم جواب پاتولوژیک
Gross Recived in formalin consist of 2 pieces of tissue M-1.5x0.740.5cm SOS-2/1 Embedded-50%
Dx:Genitai skin iesion,biopsy :
-Consistent with Condyloma acuminatum.
comment:For definitive diagnosis IHC staining is recommended معنی این چیه - بارداری
سلام پریود دوره قبلم ۲۱/۷ بوده که ۴۹روز طول کشیده. ماه قبل ۹/۹ پریود شدم و هنوز پریود نشدم. درحال اقدام به بارداری هستم. چه زمانی باید آزمایش بارداری بدم؟
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر سال ۹۰ دخترم را شما در بیمارستان گیل بدنیا آوردید .و حالا بعد ۱۲ سال به صورت ناخواسته مجدد باردار شدم ۳۲ ساله هستم و هفته ۸ بارداری هستم .در حال حاضر در شهر دیگری زندگی میکنم . آیا امکانش هست تمام معاینات دوران بارداری را در شهری که هستم انجام بدم و فقط برای زایمان، مجدد پیش شما بیام ؟ و سوال دیگه که خیلی باعث استرس من شده اینه که من موقع بارداری اول توسط شما سرکلاژ شدم آیا بارداری دومم هم احتمال سرکلاژ هست ؟چون تو این شهر تنها هستم و بالاخره دختر بزرگ دارم و باید به مدرسه و کلاس های متفرقه ببرمش ممنون میشم به همه سوالات پاسخ بدین
- مشکلات زنان و پریود نامنظم
سلام وقت شما بخیر خانم دکتر من ۲۷سالمه متاهل هستم بچه ام ندارم حدود۲ماه هست که پریودم عقب افتاده و کلا پرسود نشدم (بیبی چک هم سه بار تو سه زمان متفاوت زدم منفی بود ) و الان خارش داخل واژن همراه با بوی نامطبوع دارم(اکثرا نامنظم هستم) خواستم نوبت بگیرم چون از یه شهر دیگ میام میخواستم ببینم اگ قرار بر سونوگرافی یا هرچیزی بود مطب خودتون انجام میدید یا نه،؟ و اینکه با بیمه سامان طرف قرارداد هستید یا خیر،؟؟؟
- بارداری
سلام در سونوگرافی من در هفته ۵ نوشته فیبرومی که دارم به کیستال کاویته رحم فشار میاره یعنی خطر داره؟
- پریودنشدن بعداززایمان
سلام من الان ۸ماهه پروییدنشدم بچم ۸ماهشه قرصم نمیخورم چون طبیعی جلوگیری میکنم رفتم دکتر۲تاآمپول پرژسترون برام زدالان یه هفته ست خبری نیست تستم زدم منفی بود
- راکی تانسکی
توروخدا به من بگید که من جز سندرم راکی تانسکی هستم یا نیستم. من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند . خواستم بپرسم من الان جز سندرم راکی تانسکی ها هستم یا نیستم؟
- تخمدان
سلام ببخشید من از وقتی سقط کردم بعضی وقتها تخمدونهام تیر میکشه حدود چهار هفته سقط کردم پریود شدم میخواستم بدون مشکلی هس یا طبیعیه ممنون
- مصرف قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید تاریخ قرص اورژانسی چجوری خونده میشه 23 01 9011 تاریخش اینه بلدنیستم بخونم تاریخ داره یان
- آبله مرغان و پریودی
سلام دکتر خسته نباشید من ۴ یا ۵ روزه آبله مرغون گرفتم ولی خیلی شدیده حتی داخل گلوم هم زخمه و پریودم هستم چطوری پد بزارم ؟ فقط یه سوال دیگه ؟ نیاز هست به دکتر عفونی مراجعه کنم یا آزمایش بدم
- استمنا
سلام خانم دکتر،آیاباترک خودارضایی عوارض آن برای روابط زناشویی برطرف می شود؟ ممنون ازتوجهتون
- سوال دارم برای باردارشدن
سلام خانوم دکتروقتتون بخیر من تنبلی تخمدان دارم 35سالمه کیست درتخمدان وپریودی های نامنظم که دکترزنان گفت مدروکسی پروژسترون از14پریدبه مدت10شب بخورم تاپریودیهام منظم بشن ولتروزول لتراکس هم دوورق نوشت که دومین ورق روشروع کردم بخوردن گفت اینم ازشون سوم قاعدگی بخورتا5روز که خوردم و گفت مدروکسی پروژسترون روادامه بده تاپریودی های منظم داشته باشی برای حاملگی حالا 12اردیبهشت پریود شدم واز19اردیبهشت اقدام کردم برای بارداری دوشب درمیان حالا من مدروکسی پروژسترون روبخورم ؟؟؟؟تا کی نزدیکی داشته باشم ؟؟و سوال دیگه من اینه دکترتیروییدم برای من این قرص ها رونوشته قرص تیرویید لووکسین لووتیروکسین 50 میخورم ومولتی ویتامین simoDailyهرروزیک عددمیخورم ویتامین B6صبح یک عددمیخورم ،آلپزیل 50 هم برای حافظه م میخورم و ویتامین Eهم روزی یک عدد جویدنی میخورم وحالا دکترزنان به من یدوفولیک هم داده باید اونو بخورم یانه ؟؟؟ممنونم ازجوابتون خانوم دکترعزیزم
- بارداری
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من ۳۰ سالمه و ۷ ماه قرص تیرویید و متفورمین استفاده میکنم پریودام نامنظم ببن ۳۳ تا ۴۰ روز دوره پریودمم ۵ روزه است۶ ماه دارم برای بارداری اقدام میکنم و دی ماه مثل ماهای قبل پریود شدم و پاک شدم اما بهمن ماه سر ۳۳ روز یه روز لکه بینی داشتم و دوروز خونریزی خفیف نسبت به ماهای قبل و بعد کلا قطع شد و ۱۳ اسفند بعد از ۲۰ روز مجدد لکه بینی داشتم که هی قطع میشد و مجدد شروع میشد و ۲ روز هم خونریزی خیلی خیلی خفیف داشتم کی باید از بیبی چک استفاده کنم الان استفاده کنم درسته یا باید صبر کنم موعد اصلی پریودم بگذره بعد
- قرص ال دی و بارداری
سلام خسته نباشید.ببخشید راسته میگن باید سه ماه از مصرف قرص ال دی بگذره بعد اقدام به بارداری کنیم دلیلش میگن اگر ۳ماه نگذره بچه عقب مونده میشه.ممنون.
- بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید من میخواستم سونو گرافی رو برای شما ارسال کنم کجا ارسال کنم ؟؟ میخواستم در مورد سونو یه نظر بدهید ممنون
- پریودی و درد
سلام خسته نباشید من دیروز وقت پریودم بود ولی نشدم وقتی میشینم یکم سمت چپم درد میکنه کمرم هم همینطور احتمال بارداری وجود داره جلوگیری هم میکنم طبیعی


