Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من برای بارداری از قرص کلوفین میخورم دو دوره خوردم ۲ماه باردار نشدم برای باره ۳وم میخورم بعد چند روز بعدش سونو گرافی داخلی انجام بدم خوبه برای اندازه تخمک چند هست
- امپول واریوپیتیل
سلام بنده تخمدان چپم تنبل هستش واندومتیوز هم دارم دکتر برام قرص دوفامد وامپول واریوپیتیل تجویزکردن وگفتن امپول 15روز یکی بزنم تا3ماه وگفتن تواین مدت پریودنمیشم.اما 12روز بعد از زدن اولین امپول پریود شدم میخاستم بدونم مشکلی نداره ?
- نازایی
- تاخیر در پریود وبا قرص کلومیفن و امپول هاش سی جی
سلام خانم دکتر عزیز،من 33 سالمه و 7 ماهه اقدامم،به تجویز شما این ماه از روز 3 تا 7 پریود قرص کلومیفن مصرف کردم و روز 12 دو تخمک به سایز های 17.5 و 15.5 داشتم که صبح روز 14 آمپول HCG تزریق کردم ،روز های 14 15 16 18 و 20 نزدیکی داشتیم ،آزمایش اسپرم شوهرمم مشکلی نداشته،پریودم 27 روزه اس و منظمه ،امروز روز 28 سیکل هستم یک هفته اس علائم پریودی دارم اما میان و میرن،دیروز ک 27 سیکلم و موعدم بود،بی بی چک منفی بود،آیا ممکنه آمپول و قرص پریود و به تاخیر بندازن؟ یا ممکنه باردار باشم اما بی بی چک خطا داشته باشه؟تا چندم سیکل صبر کنم و دوباره بی بی چک بزنم؟یاآزمایش بارداری بدم؟
- پریودی بعد از جراحی
بعد عمل کیست تخمدان قصد بارداری دارم ولی بعد یک ماه هنوز باردار نشدم دلیل چیست؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر من ماه قبل سرکلاژ شکمی انجام دادم با هیسترو تشخیصی و آزاد سازی چسپندگی هام بعد باید 2مرداد پریود میشدم ک نشدم الان خخیلی استرس دارم ک دیگه پریود نشم دلیلش چیه
- سونوگرافی شکم و لگن
سلام و خسته نباشید ببخشید من سونو گرافی دادم توش نوشته کیست اکو فری به سایز 23 در کولدوساک خلفی متمایل به آن کس چپ مطرح کننده کیست پارااوارین مشاهده شده این یعنی چی؟
- عفونت مکرر
با سلام .نزدیک ب ۲ سال هست ک عفونت مکرر دارم ک با خوردن دارو های قوی هم عفونتم رفع نمیشه با پریودی جدید دوباره عفونتم بر میگرده.الان داروی لاکتواژاستفاده میکنم.لطفا راهنمایی کنید ک علت عفونت مکررم چیه چکار باید بکنم .
- سونوی بارداری
با سلام.من الآن 28 هفته و 5 روز باردارم.هفته ی قبل که نوبت داشتم، دیگه نوبت ندارم تا بعد عید که 32 هفته ام. در هفته 28-30 نیازی به سونو برای وزن جنین و بررسی آب دور جنین و غیره نیست؟
- فولیک اسید
سلام برای بارداری دکترم اسید فولیک ۱ داده گفته نهار بین غذا بخور اخه فامیلای ما بهداشت داده به همشون گفته صبح بعد صبحانه بخورن ایا بین غذا اثرش بیشتر میشه یا چی؟؟
- ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ
با سلام وخسته نباشید من هشت ساله که رحم وتخمدانم را در آوردم وبه خاطر خشکی از ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ استفاده می کنم با توجه به این که دارای گیاه رازک و ویتامین ای هست ومن رحم وتخمدان را درآوردم این برای من ضرری نداره؟
- تنبلی تخمدان
سلام ببخشید خودارضایی به درمان تنبلی تخمدان کمک میکنه؟
- مصرف استرادیول در بارداری ای وی اف
من تو فاصله یک ساعت نیم دوباره استباهی قرص استرادیول والرات2میلی گرم مصرف کردم مشکلی برام پیش نمیاد روز 17 انتقال جنین هستم جواب آزمایشمم مثبت شده برای خودم جنین خطری ایجاد نمیکنه تو رو خدا یکی جواب بده؟
- تیرویید وای وی اف
سلام خدمت خانم دکتر من تیرویید دارم می تونم باای وی اف تعیین جنسیت داشته باشم
- More Help
Read Full Report https://jaxxlibertyweb.com
- ضخامت نازک
سلام خسته نباشید پریودهای نامرتب دارم سنو دادم ضخامت اندومتر1/5واندکیbloodبین دولایه اندومتر دیده شده هر چی هم میخوام بارداربشم نمیشم وپریودهای نامنظم تو این چند ماه اخر هرماه سه بار پریود همراه درد موندم چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
- جواب سونوگرافی
رحم با ابعاد ۸۵*۵۴ و با اکوی هموژن دیده میشود تصویر یک ناحیه سیستیک و هترون به سایز تقریبی ۵۱*۵۶ با واسکولاریته در کاویته اندومتررویت میشود که متواند مطرح کننده حاملگی مولار باشد لذا تیتر BHCG و سونوگرافی کنترل بصورت ترانس واژینال توصیه میشود
- سقط ناقص
سلام خانم من ۳۶سالمه برای بار چهارم بار دار بودم ۵هفته و ۲روز چون دیگر بچه نمیخواستیم ۵تا قرص سایتوک مصرف کردم حدود ۵هفته پیش الان هر چی بی بی چک استفاده میکنم نتیجه مثبت میشه امکان هست سقط نشده باشه با این که من لخته های بزرگی دفع. کردم وحدود ده تا قرص ال دی مصرف کردم وبعد قطع کردم الان ۴روز ولی پریود نشدم میشه من را راهنمایی کنید لطفا؟
- تخمک کشی
خانم دکتربرای آی وی اف تخمک گیری به صورت نیمه بیهوشی امکان پذیره
- سرکلاژ شکمی
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر راستش من حدودا یکماه پیش سرکلاژ شکمی شدم سر وقت خودش پریود شدم الان بعد دوهفته دوباره پریود شدم طبیعیه یا باید برم دکتر؟


