Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سونوی رحم و تخمدانها
سلام ببخشید من سونوی ۱۴قاعدگی دادم.یه موردش نوشته اکوی تخمدانها افزایش یافته ینی چی؟
- سلام باردارم میخوام سقطش کنم لطفان راهنمایم کنین
- معایته پرده بکارت
سلام خانم دکتر.من ب دلایلی نمیتونم پیش پزشک برم برای معاینه پرده بکارتم لطفا بگید چطور متوجه بشم
- لخته خون و سقط جنین؟
سلام خانوم دکتر من سونو انجام دادم گفتن جنین مرده ولی کیسه آبش هست حالا رفتم زایشگاه بهم گفتن ی هفته دیگر باید بری ی سونو دیگ انجام بدید تو این هفته بدن من عفونت نمیکنه
- دیر شدن پریود
سلام وقت بخیر ۴ ماهه از قرص مارولین استفاده میکنم.همیشه هم از کاندوم استفاده میکنم.هیچ وقت هم کاندوم پاره نشده .قرص ها هم سر ساعت مصرف کردم و حتی یک دونه هم یادم نرفته.همیشه روز پنجم بعد از اتمام قرص پریود میشدم امروز روز پنجم هنوز پریود نشدم.دوتا تست زدم منفی بود احتمال بارداری هست؟ممنونم از وقتی که میگذارید ممنونم
- درد لبهای وازن
سلام وقت بخیر بنده دوتاسزارین و دوتا سقط داشتم متاسفانه زایمان آخریم درد واژن داشتم بچه ام که به دنیا اومد درد خوب شد بد ۵ماه دوباره ظاهر شد پاپسمیر وسونو واژینال انجادام خوب بودن البته درد بالای مجرای ادرایم هست وقتی کارسنگین یا بد بلند میشم موقع زایمانم چبندگی داشتم
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر کمکم کنید خیلی عذاب میکشم اگه دختری پرده ش در اثر چیز دیگه ای یعنی آسیب های طبیعی آسیب دیده باشه هیچ جوری نمیتونه پاکیش ثابت کنه که رابطه نداشته راه تشخیصی وجود نداره؟ دارم میمیرم تاحالا چیزی وارد نشده ولی وقتی نگاهش میکنم یه طرفش صافه و یه طرف چین چین (انگار جداشده ولی روی هم قرار گرفته) آخه چرا مال من این شکلیه اگه برم دکتر بگه آسیب دیده هیچکس حرفمو باور نمیکنه منو میکشن کاش راه تشخیصی وجود داشته باشه😢😢😢
- سلام قوزک پا م ورم کرده وزرداب زیرپوست است مشکل چیست باتشکر
- سقط مکرر
سلام ببخشید در چه مواردی عمل سرکلاژ شکمی توصیه میشه؟چند درصد موفقیت امیزه؟من دوبار ای وی اف کردم سقط شد.یکبارم طبیعی باردارشدم بیست هفتگی کیسه ابم پاره شد سرکلاژم کردم.ممنون میشم جواب بدید
- بیبی چک مثبت بتا زیر۵
سلام من ۲۵سالمه ۶ اسفند اولین روز آخرین پریودم بود وبیستم همون ماه اقدام کردم برای بارداری،پریودام نامنظمه تا امروز(۱۹ فروردین)پریود نشدم بیبی چک مدیکور زدم مثبت شد اما آزمایش خون دادم بتام زیر ۵ بود،میشه راهنمایی کنید من باید چکار کنم بازم آزمایش بدم جای دیگه یا صبر کنم پریود بشم؟
- تاثیر اشعه
سلام در ماه اول بهرداری هستم...سرکارمن با کامپیوتر هست و درمحل کارمودم دقیقا روی میزکارم هست...آیا ثابت شده که امواج مودم تاثیر منفی داره روی جنین؟و حتما باید جاب جاشود؟
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام خسته نباشید من ۸ ماه پریود نشدم سیبل رو دکتر دادن گفتن بخور نحوه مصرف رو نمیدونم چطو ی استفادع کنم
- مصرف داروگنادوتروپین و تاخیر پریود
سلام من سندرم پلی کیستیک و تنبلی تخمدان داشتم به توصیه یکی از دوستان سه بار از امپول گنادوتروپین و کلومیفن استفاده کردم باردار نشدم الان چهارماهه پریود نمیشم و باردارم نیستم مشکل از مصرف امپول هاست ؟ چکار باید بکنم ؟
- خانم دکتسلامر من 15 بهمن پریود شدم و الان بعد 10 پاک بودم دوباره خون قهویی رنگ میوفته رومن یعنی چیه لطفاً زود جوابم بدین خیلی نگرانم
خانم دکتسلامر من 15 بهمن پریود شدم و الان بعد 10 پاک بودم دوباره خون قهویی رنگ میوفته رومن یعنی چیه لطفاً زود جوابم بدین خیلی نگرانم
- سلام وقت بخیر من ۶۴ روز هس ک سزارین شدم بعد ۴۰ روز ک خون ریزی قطع نشد دکتر داروی دزوسپتیو دادن الان دوتا از قرص ها مونده و من پریود شدم دلیلش چی میتونه باشه ؟ از امپول لاغری اسپارتینا میتونه باشه من دو هفته اس ک تزریق کردم
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید.من ب مدت یک سال خودارضایی مالشی انجام دادم.ب ماما مراجعه کردم جهت معاینه ک گفتن سالمم پردم ازنوع هلالی کنگره ای هستش.من وقتی خودمو ت اینه نگاه میکنم لبه پردم صاف نیستش و انگار پارگی های خیلی کوچیک در حد یک میلی متر داره.خیلی نگرانم ک ماما تشخیصش اشتباه بوده.میشه شما کمکم کنین بگین ک ممکنه پرده بعلت خودارضایی مالشی اسیب ببینه؟؟؟؟واینکه چرا لبه پردم صاف نیس علتش چیه ممکنه پردم اسیب دیده باشه؟؟؟؟لطفا لطفا جواب همه سوالامو بدین.باتشکر
- .
سلام و وقت بخیر ببخشید من ۱۵سالمه و با سونوگرافی و سی تی اسکن تشخیص غده solid&cystic رو دادند دیشب خیلی تب داشتم شکمم مثل زن باردار بزرگ و سفت شده دکتر گفته باید عمل شم منم خیلی میترسم به نظرتون خوش خیم هست یا بدخیم تروخدا زود جواب بدید ممنون میشم
- ضخامت زیاد اندومتر و وجود مایع اکولوسنت در کاویته رحم
من زن یائسه ۶۷ ساله.ضخامت اندومتر ۶ میلی متر.مختصری مایع اکولوسنت به حجم یک ونیم cc در کاویته رحم دیده شد .این مایع چیست وارتباطی به سرطان اندومتر دارد.درضمن خونریزی ندارم واز پماد واژینال استروژن استفاده کرده ام.
- اکوژن سینه چیست
- لکه بینی
10روزازآخرین عادتم میگذردالان 4روزه لکه بینی ام قهوه ای بدبواست دارم چکارکنم سونوگرافی بایدبدهم


