Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لک بینی
سلام خانوم دکتر من ای وی اف انجام دادم و از روز ۹ انتقال لک بینی دارمخیلی کم بع رنگ قهوه ای تا روز۱۲انتقال بعد قطع شد از روز ۱۵ دوبار لک بینی کم دارم امروز ۱۶ انتقالم ایبی داره؟
- علت تب وپادرد وتیرکشدن بدن بعدانتقال جنین چی هست؟
سلام وقتتون بخیر.من امروز۸انتقالم هست ولی الان چندروز پادرد دارم ویدفه بدنم تیرمیکشه . بعدش روزششم انتقالم یدفه ازجام بلندشم وزیر دلم هم تیرکشید وهم درد گرف میشه بگید که ممکنه به جنینا اسیب زده شده ممنون میشم زود پاسخ بدید
- Prueba los mejores casinos online en Argentina con bono de bienvenida – Top 10 recomendado
Estás interesado en una plataforma segura de casino en Argentina que ofrezcan promociones especiales para nuevos jugadores? Aquí te presentamos la guía completa de casinos con bonos de bienvenida disponible en 2025.Estos casinos presentan promociones atractivas que incrementan tus oportunidades de ganar. Además, la mayoría de ellos cuentan con juegos verificados y plataformas amigables para dispositivos móviles.
Revisa casino con bono de bienvenida [https://economis.com.ar/] para descubrir todas las opciones y empezar a jugar con ventaja. Infórmate cómo seleccionar la mejor plataforma y optimiza tu experiencia de juego.Este ranking incluye información sobre bonos exclusivos y estrategias sencillas para aumentar tus posibilidades de ganar. Ya seas principiante o jugador experimentado, te dará las claves para disfrutar y ganar en casinos online.No esperes más y explora los sitios recomendados con ofertas, sacando el máximo provecho a tus juegos. ¡Éxitos! - بتا بعد از انتقال جنین
سلام خانوم دکتر روزتون بخیر من انتقال جنین انجام دادم روز 12 بتام 22بود قرار شد روز 16 بازم تکرار کنم. میخواستم بپرسم روز 16 باید به چند رسیده باشه که خوب باشه و نگرانیم رو کم کنه... ممنون میشم
- ای وی اف
سلام من ۳۸ سالمه وذخیره تخمدانم هشت دهم هست وپریودیم منظمه.برای ای وی اف دارو مصرف کردم ولی فقط یه فولیکول خوب داشتم که عمل تخمک گیری انجام شدولی چون تخمک تقسیم نداشت انتقال انجام نشدودکتربرای سه ماه داروی تقویتی دادولی گفت یه دوره دیگه ای وی اف کن.ایا بااین وضعیتم میتونم با ای وی اف یامیکرو بارداربشم.چرا دکتربهم گفت یباردیگه فقط ای وی اف کن
- انتقال جنین
سلام من دوم دی ماه انتقال انجام دادم بعد از گذشت ۱۲روز از انتقال لکه قهوه ای مشاهده کردم دکترم گفتن آمپول پروژسترون رو از یکی به دوتا افزایش بده اینکارو انجام دادم دو روز دو در آمپول زدم دیشب با درد شدید کمر و زیر شکم بصورت هر ده دقیقه یکبار مواجه شدم و صبح دو قطره خون کم مشاهده کردم با دکترم که تماس داشتم قرص دوفامد پیشنهاد کردن هر ۸ساعت یکی امکان داره پریود باشه؟و جنین هام از بین رفته باشند نظرتون رو ممنون میشم بفرمایید دو روز دیگه باید تست بتا بدم
- بارداری
سلام ۱۳روزانتقالمه آزمایش بتا۱۴۸ بودایی خوبه
- آزمایش بتا
سلام من روز ۱۵انتقال ازمایشم ۲۱/۷۹بود امکانش هست بالا بره ؟این عدد مثبته یا منفی
- قرص ابوست
سلام من قرص ابوست مصرف میکنم الان پریود شدم آیا در دوران پریود بازم مصرف کنم این قرص رو یا بعد تموم شدن دوره ی پریود شروع کنم بخورم
- سلام خانم دکتر من بیمار شما هستم
سلام خانوم دکتر من بیمار شما هستم دو هفته پیش واسم انتقال دادین بعد۱۴ روز ازمایش دادم منفی شد امکان داره ازمایش دوباره مثبت بشه
- مصرف قرص استرادیول
سلام. من ای وی اف کردم. الان هفته سیزدهم بارداری ام. قرص استرادیول روزی سه بار. دوفاستون دوتا. و دو تا شیاف پروژسترون مصرف میکنم میخواستم بدونم تا کی باید قرص استرادیول بخورم؟ و دوفاستون ؟
- نازایی
دو بار ای یو ای ناموفق داشتم و یه ای وی اف نا موفق ، شرایط کاشت خوب بود تعداد جنین هام برای انتقال دو تا، چرا ناموفق شد؟
- پی ار پی تخمدان
ببخشید چه مدت بعد از پی ار پی تخمدان پریود اتفاق میفته؟من پی ار پی کردم و الان پریود عقب افتاده. قبل از پی ار پی منظم پریود میشوم. تست های بارداری هم منفیه. ممنون از پاسخگوییتون
- Ivf
سلام خسته نباشین من ۳۸ سالمه آمنوره اولیه هستم پرونده پزشکی موسسه م***زا هست بمرحله گرفتن تخمک از اهدا کننده رسیدم تو موسسه گفتن یکسال باید تو نوبت باشم میخواستم اگه با کپی مدارک پزشکی به شما مراجعه کنم چقدر زمان میبره اهدا کننده معرفی بشه برم برا انتقال و هزینه چقدره؟ کلا یه جواب قطعی و مشخص میخوام مثلا اگه قراره یک یا دو ماه باشه بیشتر نشه ممنون میشم پاسخ بدین
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم اگه قبل ازبارداری سرکلاژ شکمی انجام بدیم اگه طبیعی باردار نشدیم امکان ای وی اف باوجود سرکلاژ شکمی وجود داره؟
- علت بستن لوله های رحم برای ivf ?
سلام. بعلت ضعف تخمدان و فیبروم رحم قرار هست که با ivf باردار بشم. قبلش باید لاپاروسکوپی بکنم. دکترم مبگه ممکنه حین لاپاراسکوپی مجبور به بستن لوله ها بشن که ترشحات لوله ها روی جنین اثر منفی نزاره. من تمایلی ندارم و این توضیح برام مبهمه. کمکم کتید لطفا
- سقط
سلام خانم دکتر آیا شیافی هست ک قبل از بارداری استفاده بکنم ک دهانه رحم سفت بشه از شلی دربیاد و دیگه نیاز به سرکلاژ نباشه.
- عمل پانکچر
سلام.من 34 سال دارم وشوهرم 39و دوتا دختر دارم که دختر کوچکیم 9سال داره وسال قبل یک سقط جنین داشتم وبرای پسردارشدن رفتم ای وی اف که یک بارعمل پانکچر انجام دادم برای ای وی اف وگفتند که تعداد تخمکها 3تا هست وضعیف برای PGDجواب نمیده آیا دوباره میتوانم ای وی اف کنم ممنون میشوم راهنماییم کنین
- مشکل هایپرپلازی
آیا با داشتن هایپرپلازی میتوان آی وی اف انجام داد؟
- میکرو انجیکش
سلام امروز روز دوازدهم انتقال جنین هست ببخشدا امروز لک قهواه ایی خیلی کمرنگ دیدم فقط لک ها اصلا غلیظ اصلا نیست آبکی ، خیلی نگرانم
Revisa casino con bono de bienvenida [

