Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- حاملگی
سلام خسته نباشید من تنبلی تخمدان دارم پیش دکتر زنان رفتم برای حامله شدنم قرص کلومفین و 2 تا امپول هاش ام جی و یک امپول هاش سی جی دادن استفاده کردم ولی بهد چند روز پریود شدم ....حالا باید چه کار کنم
- ضربه به سمت راست تناسلی
یک سال پیش به قسمت سمت راست تناسلیم موقه ی دخول ضربه وارد شد و خونریزی زیادی داشتم و خونریزی خودش متوقف شد اما همیشه در قسمت ضربه دیده و زیر شکمم درد داشتم و احساس میکنم زیر شکمم سفت شده و ورم کرده و احساس سردی هم میکنم و موقه ی پریودی این قسمت ها شدید درد میگیره من بسیار نگرانم لطفا راهنماییم کنید
- اقدام ب بارداری
سلام خسته نباشید اقدام ب بارداری داشتم الان یک هفته مانده ب پریودیم اما زیر دلم خیلی درد میکنه موقع نزدیکی انگار زیر دلم یه چیز سنگین هست اذیتم میکنه بعدش هم بیحالی میشم و دلدرد میگیرم میخواستم ببینم الان تست خون بدم معلوم میکنه یا برم پیش دکتر چون باشگاه میرم جنبوجوشم زیاد میگم حامله نباشم مشگلی ایجاد بشه ممنون از پاسختون
- قرص مدروکسی پرژسترون
سلام خانم دکتر.برای اولین بار یک بسته قرص مدروکسی پروژسترون مصرف کردم که در حین مصرف لک بینی داشتم و وقتی آخرین قرص از بسته رو خوردم پریود شدم آیا غیر طبیعی نیست ؟؟علت مصرف این قرص خونریزی شدید هنگام پریودی بوده.روزی که آخرین قرص رو خوردم و پریود شدم موقع پریود شدنم هم بود.لطفا راهنمایی کنید .مگه نباید چند روز بعد از اتمام قرص پریودی رخ بده چرا واسه من اینطوری نبود؟؟؟؟
- درد
سلام خانم دکتر دختری مجرد و۲۰ ساله هستم سوالم اینه که ایا درد سینه چپ میتونه ازعلایم سرطان باشه؟سینه چپم بعضی وقتا درد میکنه یعنی معمولا دردنداره ولی وقتی فشارش میدم درد میکنه خیلی نگرانم ممنون میشم راهنمایی کنید
- قرص روکین
با سلام آيا در زمان مصرف قرص پيشگيري روكين ميتوان واكسن گارداسيل دوز سوم را تزريق كرد؟
- درباره پودر اینوفولیک
سلام من ۲۶سالمه و کیست تخمدان آندومتریوز دارم دکترم بهم قرص لتراکس و پودر اینوفولیک داده و آمپول hgc الان روز ۱۲پریود هستم پربودم روز ۸تموم شد بعد روز ۱۰تا ۱۲بعد از خوردن پودر دچار لکه بینی میشم بعد روز ۱۴باید آمپول hgcبزنم الان این لکه بینی تو تخمک گذاری اثر داره و اینکه خطرناک؟ممنون میشم راهنماییم کنید
- سلام من یک ساله کپسول گذاشتم به بازوم الان سه ماهه خونریزی دارم رفتم دوکتورگفت وزنت زیادشده داروداداصلافایده نکردبایدچکارکنم که خونریزیم قطع بشه
سلام من یک سال و4میشه کپسول به بازوم گذاشتم اوایل خوب بودفقدپریودم زیادشده بودماه و15روزیه پریودمیشدم تا10ادامه داشت الان 3ماهه خونریزی دارم رفتم پزشک ازمایش گرفتم سنوگرافی کردم گفت مشمل نداری داروداداصلا خوب نشدم چکارکنم که خونریزیم قطع بشه
- تپش قلب در بارداری
سلام خانم دکتر. من تو هفته ۱۶ بارداری ام و بیشتر وقتها تپش قلب دارم ،آیا این طبیعیه؟
- ورم رحم
سلام من وقتی رحمم رو لمس میکنم یه ورم احساس میکنم که با لمس محکم تر حس ادرار بهم دست میده ، مدتی هست که تکرر ادرار و عفونت ادراری هم دارم ممکنه دلیلش این باشه؟
- کیست
سلام ببخشید اندازه کیست ۴۶ در ۳۶ است و تومور مارکر چطور انجام میشه؟ و ایا عمل نیاز دارن؟ الان دوماه خوردن قرص بارداری بهطور پیاپی توصیه شده که در این مدت پریود نشم و بعد سونوگرافی انجام بدم ایا این کار به نظرتون مفید است؟ ممنونم
- عقب افتادگی پریود
سلام من چن ماهه که قاعدگی نامنظم دارم وباآمپول قاعده میشم دکتربهم گفت تنبلی تخمدان داری وبیشترمواقع دردشدیدزیرشکم دارم این ماه آمپول زدم چهارروزپریودشدم دکترقرص مدروفم ۵داده ایابااین قرص تنبلی تخمدان برطرف میشه وقاعدگیم منظم میشه و اینکه در زیرشکمم براچیه ممنون میشم جواب بدین
- کیست
کیست به قطر ۳۵در ۲۶ میلیونر که حاوی یک کانون حلقوی اکوژن در سطح تخمدان راست (کیست هموراژیک و کیست درمورد ) مهمترین تشخیص سونوگرافی هست درمانش چی هست
- ناباروری
سلام من ۸ ماه ازدواج کردم همه فکر بچه دار شدن و تو این ۸ ما حامله نشدم ایا راهی هست باردار بشم😔
- سلام خسته نباشید من ازتون پرسیدم بخاطر هورمون مردانه ک بالا هست ال دی و اسپرولاکتون خوردم چند مدته پرودم قبلش منظم بود و کیست نداشتم برای اینکه پایین بیارم هورمونم رو باید تا اخر عمر اسپرولاکتون بخورم ک باعث بهم ریختگی پریود میشع گفتید ال دی هم ک مجاز نیست بیشتر از ۵ سال من چه کار میتونم کنم ک همیشه هورمونم پایین باشع ؟
- عمل لاپاروسکوپی
سلام خانم دکتر هزینه عمل لاپاروسکوپی رحم و تخمدان چقدر میشود؟
- سلام قرص لتروزول روزها بخوریم یا شبها من صبحها خوردم آیا اشکالی دارد یا نه ؟
- پریود
سلام من هرماه۳۰پریودمیشدم و ماه پیش ۸بعداتمام پریودم یه رابزه داشتم ک منی وارد نشد امابازقرص اورژانسی لونژیل خوردم و۶روبعدش یعنی ۱۳ پریودشدم به مدت ۴الی۵روز ک لکه نبود اماازپریودسبک تربود امروز که ۱۵هس پریودنشدم فعلاو بی بی چک زدم منفی بود.احتمال باردارب هس؟
- تفاوت سقط اجتناب ناپذیر و ناقص
- دیابت بارداری
با سلام، در هفته 22 بارداری هستم، در آزمایش قند خون ناشتا 113 و دو ساعت بعد غذا 154 داشتم، به دکتر غدد مراجعه کردم، برام انسولین تجویز کردن، میخواستم بدونم نظر شما چیست؟ به نظر شما بهتر نبود ابتدا تست تحمل گلوکوز بدم بعد اقدام به تزریق انسولین کنم؟


