Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام وقت به خیر من سنو دادم گفته تصویر سیستیک کوچک در ناحیه اکوژن در آندومتر ب ابعاد ۷.۸.۹دیده شد یعنی چه
- ژلوفن و آموکسی قبل اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید. منو همسرم درحال اقدام برای بارداری هستیم شوهرم دندون درد گرفته و قرص ژلوفن و آموکسی استفاده میکنه خواستم بدونم مشکلی برای بارداری داره؟
- جلوانداختن پریودم….
سلام وقت بخیر ببخشید من ۱۲اردیبهشت عروسیمه و تاریخ پریود ۸ام یا نهمه ولی ماه پیش ۵ام شدم میخوام قرص بخورم تا ۱۲ام نشم دکتر این قرص بهم داد و گفت از اول اردیبهشت مصرف کن از اولش شروع کنم تا ۱۲ام یعنی نمیشم ؟
- بکارت
اگه واقعا بکارت من اسیب دیده باشه باید قید زندگیمو بزنم شنیدم باعمل بکارت تورابطه بازم خون میاد اگه برای معاینه بکارتم ب پزشک معالجه کنن حتما ذکر میشه ک بکارت من عمل شده؟؟نمیشه بنویسن ک بکارت دارم؟
- پارگی پرده بکارت؟
بعد از پارگی خون به چه اندازه ای است ؟ این خون تا چند ساعت بعد ادامه خواهد داشت؟ آیا ممکن است پارگی طی چند دفعات رابطه صورت گیرد و هر بار خون خارج شود؟ بعد از پارگی بکارت پیشنهاد شما چیست ؟ چه کاری باید انجام دهیم تا به سلامتی مان آسیبی وارد نشود؟
- میزان Nt
سلام نتیجه سونوگرافی CRL:45 mm BRD:18 mm 11 wk 3 Days Nt :2.9 mm چقدر احتمال خطر شکل وجود داره ؟؟ باید اینو سنتز انجام داد ؟ تهران بهتره و دقیقتره یا رشت ؟؟ اگه میشه راهنماییم کنین ممنونم ازتون
- اقدام به بارداری
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر باشه من تنبلی تخمدان وکیست کوچکی درتخمدان وپریدهای نامنظم دارم که دکتر به من مدروکسی پروژسترون داده که شش ماه ازشب 14 پریدی به مدت 10شب دوعدد میخورم وگفت بایدادامه بدی تامنظم بشی ومتفورمین 500هم داده برای تنبلی تخمدان حالا اون ماه که رفتم پیشش گفت عفونت داری شیاف مترونیدازول واژینال داده بهم تا10شب استفاده کردم وفلوکونازول هرسه روز یک عدد مفنامیک اسیدهم داده برای درد اگه داشتم بخورم آخه اگه یادتون باشه شما اون سری گفتم دردزیرشکم دارم شماگفتین عفونت بایدبرسی بشه که عفونت شدیدبود به خاطر کم خونیم قرص اهن هم نوشت که به خاطررفلاکس معده ایرانی نمیتونم بخورم امریکاشو گرفتم که بخورم ویدوفولیک هم نوشته شبی یک عدد لاکتوفم هم نوشته روزی یک عدد ولتراکس لتروزول هم نوشته ازروز 3قاعدگی تا5روز روزی 2عدد بخورم این قرص هارو برای ماه قبل استفاده کردم فقط قرص لتروزول رونخوردم شماگفتین عفونتم خوب بشه بعداقدام به بارداری کنم حالا خانوم دکتر من فرداپریدمیشم ومیخوام بعدازپرید اقدام به بارداری کنم حالا خانوم دکتر ببخشید این دردزیرشکم من برای چیه موقع نزدیکی خیلی درد دارم میشه بگین چه قرصی برای عفونت بخورم ؟؟؟؟چون ب بعدازپریدی میخوام حامله بشم مرسی ازشما که جواب میدین
- بارداری دوم بعدازعمل سزارین
سلام خانم دکترعزیزم من سزارین شدم و بعداز سزارین ۳ماه باردارشدم یعنی ماه سوم رو تموم کردم و درماه چهارم اقدام کردم باردارشدم خواهش میکنم همه میگن خطر داره منم باردارشدم چیکارکنم که باخطر مواجه نشم هم خودم هم فرزندم خواش میکنم راهکارهای کامل رو بفرمایین
- عقب افتادن پریود
سلام خانم دکتر وقت بخیر... من پریودی هام همیشه سر وقت بودن ولی این ماه چند روزه عقب افتاده و هنوز نشدم میخواستم بدونم آیا عفونت قارچی میتونه باعث تاخیر پریود بشه؟ چون این ماه عفونت قارچی شدیدی گرفتم.
- آندومتر
سلام من رفتم سنوگرافی نوشته آندومتر دولایه ١٢/۵مشهود است یعنی چی منظورش چیه ؟خوبه بده؟
- سونوی واژینال
در رحم به میزان ۷_۸ ccمواد اکوژن نان هموژن دیده میشود که در درجه اول مطرح کننده clotو بقایای بارداری میباشد .من چهلو دو روزه سقط کردم
- قرص ضد بارداری
سلام ببخشید من در حال مصرف قرص استرادیول برای انتقال جنین هستم ک رابطه داشتم اگ قرص ال دی مصرف کنم مشکلی پیش نمیاره ؟
- برهم خوردن عادت ماهیانه
سلام خانم دکتر دوره آخرین پریودیم 20 مهربود.من قرص ال دی براپیشگیری استفاده میکردم.ولی این ماه تا 3ابان استفاده کردم بخاطر عمل همورویید و فراموش کردنم دیگه استفاده نکردم.بعد2.3. روز به شدت دچار خونریزی شدم.لطفا توضیح بدید برام این شرایط چقد طبیعیه وچکارکنم؟مرسی
- ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ
با سلام وخسته نباشید من هشت ساله که رحم وتخمدانم را در آوردم وبه خاطر خشکی از ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ استفاده می کنم با توجه به این که دارای گیاه رازک و ویتامین ای هست ومن رحم وتخمدان را درآوردم این برای من ضرری نداره؟
- بارداری
سلام من اولین بار هست ۳روز پریود شدم و داخل ۳روز خونریزی خوبی داشتم ولی دیگه ندارم احتمال بارداری وجود داره ؟
- آیا ممکنه باردار باشم
سلام خانم دکتر من دو ماه اقدام کردم هر دوماه سر موعد پریود شدم ولی با مقدار کمتر وسه روز پاک میشم تکرر ادرار دارم گرسنه شدید وتعریق زیاد ودرد شکم ولی مداوم نیست این ماه دو روز بعد پاکی بی بی چک زدم منفی شد به نظر شما احتمال بارداری هست؟باید آزمایش خون بدم؟کی؟
- زایمان
سلام خانوم دکتر من زایمان زودرس در هفته ۲۸ داشتم بدون دارو و سرکلاژ به نظرتون سرکلاژ شکمی کنم ؟
- سوال درموردلکه بینی
سلام خسته نباشید،خانمی که ۴۷سالشه و قاعدگیش منظمه وفاصله بین دوقاعدگیش سی روزه بعضی ماه هاتقریبا دوازده روزقبل قاعدگی حدوددوسه روزلکه بینی گاهی هم خارش واژن داره وبعضی مواقع میترونیدازول میخوره لکه بینی برطرف میشه بنظر شمانیازبه رسیدگی داره بعضی ازماه ها اینطوریه
- هفته بارداری ب روش iui چگونه محاسبه میشود
سلام وقت بخیر کسی ک به روش iuiباردار میشوداز تاریخ iuiبرای هفته های بارداری باید حساب کند اخه رفتم سونو گفت ۶هفته ای اما از نظر خودم ۷هفته و چندروز بودم یعنی ممکنه مشکلی برای جنین باشه
- مایعات چسبنده واژن
باسلام چندروزی است مقداری مایع چسبنده سفیدوتقریباشیری رنگ که چسبنده وکمی لعزنده است ازواژنم خارج میشودعلت ان چیست ایاچیزنگران کننده ای است؟ ایاممکن است باردارباشم؟


