Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خسته نباشین ببخشید جنین کامپکت یعنی چی؟یعنی خوبه کیفیتش؟!
- بارداری خارج رحمی
سلام خسته نباشید خانم دکتر خانمی هستم ۲۷ ساله شهریور ۹۴ حاملگی خارج از رحم پاره نشده در تخمدان داشتم و همینطور مرداد ۹۵ که با آمپول متوترکسات درمان شد بعد از حاملگی اول عکس رنگی رفتم که نشان داده لوله ها مشکلی ندارن میخواستم بدونم چرا این طوری میشوم خواهش میکنم راهنماییم کنید.
- آنالیز اسپرم
سلام خانم دکتر تورو خدا جواب این سوالو زود بدین چون من هفته بعد باید میکروشم امروز ازمایش اسپرم همسرم خوب بود فقط گلبول سفیدش باید تا یک باشه بین دو و سه عددش هست.خودمم روز هفتم ده تاتخمک ۸.۹ میل داشتم باده تاسینال اف هزینه ها برامون خیلی زیاده من و شوهرم تو چند روز باقی مانده چه بخوریم تا وضیعتمون بهترشه بخصوص همسرم واسه عفونت چی بخورن تحرک و تعداشون خوب بود
- بارداری
سلام خانم دکترخسته نباشیدقرص معده رانیتیدین وشربت معده ادی ژل اسیدتوهفته اول بارداری بخوری ضررداره چون معدم بهم میرزه .سپاس ازشما
- بارداری
سلام.. طول بارداری نهایتاً چقد طول میکشد؟
- طب کرونا
سلام مادر:تعریف یک خاطره و تجربه:زمانی که در قسمت زباله سوز بیمارستان در فصل زمستان کار میکردم هنگام کاردچارسوزش وخارش هنجره شدم وهمراه باطبی تازه رسیده که علائم آنفولانزا بوده. آن هنگام دست به کار شدم و باتهیه گاز استریل کمی محلول درموسپت رو بر روی گاز استریل ریختم و بر روی بینی به مدت 4 دقیقه قراردادم وبه آرامی و خوب استشمام کردم،از آنجایی که محلول درموسپت کمی از الکل غلیظ تر است ماندگاری بیشتری رو روی ریه از لحاظ ساختاری داره سبب محو شدن بیماری آنفولانزا شد.برای پیشگیری و مشاهده عوامل آنفولانزا و طب استفاده مکرر از این روش شاید ابتدایی می تواند موثر در پیشگیری از بیماری طب کرونا شود.ممنون از مادر.پدرام.
- سلام من ۴۷ سالم دو عدد فیبروم و کیست ۲۷ میلی ساده دارم دکترا گفتن باید رحمت برداری ایا درمان نداره در ضمن موقع پریود خیلی شدید درد دارم
- علائم بارداری
سلام بنده اقدام به بارداری کردم و سینال اف اچ ام جی لتروزول استفاده کردم و رابطه منظم داشتم در زمان تخمک گذاری امروز ۲۳ سیکلم هست سیکلم منظمه ۲۸روزس گاهی ی روز عقب جلو میاد ولی تا امروز لکه بینی مشاهده نکردم چون مرتب هر روز خودمو چک میکردم آیا باوجود عدم وجود لکه بینی امکان بارداری وجود دارد
- ضخامت زیاد اندومتر و وجود مایع اکولوسنت در کاویته رحم
من زن یائسه ۶۷ ساله.ضخامت اندومتر ۶ میلی متر.مختصری مایع اکولوسنت به حجم یک ونیم cc در کاویته رحم دیده شد .این مایع چیست وارتباطی به سرطان اندومتر دارد.درضمن خونریزی ندارم واز پماد واژینال استروژن استفاده کرده ام.
- کیست پستان
آیا قرص ال دی کیست به مدت یه ماه در طول سال کیست پستان را تشدید میکند
- خونریزی و لک بینی در ایام غیر پریودی
سلام. ۴۲ ساله ام. چند وقته که در روزهای غیر از پریودی لک بینی و بعضی وقتا هم خونریزی دارم.دکتر برام قرص دروسبلین تجویز کرده....من قبلا از قرص های ضد بارداری استفاده می کردم.حالا سوالم اینه اگه این قرص ها ی دروسبلین رو بخورم دیگه لازم نیست فرص های ضد بارداری رو بخورم؟؟ متشکرم
- امینوره اولیه
سلام من امینوره اولیه دارم متخصص غدد رفتم و قرض تحریک غدد نوشت وبعد متخصص زنان با سونو گرافی گفتن رحمت کوچیکه من 19سالمه اصلا تاالان پرید نشدم میشه لطفا بفرمایید درمان دارهاین بیماری ؟؟؟ راه درمانش چیه ؟؟؟ باید به چه دکتر یا متخصصی مراجعه کنم ؟؟؟ یا این که اونایی که این بیماری رو دارن باردار میشن یا نه ؟؟ می شه لطفا منو راهنمایی کنید برای این مشکل چندوقت هست افسردگی گرفتم
- خونریزی حین مصرف سیپروترون کامپاند
سلام وقت بخیر دو دورس قرص سیپروترون کمپاند مصرف میکنم الان حدود ۸تا از قرص مونده امروز خونریزی داشتم خواستم ببینم باید مصرف قرصو قط کنم یا ادامه بدم؟
- زنان وزایمان
سلام وقتتون بخیر من پزشکم بهم دالاواگ سی و آزیترو ۵۰۰ داده برای زخم دهانه رحم گفت اگه با دارو درمان نشه باید فریز کنی ؟؟؟؟آیا خوبه
- پریودی طولانی مدت
سلام خسته نباشید من ۲۰ سالمه و متاهلم و یه بچه دارم ۵ الی ۶ ماهی میشه ک پریودیم نا منظمه دیگ حتی تاریخشم یادم نمیمونه ولی این ماه بیشتر از ۲۰ روزه پریودم ۱۰ روز اول کلا پریود بودم بعدش دو روز پاکم بازم دو روز پریودم رفتم دکتر بهم قرص فمیکا دادن ولی الان میخوام پریودیم قطع بش چیکار کنم چ قرصی یا آمپولی مصرف کنم خیلی آزارم میده اینجوری لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم
- بارداری
سلام من باردارم هفته 18 هست جفت پایینه بعد دیشب رابطه داشتم ارضا شدم الان زیر شکمم خیلی درد میکنه میشه بگید چیکار کنم
- سوال مهم و حیاتی
سلام من مجرد هستم و تازه رفتم تو سن٢١ و ی مدت خیلی نیاز جنسی دارم لطفا راهنمایی کنید ممممن
- تبریک🌹
سلام خانم دکتر مهربان ،روزتون مبارک شمابا مهربونی و دلسوزی و وجدان کاریتون بسیاری از خانمها رو به آرزوی مادرشدنشون رسوندین تنتون سلامت دلتون شاد💚
- بارداری دوم
سلام و خسته نباشید تازه تست بارداری دادم و جواب مثبت بوده کاملا شوکه شدم چون به تازگی اقدام به بارداری کردم در بارداری اولم استراحت مطلق بودم و سرکلاژ هم شدم کمی احساس درد زیر شکم و پهلو دارم در واقع منتظر پریود بودم با این دردها... با توجه به سابقه ی استراحت در بارداری اولم بسیار استرس دارم لطفا تا روزی که نوبتم بشه و مطب خدمت برسم راهنمائیم کنید...آیا این دردهای کم عادی هستن یا برای من خطر محسوب میشه؟ بسیار ممنونم
- اقدام به بارداری
سلام دکترعزیزم وقتتون بخیر34ساله هستم من تنبلی تخمدان دارم وکیست کوچکی داخل تخمدان ورحم دارم پریدمن 6ابان بوده ومن میخوام اقدام به بارداری کنم دکترزنان رفتم وبه من مدروکسی پروژسترون داده که از14پریدی 2عدد به مدت10شب بخورم ومن پریدنبودم ولی از14ماه شما گفتین شروع کردم به خوردن قرص مدروکسی وبه مدت 10شب 2عددقرص روخوردم وخداروشکر الان پریدشدم یعنی 26آذر خانوم دکترگفتن کیت تخمتگذاری رو گرفتم بعدازپریدی اقدام کنیم؟ ومدروکسی پروژسترون راتاکی ادامه بدم تاوقتی بارداربشم ؟؟فقط خانوم دکتر به من فولیک اسیدخارجی دادن چون من معدم قرص ایرانی قبول نمیکنه خانوم دکتر ببخشید من پریدیم دوروزه تمام شده من کیت تخمکگذاری روشروع کنم؟؟؟کیت تخمکگذاری روصبح بزنم یاشب ؟؟؟ممنون میشم جواب بدین


