Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پاتولوژی رحم
RIFconsst of agregate of grey,brown soft tissues blood clot m2.5. 2.5. 03cm. sos.m,1. E.T
- سزارین
با سلام بنده عمل سزارین سخت داشتم که الان بعد از ۱۴روز بخیه هام عفونت دارند ونکشیدم و درد در قسمت راست شکم دارم علت چیست
- لکه بینی
سلام، من ۳۹ سالمه ، آخرین تاریخ پریودی یادم نیست، دیروز رفتم سونو واژینال گفتن ۵ هفته هستم ساک حاملگی دفورمه و یولک ساک دیده شده ولی فتال پل دیده نشده، msd برابر ۹ میلی متر، یه هماتوم ۲*۶ هم در محاورت ساک حاماگی دارم الان لکه بینی هم دارم به نظرتون حاملگیم پوچ، چیکار کنم
- توده هایپواکو
سلام مادرم 48سالش هستش در سینه چپ توده هایپواکو دیده شد اندازه6×4 آیا خطرناک هستش
- ای وی اف
باسلام من ۳۸ سالمه وذخیره تخمدانم هشت دهم هست دارو برای ای وی اف مصرف کردم ولی فقط یک فولکول ۱۸ داشتم تخمک کشی هم انجام شدولی چون تقسیم نداشت انتقال ندادن والان برای سه ماه بهم دارو دادن.ایا با این موقعیت میتونم ازتخمک خودم وای وی اف بارداربشم
- پریودی نامنظم دارم
سلام دکتر من ۳۵ سالمه الان روز سوم پریودی هست و خروج تکههای کوچک به همراه خون قرمز تجربه دارم طبیعی هست؟؟؟
- مشکلات زنانه
رحم به ابعادتقریبی63.38 میلیمتر رویت شدضخامت دولایه اندومتر4میلیمتر میباشد ناحیهذهتروژن به ابعاد 32.11 میلیمتر بین دولایه ی اندمتردر سگملن فوقانی رویت شد ک سبب اتساع کاویته رحم شده است و ب نفع کلات خون میباشد منظورش رو بهم میگید خطرناکه ؟؟
- bardary
Salam hododan 3roz az peryode man migzareh bedone jelogiry yek bar nazdiky dashtam be nazare shoma ehtemale bardary hast ya na
- سوال در مورد فیبرو م و کیست های متعدد
با سلام ایا با وجود فیبروم وکیستهای متعدد میتوان لاپاراسکوپی شد یا نه باید حتمن عمل باز شد در ضمن من شش ساله ازدواج کردم و بچه ندارم
- کورتاژ تشخیصی
سلام من از سوال ۹۷ چهاربار کورتاژ تشخیصی شدم بخاطر خونریزی شدید وگفتند فیبرم هم داری ورحمت هم زخیم میشه دوهفته است کورتاژ شدم ولی درد پیش شکم و رحم دارم میشه راهنمایی کنید
- مصرف قرص گلای وانس
سلام من ۳۳ سالم هست قد ۱۶۳ و وزن ۵۲ به علت پلی کیستیک دکتر برای من قرص گلای وانس رو تجویز کردند شبی یک عدد الان اندازه تخمدان من ۳/۵ است پریودم تقریبا منظم است با تاخیر دو یا سه روز سه ساله قرص اسپیرونولاکتون مصرف میکنم میخواستم بدونم مصرف گلای وانس برای من که همیشه فشارم پایین است و لاغرم عوارض ندارد ؟ نیاز هست مصرف کنم این قرص رو یا خیر
- درموردپستان
سلام درسینه چب مامانم درسونو گرافی نوشته لنف نود هیلوم اکوژن ۱۶سانتیمتر یعنی چی
- لکه قهوه ای بعدسقط
سلام خانم دکترعزیزخسته نباشیدمن ۲۵سالمه ده ساله عروسی کردم دوتاسقط داشتم وپریودم خیلی نامنظمه وتنبلی تخمدان دارم ازسقط اولم ۴سال گذشته وبعدسقط دومم اول پشتم لکه های قهوهای بزرگ افتادوالان شکم وبازووسینمم ازهمون لکه هاداره میافته چکارکنم خانم دکترممنون میشم راهنماییم کنیدبخداشوهرم کارگره واثلادیگه چیزی برای هزینه دکترندارم خیلی خرج کردم وجواب نگرفتم دعاتون میکنم یه دارویی برای لکه های قهوهای دارویی معرفی کنیدهزینه دکتررفتن ندارم خداخیرتون بده راهنماییم کنید
- به نظرتون رحمم رو بردارم
سلام خسته نباشید مو ضخامت اندومتر داشتم ۴۹ سالمه کرتاژ تشخیصی انجام دادم مشکلی نبود امپول لوپرومر هفت ونیم استفاده کردم امپول استرادیول والرت استفاده کردم جستیران ۴۰استفاده کردم قرص ضد بارداری هم استفاده کردم ولی هنوزم خونریزی دارم الان یک ونیم سال هستش ممنون میشم جوابمو بدید چند دکترها رفتم بهم گفتن رحمتوبردار
- هیستروسالپینگوگرافی
با عرض سلام و خسته نباشید خانم دکتر عزیز لطفا میشه آدرس مکانی که هیستروسالپینگو گرافی رو با بی حسی یا بی هوشی انجام میدهند در رشت لطف فرمایید🙏
- سونو گرافی شکم ولگن
سلام در سونو گرافی ضایعه هایپراکو به دیامتر تقریبی 15 میلی متر منطبق بر کاویتی اندومتر در سگمان تحتانی دیده شد که می تواند مطرح کننده پولیت باشد. رحم دارای ابعاد 112در 33 واکوی میومتر هموژن رویت شد. ضخامت آندومتر 8 میلی متر است سونو tvs برای ارزیابی ضایعات اندومتر توصیه می شود. نگران هستم لطفا راهنمایی کنید
- ورم پا
سلام و خسته نباشید، من در هفته 18 بارداری هستم و در محل کارم اکثر اوقات نشسته کار می کنم و از قوزک پا تا انگشتام خیلی ورم می کنه. در منزل پاهام رو بالا قرار می دم و ورم پام خیلی می خوابه. آیا این طبیعیه یا دلیل دیگری داره که خطرناکه؟ فشارم خوبه و مرتب چک می کنم. با تشکر.
- کیست و نازایی
سلام خسته نباشید 25/7رفتم دکتر سونو انجام داد گفت کیست 5میلی توی تخمدان چپت داری بهم قرص سیبل داد 6روز بعدازمصرف قرص لکه بینی پیدا کردم ینی از 31/7لکه بینی داشتم تا 10/8که پریود شدم وهمینجور خونریزی داشتم قطع نمیشد رفتم سونو گفت کیست بزرگ آب شده کیستای ریز توی تخمدانات هست بعد دکتر بهم امپول ویتامین Kو یکی دیگه داد زدم خونریزیم قطع شد حالا احساس میکنم میخوام پریود بشم واسه چی اینجور شدم من 5روز بیشتر نیست خونریزیم قطع شده؟
- عقب انداختن پریودی
سلام من فردا عقدمه شنیده بودم که قرص مدوفم۵ پریود رو عقب میندازه منم دوروزه که دارم روزی دوتا باهم میخورم پریود نشدم هنوز ولی هی حالتاش میاد یعنی تا فردا نمیشم
- سقط مکرر
سلام آیا مصرف قرص ژلوفن برای کاهش دردهای پریود می تواند عاملی برای ضعیف شدن تخمک و سقط جنین و بارداری پوچ باشد؟


