Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- رحم با ابعاد۳۲×۶۲طبیعی؟
- آزمایش اسپرم
سلام آزمایش اسپرم بعداز نزدیکی چندساعت انجام شود بهترین زمان رو بفرمایین
- هزینه زیبایی و تنگی واژن ؟
قیمت تنگی واژن چقدر است؟
- غربالگری
سلام خسته نباشین ببخشید من تو غربالگری اول ان تیم ۲ .۴۸ بود ازمایش غربالگری اول و دومم خیلی خوب بود تو انومالی پیلکتازی خفیف دوکلیه و اکوژن دیده شد اکو قلب هم سالم بود امینوسنتز شدم جواب نومده خیلی نگرانم میشه بگین چن درصد احتمال داره بچه مشکل داشته باشه
- قرص اورژانسی
سلام وقتتون بخیر، دیشب سکس داشتیم، الان فهمیدم که کاندوم سوراخ شده بود، بعد قرص لوونورژسترول ۰/۷۵ دوتا باهم خوردم، ولی تاریخش خیلی گذشته بود. میخواستم ببینم اثر داره یا باید دوباره بخورم؟
- قرص اسیدفولیک
باسلام. قبل از اقدام به بارداری روزانه قرص اسیدفولیک چند میلی بایداستفاده کرد؟
- خال مقعد
سلام خانمی هستم که تازگی ها متوجه چند خال مشکی کوچک دور مقعدم شدم .ولی نه خارش داره و نه چیزی .امکان دسترسی حضوری به دکتر هم ندارم راهنماییم کنید
- درد زیربخیه
با سلام وقتتون بخیر چند وقتی هستش که زیر بخیه هر دوسمت درد میکنه و ترشحاتم زیاد شده اینقدر درد میکنه که درد میکشه به مقعدم و دیگه تکون هم نمیتونم بخورم این میتونه چی باشه؟
- تزریق ژل واژن
سلام خانم دکتر عزیز. میخواستم بدونم واسه تزریق ژل بیکینی چقدر هزینه میشه؟ ممنون
- خودارضایی زیاد و ریزش ادرار
سلام ۲۱ سالمه به دلیل افسردگی زیاد این کارو اعتیاری میکردم و انواع وسواسم داشتم و الان فک میکنم ادرارم میریزه و در هیچ کدوم از خودارضایی ها وسیله خارجی فرو نکردم میحاستم بدونم این ریختن ادرارم از خودارضایی زیاد میتونه باشه یا وسواسه و اصلا نمیزیزه. قبلا دوبار برای ادرارم دکتررفتم دارو گرفتم و مصرف کروم اما همچنان فک میکنم میرزه
- برجستگی روی واژن
سلام من ۲۰ سالمه و هیچگونه رابطه ای نداشتم
چند سالی هست متوجه چند دانه در قسمت زیرین ورودی واژن شده ام که مانند گوشت اضافه هستند و کمی حالت اویزان و کوچک و در هر دو طرف هستند بزرگ نشده اند درد ندارند و ترشحی هم ندارند و مثل جوش نیستند یا حالت کلم مانند ندارند، پریودهای خیلی نا مرتبی دارم از همان ابتدا، و هرسال ازمایش هورمونی انجام داده ام و هورمون هایم مشکلی ندارند
ممکنه خطرناک باشه؟ و تشخیص شما چیست؟ با تشکر - سلام عزیزم من به خاطره نازایی داروی هورمونی دکتر بهم قرص لتروزول وکلومیفن داد آمپول سینال اف چهار تا داد ولی الان پریودم نامنظم شده چه درمانی لازم وچیکار باید کرد یا چه چیزی برای نامنظم شدن پریودی خوبه
- قرص ضدبارداری
سلام خسته نباشید. من دو روز قرص ضدبارداری اچ دی مصرف میکنم حالم خیلی بده.. میخوام قطعش کنم.. ایا صبر کنم پریود بشم. یا مصرف ال دی و روشروع کنم.. متشکرم
- یائسگی
سلام 53 سال دارم پریودی تا حالا منظم بوده ولی دو بار پشت سر هم پریودی داشتم با فاصله 6 روز و هر بار دو هفته به پزشک مراجعه کردم آمپول دیجسترون یدونه و 60 تا قرص دو فاستون خون ریزی فعلا قطع شده ادامه بدم چیکار کنم
- تشکر فراوان
سلام خانم دکتر عزیزم. خسته نباشید.سوال قبل را من پرسیده بودم و ممنون که زحمت کشیدید و جوابم را دادید.شما من را میشناسید.از اردبیل. من و همسرم هنوز در زمینه بچه دوم به تفاهم نرسیدیم.ميخواستم بدانم آیا امکانش هست که من و دکتر باهم حضورا برای مشاوره مزاحمتان شویم؟چون شما آقایان را پذیرش نمیکنید، این امر امکانپذیر هست یا خیر؟ خدمت آقای دکتر سلام فراوان برسانید.از لطف زیادتون متشکرم.
- سلام من ازمایش هورمونی دادم هورمون مردانه ام روی 0/16 هست من ۱۹ سالمه و مجردم فقط جوش میزنم موی زاعد ندارم دکتر بهم ۲ مال اسپرولاکتون ۱۰۰ و ال دی تجویز کرد و این ماه گفت ال دی رو قعط کن و فقط اسپرولاکتون ۱۰۰ بخور دچار لگه بینی شدم خطرناکه ؟ ببخشید هورمونه مردانه ام خیلیییی بالا هست ؟؟، ممنون
- سلام خسته نباشید.درهفته ۶بارداری هستم لکه بینی قهوه ای رنگ داشتم مامابرام سونوگرافی ترانس واژینال نوشت.درسونوگرافیضربان قلب جنین نرمال بودفقط یک ناحیه هیپواکوبه ابعاد۴*۱۱دراطراف ساک بارداری به نفع هماتوم دیده شد.الان بیدچه کارکنم .ممنون میشم راهنمایی کنید؟
- چرا بافت کلیتوریس من سفید شده ۴۶ سالمه
مدتی است که بافت کلیتوریس من از نو ضخیم شده و بدنه اش روز به روز بیشتر سفید میشود خطرناک است؟ ۴۶ سالمه و متاهل هستم
- تاخیر پریودی
سلام ۶ روز مانده به پریودی میشه برای تاخیرش از قرص دوسبلین استفاده کرد
- کیست اینترامورال در رحم
سلام توی آزمایش من نوشته شده: کیست با محتویات اکوفری و جدار نازک به صورت اینترامورال به قطر ۶ مم در دیواره قد ناحیه فوندوس مشاهده میشود، که در درجه اول به نفع میوم دژنره میباشد. این خطرناک است؟ من متوجه نمیشم. سپاسگذارم


