Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست روی تخمدان
سلام.
من کیستی دارم حدود یازده سانت و دنبال پزشکی هستم که با سرنگ این کیست رو تخلیه کنه. کیست روی تخمدان راست هست. چند جا مراجعه کردم و خیلی ها گفتند میشه با سرنگ تخلیه بشه و بعضی ها هم نظرشون بر باز شدن شکم است.البته در عرض شش سال به یازده سانت رسیده
- بارداری
سلام من الان حدود هشت هفته هستم ولی خونریزی به رنگ صورتی دارم و در هفته پنجم قرص سقد جنین انداختم میخواستم ببینم بچه وقتی رشد نکرده سقد میشه یا اینکه تشکیل میشه سه بار سونوگرافی دادم و آخریش نوشته missed abortionبرای بیمار مطرح. است لطفاً کمکم کنید
- قرص سیبل
سلام دکتر برای پریود های نا منظم و تنبلی تخمدان سیبل تجویز کردند ۵ روزه دارم مصرف میکنم اما درد های خیلی زیادی رو در ناحیه زیر شکم تحمل میکنم میتونم این قرص رو قطع کنم ؟
- عادتماهانه
بعدازعملسزارینچهمدتطولمیکشهعادتبشیم
- لابیاپلاستی
سلام خسته نباشید خانومی هستم ۴۵ ساله کشاله ی ران وواژنم تیره شده لیزری هستش که این تیرگی ازبین بره ولابیای من دچار پیری و چروکیدگی شده شما تزریق چربی انجام میدین وهمچنین برارفع تیرگی ممنون میشم اگه جوابمو بدین
- پرسیده بودم گل مغربی رو چند روز قبل شروع پریودی بخورم گفتین ۱۵ روز، خواستم بدونم به مدت چند روز؟ تا چند روز باید بخورم، برای سندروم قبل قاعدگی میخوام مصرف کنم
- قرص ضد بارداری دروسبلین
سلام وقت بخیر در یک ماه دو بار بخاطر روزه داری و مهمانی موفق نشدم شب ها قرص رو بخورم و باعث شد شب بعد دو قرص بخورم یعنی این حرکت دو بار بوده در ماه که فراموش کردم آیا مشکلی نیست ؟
- نحوه باردار شدن با تخمدانی که فقط با ال دی پریود می شود
من حدود ۶ماهه ازدواج کردم و تخمدانم راستک کیست داشت با دستور پزشک سه ماه ال دی مصرف کردم وروز هفتم سونو گرافی دادم کیست رفع شده بود وفولیکول ۱۷داشتم اما دوباره پریود نشدم و آزمایش بارداریم منفی بود .آیا راه حلی برای بار داری چنین مشکلی وجود داره؟
- سقط
سلام یک ماه پیش سقط داشتم الان رفتم سونگرافی نوشته یک کانون اکوژن وغیر یکنواخت با حجم حدود 1/2سی سی در حفره رحم و با احتمال بقایای حاملگی مشهود است ونوشته در نماز عرضی باقطر55میلیمتر وبا میومتر هموژن مشاهده شده ممنون میشم راهنمایی کنید
- در مورد قرص سیبل
سلام من روز هفتم پریودم قرص سیبل رو شروع کردم به خوردن هفت روز بعد نزدیکی داشتم بدون پیشگیری آیا باردار میشم؟
- کم خونی
سلام میشه قرص آهنی بهم معرفی کنین که عوارض یبوست نداشته باشه؟
- عمومی
سلام خانم دکتر خسته نباشید.ببخشید من ۷ماه قرص دوفاستون برای تنظیم قاعدگی مصرف کردم الان قصد بارداری دارم باز هم ادامه بدم یا قط کنم ۳۴سالم...ممنون از پاسخگوییتون
- خارش
سلام خسته نباشین من از دوم پریودیم خارش و سوزش دارم پریودیمم تموم شده ولی خوب نشدم میخواستم ببینم علتش چیه واقعا اذیت میشم
- پریود نامنظم واختلال درقاعدگی
باسلام من33سالمه ومجردم حدوداچندساله مشکل لکه بینی در شروع پریود دارم که بعد چهارروز پریود میشم بنظر خودم اختلالات هورمونیم دارم البته بعد فوت پدرم این اختلالات مثه حساسیت بالای سینه سردرد وسرگیجه تنگی نفس وخستگی وبیحالی شدید وگرفتگی پا وسوزن سوزن شدن بدن رو دارم طبق آزمایش خون که در مرداد1400 دادم فریتین خونم13.8بود که قبلا در سن31سالگی آزمایش خون دادم فریتین4.5بود دکتر زنان برام دزوسپتیو دوفاستون، مولتی ویتامینday_vit،گل مغربی وساپلکس،b6 نوشته،من از عوارض داروهای تنظیم قاعدگی میترسم وسوالم اینه چرا دوتا داروی هورمونی دوفاستون ودزوسپتیو نوشتن چون من مجردم تداخل دارویی این دارو ودارهای دیگه مشکل ایجادنمیکنه چون سردرد وسرگیجه دارم وبه قفسه سینم فشارمیاد ممنونم بگین چطور این دو دارو رو مصرف کنم یا یکیشون دزوسپتیو کافیه؟
- یائسگی مصنوعی زودتر از موعد به دلیل فیبروم
سلام بنده 50ساله هستم 5مرتبه آمپول برای یائسه شدن زدم ولی از 28اسفند به مدت 2ماه نزدم و2بار پریود شدم آیا میتونم دیگه آمپول ها رو نزنم چون ریزش موی شدید گرفتم .آیا عوارضی ندارد که بعد از 5ماه زدن دیگه نزدم؟باتشکر از پاسخگویی شما خانم دکتر
- انقباض
سلام بنده در هفته۲۴بارداری هستم و سرکلاژ شکمی در طول شبانه روز حدود دو الی سه بار شکمم سفت میشه و تنگی نفس میگیرم در حد چندثانیه بدون درد ایا این انقباض هست و ضرر دارد؟چه کنم؟
- بارداری
در سونو انومالی اکوژن روده جنین دیده شد و منو فرستاد دکترم به اکو قلب که سالم بود ولی همه ازمایش و سونو سالم هستن میگم این مورد مشکلیه برا بچه
- فیبروم .میوم
در مورد جراحی میوم از رحم بصورت عمل باز و عمل بسته چه شرایطی باید داشته باشه و اینکه در استان گیلان بخوام عمل کنم کجا شرایط بهتری داره
- اثرات استفاقرص اورژانسی
- آمپول واریو پپتیل و پریود شدن
سلام خسته نباشین من به علت کم خونی شدید به دکتر مراجعه کردم ایشون به من آمپول واریو پپتیل دادن تا برای مدت چند ماه به طور موقت یا ئسه بشم تا کم خونیم برطرف بشه اولین آمپول رو 28 شهریور زدم وفکر میکردم فعلا پریود نمیشم اما بعداز 23 روز از پاک شدنم وبعد از 12روز بعد تزریق آمپول پریود شدم آیا طبیعی هست یا خیر وسوال دیگه باتوجه به اینکه حتی با دن آمپول باز پریود شدم لازم هست آمپول بعدی رو بزنم یا خیر؟ ممنونم از پاسخگویی شما


