Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اب دور جنین
سلام خانوم دکتر چکار کنم اب دور جنین کم نشه؟ و آیا برای عفونت پنهان دارویی هست مصرف کنم؟
- درمورد قرص گن آپ و پریودی
من الان یه ماه میشه قرص گن آپ استفاده میکنم و تا الان پریود نشودم من ماه به ماه برایم مرتب میاد و این دفه نه و شکمم بزرگ شده یکم آیا به این خوردن این قرص ادامه بدم یانه؟
- عکس رنگی رحم
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر ۳۶ ساله هستم پسر شش ساله دارم،دوماه اقدام داشتم با قرص کلومیفن و لتروزول،ماه دوم لتروزول و آمپولhmg،و امپول hcg،سونوی سیزده روزی که دادم دکترم فرمودن فولیکول های خوبی دارم،ولی باردار نشدم،و الان برلی من عکس رنگی،و برای شوهرم آزمایش اسپرم خواستن، لازم هست برای دوماه اقدام و موفق نشدن این هارو انجام بدیم یا باز با دارو اقدام کنیم اگه نشد عکس رحم و ازمایشات همسرم انجام بدیم
- پرده بکارت
چطور تشخیص بدم پردم سالمه؟
- آبجی
سلام خانم دکتر من رفتم دکتر گفته که زگیل تناسلی دارم و باید چند جلسه بیام که خوب بشه ولی به دلیل هزینه های بالا یکم واسم سخته آیا نمیشه با درمان خانگی خوب بشم لطفاً راهنمایی کنید ممنون میشم
- پریود
سلام،بعد ۱۷روز دوباره پریود شدم اشکالی داره یا طبیعی هستش؟یعنی باید ۱۹پریود میشدم چهارم شدم تا الان اینقد زود نشده بودم،خونریزی زیاد نیستش
- خراش پرده بکارت
سلام من رفتم پیش متخصص زنان رفتم واسه معاینه پرده بکارت بهم گفتن پرده بکارتت خراش داره بعد گفتن نگران نشو بعد از دو سه ماه دوباره جوش میخوره ایا واقعا جوش میخوره یا خیر؟
- سلام من دوسال ازدواج کردم ولی هنوز دخترم میترسم
سلا
- معاینه پرده بکارت
سلام خانم دکتر دختر من رفته بود معاینه پرده بکارت بعد از معاینه پریودش ۵ روز جلو افتاد و بعد از پایان پریود هم دوباره رفت برا معاینه اصلا واژن اش باز نمیشد دکتر گفت به خاطر استرس و ترس از معاینه قبلی واژینیسموس شده یعنی چی خانم دکتر پردش آسیب دیده ؟؟
- آمپول واریوپپتیل ۳/۷۵
سلام دکتر من برای آندومتریوز من آمپول واریوپپتیل و ال دی و آسپرین تجویز کرد دوماه که بعد از هر بار مصرف عادت بشم .آیا باعث میشه با عادت شدن کیستم بزرگ بشه یا بعد آن میتونم برم انتقال؟؟؟
- زنان
چندماه پیش بخاطر نمونه برداری از دهانه رحم و برداشتن پولیپ جراحی شدم.ولی هنوز هم موقع نزدیکی خونریزی و لک بینی دارم.آیا ممکنه بخاطر زخم نمونه برداری باشه؟چرا با گذشت چندماه زخم خوب نشده
- بارداری و زگیل تناسلی
سلام ۰در صورت داشتن زگیل تناسلی در طول بارداری و خوب بودن جواب تست پاپ اسمیر برای جنین مشکلی ایجاد میشود؟ ۰
- بارداری
سلام من نزدیکی بدو دخول داشتم ولی فکر میکنم شاید از لای واژن اب منی به داخل رفته باشه اگر از بی بی چک استفاده کنم نشون میده بعد از دو روز ؟؟
- Chronic servisitچیست
توجواب آخرین نمونه برداریم که دکترگفتن همه چی خوبه جوابم chronic servisit بود گفت دارونیازنیست ولی بعدازرابطه لکه بینی قهوه ای دارم احساس سوزش کمی هم دارم.چکاربایدبکنم
- قرص استرادیول والرات
سلام من برای بارداری به پزشک مراجعه کردم آزمایش دادم پرولاکتینم بالا بودکه بادارو حل شدوهمزمان قرص مدروکسی پروژسترون مصرف کردم،حالا برای باردارشدن دکترم برام لتروزول و استرادیول والرات ازروز۳پریودروزی دوتا نوشته،خواستم بدونم استرادیول روباید درپریودی مصرف کنم؟یا چه موقع؟گوگل زدم نوشته بود استرادیول خونریزی رو کم میکنه!درسته؟ممنون از پاسختون
- توده درقلب جنین
سلام ببخشید من درهفته ۱۸ی سونودادم ک میگن ی توده درقلب جنینه.البته سونو Ntنرمال بوده و۱،۴بوده ولی خیلی نگرانم بقیه چیزاش سالم.اولین فرزندمه
- آندومتر
سلام من رفتم سنوگرافی نوشته آندومتر دولایه ١٢/۵مشهود است یعنی چی منظورش چیه ؟خوبه بده؟
- میکرو
سلام خانم دکترمن ۲۷ خردادانتقال داشتم متاسفانه آزم منفی شد دوجنین فریزدارم بنظرشما انتقال بعد راکی انجام بدم که بتونم جواب بگیرم آیا شانس جنین فریز بیشتره آیاخوردن ال دی ماه قبل انتقال بایدانجام شود لطفا هرسه سوال راپاسخ دهید سپاسگزارم
- ترشح واژن در دوران بارداری
با سلام و احترام مراجعه کننده خانم دکتر هستم هفته ۱۴ام بارداری هستم و ترشح واژن نگرانم کرده سفید و شفافه مدام لباسم رو باید تعویض کنم این قضیه طبیعیه!؟
- اندومتر
من سونو دادم و ناحیه هایپو اکو هتروژن بروی اندومتر ۲۷×۱۲mm دیده شده و لوله رحمی prominentو کیست اکو سپتای داخلی با ابعاد ۲۲×۱۴ م چکار باید بکنم جراحی نیاز داره یا خیر با توجه به اینکه سابقه چسبندگی هم دارم


