Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ضربه رحمى
سلام خانوم دكتر من دو سه روز پيش يك لگد محكم ب ناحيه تناسلى يكم بالاتر ميشه گفت رحمم ايا باعث انعدام پرده بكارتم ميشه؟
- خراب شدن درجه آمپل ونچرخیدن آن
سلام ببخشیدمن درجه آمپدل وخراب کردم دیگه نمیچرخه بایدچیکارش کنم چرخوندمش نمیدونستم سوزن میخوادبه زورفشارش دادم داخل بعدبردمش تزریقات بزنش کلن دکمه ودرجه ازهم جداشدن خودم وصلش کردم بازبعدالان هیچ نمیچرخه اصلاهم ازش استفاده نکردم الان بایدچیکارش کنم
- بارداری
سلام pcoهستم بعد سه دوره مفتورمین و اسیدفولیک ویتامین ای دو ماه ک دکتر قرص دوفاستون و ابووست بهم داد ک سه دوره مصرف دوفاستون مرتب ۲۸پریود میشدم ماه آخر لتروزول داد ک از سوم خوردم تا دهم بعد آمپول منوترون روزهغت تا نه پریودی زدم و دوازده پریودی سونو دادم ک ی فرولیکول ده و یکی هم پونزده داشتم الان ی هفته از مصرف دوفاستون میگذره پریود نشدم احتمال بارداری هست روز اول موعدم بی بی زدم هاله کم رنگ بود
- بیبی چک
سلام وقت بخیر امروز روز ۳۳ سیکلم هست چرخه ام در دو دوره ی اخیر ۳۰ روزه و ۲۹ روزه که قبلش بود این چرخه ام امروز ۳۳ روز میگذره پریود نشدم و سردرد دارم و حالت تهوع دارم وپایین کمرم بشدت درد میکنه تستم هم امروز که ۳۳ سیکلمه منفی در اومد دلیلش چیه چیکارکنم خانم دکتر اقدام کرده بودم برای بارداری دراین سیکلم منتهی روز ۱۶ سیکلم با لکه بینی مواجه شدم و روز ۱۷ و ۱۸ سیکلم باخونریزی شدید و مابقی روزا لکه بینی در حد ترشح خیلی ظریف قهوه ای .سپاس فراوان
- کیست تخمدان
با سلام و خسته نباشید کیست تخمدان به اندازه 30 میلی میتونه خطرناک باشه وبا دارو امکان داره از بین بره ؟
- همسرم پولیپ داشته یک هفته هست عمل کرده آ
آزمایشگاه رازی جواب آزمایش شما آماده است شماره پذیرش : 1984-07 خانم مريم مهراب منفرد لینک دریافت جواب آزمایش answer.novinmedco.ir/a/W13D4 33550190
- سوال
سلام خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم من گاهی اوقات داخل واژنم از درون سمت چپم حس درد سوزنی دارم انگار یه سوزن اون تو هست دردش غیر قابل تحمل تا نیم ساعتی میمونهاین درد فقط یه طرفه است . تو ظاهر واژنم هیچ ضایعه ای نیس این دردم از داخله.من باکره ام برم دکتر معاینه بشم متوجه میشه مشکلم چیه بنظرتون مشکل من چیه ؟خیلی خیلی ترسیدم نمیتونم با کسی هم در میون بذارم دکتر رفتن هم فعلا برام مشکله ممنون میشم راهنماییم کنید
- ریزش مو در شیر دهی
سلام خانم دکتر عزیز من نزدیک پنج ماهه سزارین کردم حدود یک ماه موهام ریزش پیدا کرده اصلا نمیریخت چیکار باید بکنم؟
- دردشکمی
سلام من یک ماه هست که روده هام وعضلات شکمم درد میگیره وتیرمیکشه .کاهی نمیتونم صاف بشینم. سونو گرافی رفتم طبیعی بود.علت چی میتونه باشه.آیا احتمال اندومتریوز هست؟ قصد بارداری دارم(۳۳ سالمه.پریود منظم ۲۹ روزه.طول پریود۷ روزنه خونریزی ملایم.)
- تست بارداری
سلام خسته نباشید
من دوماهه ازدواج کردم.اخرین بار که پریودشدم19شهریوربود. و تقریبا منظم بوده پریودم.یک سالی هست که پریودم هرماه سه روز زودتر از تاریخ قبلی میشم.یعنی ماه مهر باید16مهرمیشدم وماه ابان14ابان میشدم..کیستم داشتم از نوجوونی که دکترامیگن مهم نیست وریزه درمان نداره.دوماهم هست داروهای تیرویید میخورم برای ریزش مو. من 12روز قبل رابطه مشکوک داشتم.الان8 روز از تاریخ پریودم میگذره پریودنشدم.سه بار بی بی چک زدم اخریشوامروز زدم منفی بوده همش.احتمال بارداری هست؟شرایط ازمایش خون ندارم به دلیل موقعیت کاری .ممنون میشم پاسخ - عفونت واژن
سلام متاهلم ۲۷،سالمه درددر قسمت راست گاهی و ترشح ندارم اما واژنم بومیدهد وقتی که به روزهای پریودشدن نزدیک میشم بو بدنم بیشترمیشه تندتند برای ادرار دستشویی میرم و شب هاداعم برای ادرار ازخاب بیدارمیشوم و شلوار وشرت هایم داعم بومیگیره دکتر پماد داده بود اما خوب نشدم وگفته بودعفونت زیادنیست اما چراخوب نشدم و اینکه دلیل بدبو بودن چیه
- سلام من ایسموسل دارم بعد جراحی میشه بار دار شد خطر نداره
- بارداری و قرص کابرگولین نیم
سلام. من دو ماه اقدام هستم. پرولاکتینم بالا بود پزشکم کابرگولین نیم برام نوشت شروع کردم این ماه فقط اینکه هنوز به موعدم نرسیده برا تست بارداری. امروزم باید قرص رو بخورم یا نه؟ میترسم بخورم بعد مشخص بشه که باردار بودم و برای بچه ضرر داشته باشه
- اقدام کردیم برای بارداری
سلام خانم دکتر من برای بارداری زیر نظر دکتر بودم گفت تنبلی تخمدون دارم قرص دوفاستون برام نوشت گفت ک ۱۵ پریود بخور ب مدت ده شب ماه اول خوردم بعد از قطع قرص بالافاصله پریود شدم اما این ماه ده روز هس قرص قطع کردم اما پریود نشدم ۳ روز از وقت پریودم گذشت تست بی بی چک زدم منفی بود میشه راهنماییم کنید
- سلام وقت بخیر . بنده یازده ماه پیش بخاطر خونریزی زیاد مجبور به زدن آمپول دیفرلین شدم که حدود یازده ماه راحت بودم، الان دوباره پریود شدم و شدید هم بود. سئوالم اینه که آیا این که من بعد یکسال دوباره پریود شدم همون یائسگی واقعی هست یا کاذب
- اولین عادت ماهیانه
با سلام ، در مورد اولين عادت ماهيانه در دخترها،آيا رژيم غذايي و يا ويتامين خاصي توصيه مي شود؟ اولين بار معمولا چند روز ادامه پيدا مي كند و آيا در ماههاي اول اي پريود منظم است يا خير؟ ممنون از راهنمايي شما
- جراحی زنان
سلام من دوره ی پریود خونریزی زیاد و سنگینی دارم که تت روز ۱۲ یا ۱۳ پریودی لکه بینی دارم .سونو انجام دادم گفتند فیبروم و آندومتریوز دارم به چند پزشک زنان مراجعه کردم با توجه به سونوگرافی موجود نظر دادند باید جراحی شوم و رحم و تخمدان برداشته شود ، به یکی لز متخصصان زنان مشهور هم مراجعه کردم که ایشون بعد از سونو آندومتریوز رو تایید نکردند.گفتند فقط رحم برداشته بشه. نمی دونم به کدام اعتماد کنم هم سونوگراف هم پزشک زنان مشهور و زبانزد هستند. ممنون می شم راهنمایی کنید.🙏
- ناباروی
سلام وقتتون بخیر من ۱۸ سالمه و ۱۰ ماه میشه ازدواج کردم مهر ماه ۱۷ بود که نزدیکی کردم و خواستم حامله بشم اما ۲۵ پریود شدم مامایی رفتم و برام قرص و پماد تجویز کرد چون عفونت بدن هم دارم موقعه نزدیکی خارش سوزش و درد داشتم ادارارم بوی بدی میده و بیشتر اوقات زرد هستش دکتر گفت هیچ مشکلی نداره ۱۲ روز بعد پریودی نزدیکی کن اما تا الان باردار نشدم بازم سراغ دکتر رفتم چک کردن گفتن لوله واژن زخم شده برام پماد و قرص تجویز کرد تا الان صبر کردم بنظرتون راحش چیه ؟؟
- قرص سیبل
سلام ببخشید من بچه شیر میدم و بعد زایمانم مشکل اختلال قاعدگی پیدا کردم و الان ۲ ماه استفاده میکنم و الان آیودی گزاشتم و دکتر گفته باید قطع کنی تا خونریزی که داشتم قطع بشه ولی چون قطع کردم میخواستم بدونم من پریود میشم یا نه
- آمپول ریه
با سلام و وقت بخیر من سابقه زایمان زودرس در هفته ۳۲ داشتم و الان باردارم و هفته ۲۵ هستم میخواستم بدونم آیا زدن آمپول بتامتازون ضرورت داره؟


